2012-11-04, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tisseltassel
När TV3 och Kanal5 är favoritkanalerna.
När du tycker att Gert Fylking och Robert Aschberg är seriösa journalister och dessutom jävligt sköna snubbar.
När du tycker att Fråga Olle är kvalitétsteve.
När du tycker att Winds of Change och When the Children Cries är två kanonlåtar och måste ta fram tändaren för att vifta med den.

Du vet att du omfattar 98% av befolkningen nu va?
Citera
2012-11-05, 05:46
Medlem
Funderarmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tisseltassel
När TV3 och Kanal5 är favoritkanalerna.
När du tycker att Gert Fylking och Robert Aschberg är seriösa journalister och dessutom jävligt sköna snubbar.
När du tycker att Fråga Olle är kvalitétsteve.
När du tycker att Winds of Change och When the Children Cries är två kanonlåtar och måste ta fram tändaren för att vifta med den.

hahaha. så jävla sant!
Citera
2012-11-05, 08:03
Medlem
WithGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thesidchip
Du vet att du omfattar 98% av befolkningen nu va?

Vad har du rökt? 98% av svenskarna gillar Aschberg? hahahaha
Citera
2012-11-05, 08:16
Medlem
Lopesans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thesidchip
Tycker WT är innerstadstyper som inte äger en bil och tycker att allt finns i Stockholm..., de lever i en bubbla utan en tråd till verkligheten...

Nu är jag inte lantis förvisso men fytusan va skönt det är att vara på landet och slippa alla människor och idioter i Stockholm, det är ju det som gör sommaren till sommaren ...

Jag har både bil och drar runt i landet jävligt mycket och har det trevligt, läs om läs rätt, det är drygt med bönder som har en konstig syn på stockholmare
Citera
2012-11-05, 09:53
Medlem
Snubchurps avatar
Elekronikprylar på avbetalning.
Citera
2012-11-05, 19:01
Medlem
Tisseltassels avatar
När du tänder på AIK-supportern Powerangel och tycker att hon är en riktigt snygg brud. http://powerangel.tripod.com/aik.html
Citera
2012-11-05, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lopesan
Jag har både bil och drar runt i landet jävligt mycket och har det trevligt, läs om läs rätt, det är drygt med bönder som har en konstig syn på stockholmare

Som sagt jag är från stan själv och jag är knappast trångsynt. Det är definitivt inte ovanligt att folket i stan prioriterar sina karriärer och sitt boende, över barn/bil. Det är mer viktigt för vissa vad andra vuxna anser än att de faktiskt som jag säger har en tråd till verkligheten. Ja det är lite att leva i en bubbla.

Sen att du kanske råkar ha en bil och bor på östermalm måhända, det är knappast den stora mängden, bland alla bolånetorskar i stan. WT är lite också "läs om, läs rätt"... uttryck som knappast hör hemma där man tycker civilisationen hör eller hur?
Citera
2012-11-05, 22:48
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutSvensson

Att ha iPhone = WT är det dummaste jag hört. Antingen har du inte fattat innebörden av WT eller så är du bara arg på över/medelklass.

Du vet att du är WT när du hatar på iPhoneägare.

HAHAHAHA! Är det därför alla förortsblattar har iphone? Medel/överklass för att ha en iphone dummaste jag hört på länge.

Du vet att du är WT när du känner dig träffad av något i den här tråden.
Citera
2012-11-06, 12:56
Medlem
Tisseltassels avatar
Tycker ändå att WT är mest förekommande i förorter till större städer, exempelvis Jordbro, Handen, Tyresö, Rågsved. Man måste dra en skiljelinje mellan WT och någon som bor i småstad på vischan. Bara för att man bor i en mindre stad och kör 240 innebär ju inte det automatiskt att man är WT. Finns ett stort antal män mellan 18 och 40 ute i småstäderna i exempelvis Västra Götaland som kör 240. Vissa av dessa är WT men långt ifrån alla.
Citera
2012-11-07, 14:00
Medlem
Quid pro quos avatar
...du inte är svensk.
Citera
2012-11-07, 17:58
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SergioTacchini
Valet av chips där WT väljer OLW fullt med fett och för mycket salt för att det är billigt. Går inte att äta men dom gör det ändå. Smakade OLW en gång på 90-talet och vet att de fortfarande inte kan göra bra produkter.

Det enda som är ok med OLW är ostbågarna, chips kan de inte, och har aldrig kunnat göra. Minns inte vad det var för smak jag testade sist men de hade en tydlig bismak av något.. ja jag vet inte vad jag ska jämföra med. Äckliga var de iallafall.

Fast chips överhuvudtaget anser jag är WT. För folk som måste ha något gott att tugga på hela tiden, men som inte fattar att de bara blir feta och otympliga av det.

Stereotypen är väl ett gäng rakade killar i keps och XXXL-t-shirts som sitter och vrålar framför en fotbollsmatch på TV, samtidigt som de slänger i sig chips (slänger upp dem i luften) samtidigt som de dricker Milennium-folköl. Där har du riktig WT-varning.
Citera
2012-11-07, 18:10
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Det enda som är ok med OLW är ostbågarna, chips kan de inte, och har aldrig kunnat göra. Minns inte vad det var för smak jag testade sist men de hade en tydlig bismak av något.. ja jag vet inte vad jag ska jämföra med. Äckliga var de iallafall.

Fast chips överhuvudtaget anser jag är WT. För folk som måste ha något gott att tugga på hela tiden, men som inte fattar att de bara blir feta och otympliga av det.

Stereotypen är väl ett gäng rakade killar i keps och XXXL-t-shirts som sitter och vrålar framför en fotbollsmatch på TV, samtidigt som de slänger i sig chips (slänger upp dem i luften) samtidigt som de dricker Milennium-folköl. Där har du riktig WT-varning.
Det är Estrella som är en vidrig bismak, inte OLW. Estrellas sourcream & onion smakar förbannat illa, och det gör resten av sortimentet också.

F.ö tycker jag tatueringar eller sådana där uttöjningar av örat är jävligt WT. Tänker mig en blekfet kvinna med otvättat, stripigt hår och en tatuering med namnet "Conny" över bröstet. Gärna också en överstruken tatuering av "Stefan" tätt intill, och ett par uttöjda öron som sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in