2010-11-18, 22:26
Medlem
SevenDayss avatar
Du är WT när du...
..lever på socialbidrag
..köper cigaretter för 1/3 av socialbidraget
..bor i lägenhet i betongen i förorten
..drömmer om att någon gång flytta till radhus
..har piercings/tatueringar
..köper b-fabrikat i mataffären, t.ex. eldorado
..mjukisbyxor på stan
..klagar på invandrare för att de tar av skattepengarna när du själv saknar egen inkomst
..luktar äckligt
..är tjock och bryr dig inte om det
..är över 15 och spelar musik från mobilen på bussen

Vet att en del av detta redan nämnts, men det är min lista iaf
Citera
2010-11-18, 22:29
Medlem
AvokadosKonstants avatar
...du monterar en saftblandare på åkgräsklipparen.
Citera
Medlem
JohnDillingers avatar
Allt du har på dig är slitet... Skejtarskorna du har köpt från Stadium (billigaste märket), byxor med fack vid knäna, en hoodtröja med tryck (Sverige, tribals, bilmärken, hårdrocksband etc). Sen har du en arbetsjacka över, helst med en stor företagslogga på ryggen (Lasses bildäck, Ronnys åkeri, Transport AB etc.). Sen avslutar du med en ful keps som du har haft sedan gymnasiet, men nu har den ändrat färg och du kan inte leva utan den...

Ju fetare och gulligare mage du har, desto mer respekt får du. Snus är självklart och när du dricker, så dricker du för att spy. När du dricker så har du en anledning till att du kan vara svinig. Om du har en tjej så är hon fetare än dig och hon är likadan som du även utseendet. En person som inte är WT ser ingen skillnad på er och man funderar på vem som kan vara mannen och vem som kan vara kvinnan av er. Du kallar även din tjej för hönan, kärringen (keeeeringen)

Du har en rutten jävla skit bil som är du avgudar och lägger din pengar på all skit du kan hitta till bilen. Fredan är grabbkväll! Antingen blir det Harry's med Johnny, Tony, Conny och Bullen, eller så blir det ut med bilarna, träffas vid en stor parkering, snacka skit, bränna lite gummi, kolla in bilarna, svina till det lite och sen dra till Shell o käka all korv Shell har i förrådet för att sedan dra vidare. Även hönan hänger med på att bränna lite gummi för hon kan ju nästan allt om hur en motor fungerar och är så passionerad. I bilen dunkar ni Eddie Medusa med rutorna nere, även om det är minusgrader ute. En megafon har ni också som ni busar med.

Det var lite från mig. Känner du dig träffad, så är du garanterat en värdig WT snubbe och ditt namn slutar på y.
Citera
Medlem
Trammiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frigolitpanna
Bor du i Åmål?

Jag själv bor i Stockholm och vistas ofta ute nattetid på diverse barer och klubbar.
Den större delen av alla beställningar som genomförs brukar låta " en stor stark ". Bor du i Åmål?
Citera
2010-11-18, 22:31
Medlem
Psyanids avatar
..du dricker Stockholm 7,2or, och menar på att man sparar pengar på att köpa dem.

..du tror att socialbidrag räknas som inkomst/lön och blir arg när "man helt plötsligt slutar få betalt".

..du bara handlar matvaror av märket "eldorado" eller "euroshopper".

..du röker vit prince 100´s samtidigt som du dricker 7,2or.

..du inte har några vänner i din egen ålder utan umgås med din 15åriga yngre dotter och hennes vänner.

..du köper ut sprit och "stockholmare" till din dotter inkl, vänner.
Citera
2010-11-18, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapper
Att ha facebook är nog det mest WT som finns!

Nej, att inte ha det är WT.

"Jag förstår inte hur det funkar, våda powka?".
Citera
2010-11-18, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenDays
Du är WT när du...
..lever på socialbidrag
..köper cigaretter för 1/3 av socialbidraget
..bor i lägenhet i betongen i förorten
..drömmer om att någon gång flytta till radhus
..har piercings/tatueringar
..köper b-fabrikat i mataffären, t.ex. eldorado
..mjukisbyxor på stan
..klagar på invandrare för att de tar av skattepengarna när du själv saknar egen inkomst
..luktar äckligt
..är tjock och bryr dig inte om det
..är över 15 och spelar musik från mobilen på bussen

Vet att en del av detta redan nämnts, men det är min lista iaf

Klockren lista, dock är det skillnad på tatueringar och tatueringar.
Citera
2010-11-18, 22:35
Medlem
HejAntons avatar
Kommer få en massa hatmedelanden mot mig nu men jag är ny på Flashback så inget hat tack!

Vad fan är en white trash? En person som uppfyller kriterierna i tråden fattar jag men kan någon ge mig ett seriöst exempel?
Citera
2010-11-18, 22:36
Medlem
Kallemedkulans avatar
Hela den här WT grejen har blivit så jävla uttjatad. Nuförtiden är ju fan 90% av världens vita befolkning WT enligt Flashback.
Citera
2010-11-18, 22:36
Medlem
flaggantopps avatar
du är WT

när du köper en amerikansk S.U.V med v8 som är 10 år gammal och samtidigt skryter om hur mycket den dricker.

När du skryter om hur mycket HB du kan dricka utan att bli full

När du kallar ditt grabbgäng för dumma smeknamn som suggan, pada, patte, tomme, suggen mm.
Citera
2010-11-18, 22:37
Medlem
frigolitpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Jag själv bor i Stockholm och vistas ofta ute nattetid på diverse barer och klubbar.
Den större delen av alla beställningar som genomförs brukar låta " en stor stark ". Bor du i Åmål?
Då går du på fel ställen...
Citera
2010-11-18, 22:37
Medlem
Lysergsyredietylamids avatar
Du lider av bekräftelsebehov
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem