2010-11-20, 04:45
Medlem
machete4presidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndrewRyan
Har inte någon annan kanal redan gjort det? Jag är hundra på att det hände för några år sedan och det blev ett jävla liv.

Det har hänt förr. Bland annat i Radio Bam på Sirius Radio. Brandon Novak skulle precis sätta på två horor, men då gick de in och avbröt och körde musik istället.
2010-11-20, 04:52
Medlem
Hejsan1s avatar
låter som ett jävligt krystat försök till att vinna tittare genom att chocka.
för övrigt anser jag att den där tjejen var riktigt jävla äckling och jag skulle inte ha sex med henne för pengar.
tur att man inte lyssnar på radio eller ser på tv och slipper såna här spektakel
2010-11-20, 05:01
Medlem
Californias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ektorp
En bloggare och modell vid namn "Cheetah" skall tydligen ha sex live i Rix FM den 24:e november runt klockan 22. Föga förvånande så skall detta sändas i Gerts Värld.

Vad tycker vi, bra eller anus? Kommer du lyssna? Hur stor kommer folkstormen att bli? Hur långt tid kommer det ta innan PK Sverige förbjuder det från att sändas?

http://cheetah.nudefront.com/blog/

100 spänn på att Ektorp på något sätt är relaterad till schiiita......
2010-11-20, 06:42
Bannlyst
Låter ändå tråkigt. Dom kommer säkert bara göra sig till och stöna i mikrofonen samtidigt som nån av dom slår sig på låren så den här "hårdporrs"-känslan kommer.
Senast redigerad av Argentum.Astrum 2010-11-20 kl. 06:49.
2010-11-20, 07:07
Medlem
Heladageniskogens avatar
Herregud vad sjukt, visar verkligen hur stört samhället är idag . Inte förvånad att judar äger kanalen dock...
Tänk när massa småskolebarn har "sova över kväll" och bestämmer sig för att lyssna på radion, och så hör de folk som knullar... Borde låsa in hjärnorna till detta i en djup fängelsehåla...
2010-11-20, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Herregud vad sjukt, visar verkligen hur stört samhället är idag . Inte förvånad att judar äger kanalen dock...
Tänk när massa småskolebarn har "sova över kväll" och bestämmer sig för att lyssna på radion, och så hör de folk som knullar... Borde låsa in hjärnorna till detta i en djup fängelsehåla...

Åh. hehe trodde jag hamnat på flashback men vart tydligen familjeliv forumet.

Ont: Hur farligt är det? Sex är väl det mest naturliga som finns och om det stönas lite på radion är väl ingen fara.
2010-11-20, 07:51
Medlem
smaragdmördarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen

Du är ju fanimig löjlig. Moralkris på hög nivå, "TÄNK PÅ BARNEN!"
Om du nu inte trollar, i vilket fall jag får erkänna mig besegrad
2010-11-20, 08:04
Medlem
Heladageniskogens avatar
Bara för att det är "naturligt" så behöver man inte ha det upptryckt i ansiktet(eller öronen i detta fallet), finns en anledning till att man kallar det "privatliv".
Men du kanske tycker det är okej om du hade en konversation med någon människa och så började den helt plötsligt skita eller runka mitt i allt!
"Det är helt okej, det är naturligt!"

Det är bara stört att försöka fylla hela världen med "sex" bara för det är "naturligt". Inte ens på stenåldern gjorde man på det sättet, tvärt om hade folk som led av sjuka perversioner snarare blivit utfrysta från gemenskapen... moral finns av en anledning!
2010-11-20, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ektorp
Det intressanta är ju att det kommer sändas på en Onsdag runt 22:00, ingen barnförbjuden tid direkt. Jag är väldigt nyfiken på att se hur detta kommer mottas av folket när Aftonhoran snappar upp det Kanske placerade tråden fel, mod får gärna flytta isåfall.

På 80-talet var det ett program på P3 på kvällen som hade ett inslag porrfilm... jag gick på mellanstadiet då och tyckte det var häftigt. Minns den kvinnliga reportens kommentar "oj där sprutade han i hennes näsa".

Det blev ingen reaktion alls.
2010-11-20, 08:31
Medlem
Medias avatar
till vilken nytta?
2010-11-20, 09:23
Medlem
Bluebeast72s avatar
Känns väldigt familjeliv-aktigt när man på tex cam4you kan se div amatörpar vareviga kväll göra allt från missionären till ren bdsm lekar med piss oo bajs ...så nej lille gert. Det är gjort innan,mer o bättre.

För övrigt suger rixfm som kanal.
2010-11-20, 09:28
Medlem
Kukz0rs avatar
Åh så patetiskt okontroversiellt!
Plus att det knullas var och varannan dag på Stern så det är ju knappast nytt heller.

Edit: kollade bloggen, och man får fan tacka för att det sänds på radio och inte tv - eww!
Senast redigerad av Kukz0r 2010-11-20 kl. 09:33.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in