2010-11-20, 01:33
Medlem
Ektorps avatar
En bloggare och modell vid namn "Cheetah" skall tydligen ha sex live i Rix FM den 24:e november runt klockan 22. Föga förvånande så skall detta sändas i Gerts Värld.

Vad tycker vi, bra eller anus? Kommer du lyssna? Hur stor kommer folkstormen att bli? Hur långt tid kommer det ta innan PK Sverige förbjuder det från att sändas?

http://cheetah.nudefront.com/blog/
2010-11-20, 01:35
Medlem
Penetreights avatar
Man lyssnar alltså på ett par som knullar? Ungefär lika bra runkmaterial som en hink med fisk.
2010-11-20, 01:36
Medlem
slajjers avatar
som om det inte finns tillräckligt med porr på internet redan.....
2010-11-20, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slajjer
Sämst. Skaffar du fram videomaterial så.
2010-11-20, 01:39
Medlem
Ektorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penetreight
Man lyssnar alltså på ett par som knullar? Ungefär lika bra runkmaterial som en hink med fisk.

Det intressanta är ju att det kommer sändas på en Onsdag runt 22:00, ingen barnförbjuden tid direkt. Jag är väldigt nyfiken på att se hur detta kommer mottas av folket när Aftonhoran snappar upp det Kanske placerade tråden fel, mod får gärna flytta isåfall.
2010-11-20, 01:41
Medlem
slemzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slajjer

Grejen är inte att man ska bli uppkåtad på det. Grejen är det roliga med att reta gallfebern av PK Sverige och moraltanter
2010-11-20, 01:42
Medlem
Ektorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slemzz
Grejen är inte att man ska bli uppkåtad på det. Grejen är det roliga med att reta gallfebern av PK Sverige och moraltanter

Word! Vad är oddsen på att Rix FM kommer stoppa det?
2010-11-20, 01:47
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ektorp
Word! Vad är oddsen på att Rix FM kommer stoppa det?
Jag ska be för att det kommer sändas. Och varför skulle Rix FM stoppa det när det var dem som arrangerade det, eller? Blir väl isåfall någonting utomstående.
2010-11-20, 01:50
Medlem
Ektorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Jag ska be för att det kommer sändas. Och varför skulle Rix FM stoppa det när det var dem som arrangerade det, eller? Blir väl isåfall någonting utomstående.

Jag tänkte att Gert är ganska kontroversiell och har väl inte alltid fått sin vilja igenom. Om media rasar=folket rasar, så lär tyvärr Rix FM vända kappan efter vinden. Men jag håller med dig, det skulle vara pretty awesome.
2010-11-20, 01:54
Medlem
ikealovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penetreight

OT: Vilken slags fisk? Låter som ett värt diskussionsämne.

OnT: Gamla nyheter är gamla, vill mig minnas några sena kvällar framför canal+ där det sändes bilder på kvinnor och män som idkade samlag. Inga stora rubriker där inte.

edit: Var förresten ett par som skulle ha sex live i tv, på SVT. När det begav sig minns jag inte, var ett bra tag sedan. Åskådarna fick ringa in och säga hur gärna de ville att det skulle visas. Villkoret för att det skulle visas var att ingen, eller någon liknande mängd, skulle ringa in och klaga.
Senast redigerad av ikealover 2010-11-20 kl. 01:58.
2010-11-20, 01:57
Medlem
Haha nu har det gått för långt..
2010-11-20, 01:57
Medlem
Ektorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikealover
OT: Vilken slags fisk? Låter som ett värt diskussionsämne.

OnT: Gamla nyheter är gamla, vill mig minnas några sena kvällar framför canal+ där det sändes bilder på kvinnor och män som idkade samlag. Inga stora rubriker där inte.

Är du seriös så.. Du jämför en betalkanal klockan 00:00 med en rikstäckande radiokanal som Rudolf inne i norrlands köttigaste skog får in klockan 22:00. Var du sarkastisk, hehe.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in