2010-11-20, 09:59
Medlem
[Strange Days]s avatar
Rix FM måste tveklöst vara Sveriges sämsta radiokanal, vilket lyckligtvis fler och fler börjar inse.
Känns som att de nu tvingas ta till alla "kontroversiella" knep som de kan komma på för att locka lyssnare.

Patetiskt är ordet.

Lägg ner skiten för gott istället så blir alla nöjda.
2010-11-20, 10:00
Medlem
Tinnituzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slemzz
Grejen är inte att man ska bli uppkåtad på det. Grejen är det roliga med att reta gallfebern av PK Sverige och moraltanter

PK Sverige och moraltanterna lyssnar bara på Sveriges Radio P1!!
2010-11-20, 10:04
Medlem
Blodigmuss avatar
Är det bara jag eller är det någon annan som tycker att hon liknar väldigt mycket en ung
Pam Grier?
2010-11-20, 10:10
Medlem
Emerthons avatar
Löjligt försök att "chocka"... Vi blir ju matade med sex var vi än går i detta samhälle. Det är väl bara för att Gert ska få runka lite som det hela anordnas.
2010-11-20, 10:11
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Rix FM måste tveklöst vara Sveriges sämsta radiokanal, vilket lyckligtvis fler och fler börjar inse.
Känns som att de nu tvingas ta till alla "kontroversiella" knep som de kan komma på för att locka lyssnare.

Patetiskt är ordet.

Lägg ner skiten för gott istället så blir alla nöjda.

Rix ägs väl av MTG som har typ 10 andra radiokanaler, bl a rockklassiker så tror nog dom siktar till alla målgrupper, tycker Rix FM har bra "prat", typ morgonpratarna (Gert och Titti och fan vad alla heter) även om musiken är långt bort från vad jag vanligen lyssnar på... Har slutat köra bil o inte lyssnat radio på 4 månader så ska väl inte vara alltför kaxig, men jag gillar dom
2010-11-20, 10:15
Medlem
Rix FM är skit för folk utan smak, och fortsätter vara det. Har inga problem med att nån ska knulla live på radio.. but why? Vad fan är vitsen? Underhållande? Njaee.. Uppkåtande? Knappast
2010-11-20, 10:18
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxarN
Rix ägs väl av MTG som har typ 10 andra radiokanaler, bl a rockklassiker så tror nog dom siktar till alla målgrupper, tycker Rix FM har bra "prat", typ morgonpratarna (Gert och Titti och fan vad alla heter) även om musiken är långt bort från vad jag vanligen lyssnar på... Har slutat köra bil o inte lyssnat radio på 4 månader så ska väl inte vara alltför kaxig, men jag gillar dom

Varken Gert eller Titti är kvar på morgonen. Ola, Roger och Sofia heter dom nu.
Sen är nog Titti den i särklass sämsta as till människa som vandrat i Sverige. Hon är torrare än sandigaste öknen.

Men var det inte i nått program av Filip&Fredrik där dom närvarade i samma rum där två stycken gick igång på varandra. Tror dom skulle mäta hur mycket kalorier dom gjorde av med.
2010-11-20, 10:30
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Osmakligt, jag vill inte lyssna på en negerbrud som har sex i radio. Hon är riktigt skabbig.
2010-11-20, 10:38
Medlem
Jimbos avatar
Känns som ett förtäckt reklaminslag för Eroticamässan.
Rix vill ha nåt edgy så tidningarna skrivet och mässan vill ha reklam och bruden har ju uppenbarligen strippat där förut..
Tre desperata parter i ett ögonlöst knull helt enkelt...
2010-11-20, 10:40
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Oväntat att ´mediahoran Gert har ett finger med i smeten
2010-11-20, 10:42
Medlem
Haris82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolksvans
Låt oss hoppas att sexet är mer varierat än Rix FM's spellista.

Du kan inte kalla 2 låtar för spellista. Men dom har faktiskt roliga program.
2010-11-20, 10:45
Medlem
alroberts avatar
Tycker mer det är en rolig grej, inte lika gammaldags och tråkigt som Karlavagnen och skit jag skulle lätt kunna lyssna lite bara för att lixom

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in