Lyssnade faktiskt på radion när hon ringde in o föreslog detta. Ja o polarna skrattade gott Tror inte det blir så märkvärdigt, värsta som kan hända e väll att några kids inser vad ljuden från päronens sovrum betyder, haha.
Har inte någon annan kanal redan gjort det? Jag är hundra på att det hände för några år sedan och det blev ett jävla liv.
Du kanske tänker på när någon av SR-kanalerna skulle börja med att läsa upp erotiska noveller med tillhörande ljudeffekter för några år sedan. Blev väl en hel del sura miner då vill jag minnas.
En bloggare och modell vid namn "Cheetah" skall tydligen ha sex live i Rix FM den 24:e november runt klockan 22. Föga förvånande så skall detta sändas i Gerts Värld.
Vad tycker vi, bra eller anus? Kommer du lyssna? Hur stor kommer folkstormen att bli? Hur långt tid kommer det ta innan PK Sverige förbjuder det från att sändas?
Radiohistoria hos Fylking?
MONDAY 15 NOVEMBER 2010 - 10:01
Var det nån som lyssnade på Rix FM igår kväll, på Gert Fylking? Om ni gjorde det så kunde ni höra min ljuva stämma i etern. Varje söndagkväll så är ämnet sex och samlevnad i Gerts Värld, och igår kunde jag inte låta bli att ringa in för att komma med ett förslag.
Sex är ju som bekant alltid ett aktuellt och lockande ämne som engagerar de flesta, vare sig man gillar det eller inte. Men har det nånsin varit nån riktig "action" i radio? Näpp. Men nu jävlar ska det bli!
Jag ringde helt enkelt in och erbjöd mig plocka med mig ett stycke pojkvän och komma dit skapa lite radiohistoria.
Vi ska nämligen dunka i direktsänd radio! Why not liksom?
Jajjamen, den 24e november, onsdag nästa vecka så får ni tuna in Rix FM runt 22snåret.
Äsch, gärt eller vafan han heter spelade ju upp Fäbojäntan i direktsändning för några år sen. Det hände ingenting, man hörde allt stönande när dom pratade och titti eller vad hon nu heter klagade som fan.