2012-11-04, 13:38
Medlem
RutSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Har du läst något annat i tråden?
99% av Sveriges befolkning är wt enligt den.

Tråden handlar om vad folk stör sig på.

och hur fan hade du tänkt att det skulle gå till?
För det första bör du vara mer källkritisk.
För det andra har vi över 1% svarta människor i sverige och visst hade det varit underligt med en Black White Trash?

Att ha iPhone = WT är det dummaste jag hört. Antingen har du inte fattat innebörden av WT eller så är du bara arg på över/medelklass.

Du vet att du är WT när du hatar på iPhoneägare.

Du vet att du är WT när du är arbetslös 30åring som skaffar en massa barn.
Citera
2012-11-04, 13:57
Medlem
1903s avatar
Du vet att du är WT när din familj inte har ett eget flygplan.
Citera
2012-11-04, 15:47
Bannlyst
När man kallar psykfall/handikappade för "soffliggare som är för lata för att arbeta". Då är man väldigt WT, är dåligt pålästa och har ingen kontakt med verkligheten.

När man är totalt fokuserad på att tjäna så mycket pengar som möjligt på att utföra så lite arbete som möjligt för att sedan föra över pengarna till bankkonton på Kaymanöarna medan ens Gucci-prydda fru/flickvän håller på och vänstrar med poolkillen.

När man röstar på moderaterna. Mer WT än så kan man inte bli.
Citera
2012-11-04, 17:12
Medlem
magnumforces avatar
...när du har ett guldlöp i vardagsrummet.
Citera
2012-11-04, 17:49
Medlem
Valet av chips där WT väljer OLW fullt med fett och för mycket salt för att det är billigt. Går inte att äta men dom gör det ändå. Smakade OLW en gång på 90-talet och vet att de fortfarande inte kan göra bra produkter.
Citera
2012-11-04, 18:57
Medlem
A.Fredrikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naboki
Det är väl det att Lady Gaga personligen kanske inte skapat videon, lika lite som hon själv skapar sin musik, hon är bara en marionettdocka för låtskrivare och videoskapare

Shows what you know...

Hon skriver sin egen musik, och sina egna låtar! Och nej, jag är inget fan av Gaga, men jag tycker att hon är en av få äkta artister som existerar i dagsläget...
Citera
2012-11-04, 19:30
Medlem
Lopesans avatar
Att vara raggare och åka runt i rostiga gamla biljävlar och framförallt raggarna och bönderna
som åker Viking line Cinderella och går runt storögt och inbillar sig att det är värsta lyxkryssningen

Glömde ju att när lantisar säger att det är så stressigt i stockholm och i övrigt kastar ur sig
en massa skit om vår fina huvudstad och sen blir skitförbannade om man råkar kritisera att
t.ex en biosalong i Jönköping är lite liten och har dålig ljudanläggning
Senast redigerad av Lopesan 2012-11-04 kl. 19:39.
Citera
2012-11-04, 19:56
Medlem
Du vet att du är WT när du poserar med en White Trash tatuering i Sveriges största WT tidning.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15719123.ab
Citera
2012-11-04, 20:17
Medlem
Du vet att du är WT när du börjar en mening: Jag är inte rasist, men...
Citera
2012-11-04, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultra
Du vet att du är WT när du börjar en mening: Jag är inte rasist, men...

Jag tycker precis tvärtom, en WT och "blatte" från något kommunist land, ska alltid försöka tala om vad någon annan får tycka eller ska tycka... Det finns bara en sida av verkligheten för dessa...
Citera
2012-11-04, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lopesan
Att vara raggare och åka runt i rostiga gamla biljävlar och framförallt raggarna och bönderna
som åker Viking line Cinderella och går runt storögt och inbillar sig att det är värsta lyxkryssningen

Glömde ju att när lantisar säger att det är så stressigt i stockholm och i övrigt kastar ur sig
en massa skit om vår fina huvudstad och sen blir skitförbannade om man råkar kritisera att
t.ex en biosalong i Jönköping är lite liten och har dålig ljudanläggning

Tycker WT är innerstadstyper som inte äger en bil och tycker att allt finns i Stockholm..., de lever i en bubbla utan en tråd till verkligheten...

Nu är jag inte lantis förvisso men fytusan va skönt det är att vara på landet och slippa alla människor och idioter i Stockholm, det är ju det som gör sommaren till sommaren ...
Citera
2012-11-04, 23:27
Medlem
Tisseltassels avatar
När TV3 och Kanal5 är favoritkanalerna.
När du tycker att Gert Fylking och Robert Aschberg är seriösa journalister och dessutom jävligt sköna snubbar.
När du tycker att Fråga Olle är kvalitétsteve.
När du tycker att Winds of Change och When the Children Cries är två kanonlåtar och måste ta fram tändaren för att vifta med den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in