2012-11-08, 00:08
Bannlyst
När man lyssnar på Vikingarna och tycker att det är bästa svenska bandet någonsin.

Om man någon gång tvättat kläder i badkaret.

Om man på Internet ständigt använder förkortningar som WTF, LOL och OMG.

När man ser Macken i repris på TV för åttonde gången och inte kan låta bli att sjunga med i Man ska ha husvagn.

När man startar en tråd här på Flashback och sen själv står för merparten av inläggen som görs i den tråden.
Senast redigerad av MacHeath 2012-11-08 kl. 00:14.
Citera
2012-11-08, 00:48
Medlem
Oides avatar
Man raggar efter flickvänner/pojkvänner på sidor som kamrat.com istället för vanliga dejtingsidor.
Citera
2012-11-08, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Det enda som är ok med OLW är ostbågarna, chips kan de inte, och har aldrig kunnat göra. Minns inte vad det var för smak jag testade sist men de hade en tydlig bismak av något.. ja jag vet inte vad jag ska jämföra med. Äckliga var de iallafall.

Fast chips överhuvudtaget anser jag är WT. För folk som måste ha något gott att tugga på hela tiden, men som inte fattar att de bara blir feta och otympliga av det.

Stereotypen är väl ett gäng rakade killar i keps och XXXL-t-shirts som sitter och vrålar framför en fotbollsmatch på TV, samtidigt som de slänger i sig chips (slänger upp dem i luften) samtidigt som de dricker Milennium-folköl. Där har du riktig WT-varning.
Haha klockrent!

Viss typ av vinterjackor känns enormt WT som märket Everest som bärs inne i stan och ses bäras öppen inne i affärer där resten av klädseln inte alls matchar jackan. Inte sällan skådar man ett par grå mysbyxor av billig sort som sport-affärerna mer eller mindre ger bort.
Citera
2012-11-08, 15:57
Medlem
Ceborgias avatar
Man torkar sig i arslet med reklampapper och pantar ölburkar för att ha råd med folköl.
Citera
2012-11-08, 22:28
Medlem
alpha-betas avatar
-Du köper dyra märkeskläder.
-Du tjänar mer än 1 miljon per år.
Citera
2012-11-09, 02:06
Medlem
Hellcats avatar
Citat:
När du blir överlycklig av första snön för du kan du sladda med din bakhjulsdrivna volvo eller bmw på närmsta parkering.
Den där är jag skyldig till... varje år
Citera
2012-11-09, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellcat
Den där är jag skyldig till... varje år

Jag med och jag är dessutom gammal
Citera
2012-11-09, 22:58
Medlem
Jag bor i Västerås som är ett stort tillhåll för Wt slödder här kommer en lista på vad Västerås wt gör ..

..bor i någon av dom små " byar" utan för stan som tex Irsta,tortuna, ramnäs osv självklart av anledningen " tänker fan inte betala Stockholms priser för en kåk i stan " bor dom i lägenhet så är det råby som gäller

...som sysselsättning är regeln " så lite som möjligt " i Västerås styr sossarna så bidragstagande uppmuntras så lönen kommer i från bidrag och nåt deltids jobb som man ser till att bli sjukskriven från pga stress .

... Går nån på gymnasiet så är det Edströmska man går på för där finns stadens fordonsutbildning . Så vil man se många Wt är buss 10 ett het tips

...kläder är det vanliga mycket arbets kläder såna där tröjer med nå fyndigt text typ " riktig men rakar pungen med vinkelslip " även är såklart varg tröjer och fuck you! I'm driving a Volvo tröjor mycket vanliga tjejer använder mjuks byxor och en stor jacka som dom aldrig stänger till dessa kläder kör dom med falska foppa tofflor som är köpta på rocklunda marknaden

...dom kör en gammal bakhjulsdriven Volvo typ 240/740

...årets höjdpunkt är power meet då hela landets Wt samlas på samma ställe

....Semestrar gör dom i husvagn eller åker massa mil till Ullared för att handla billigt ! Hahah

....På fredags kvällen är det nåt av alla kanal 4 skit program som gäller !

...ungdomarna hänger utanför donken vid skrapan på dagarna och på centralen med sina Volvos på kvällarna

Skulle Kunna hålla på i dagar men det blev en liten sammanfattning av Västerås Wt

OBS skriver på ipaden så ber om ursäkt för stavfel !
Citera
2012-11-10, 04:16
Medlem
Freddex4s avatar
Jag undrar hur många det är som kan titulera sig för "icke WT" efter att ha läst alla inlägg i tråden...
Citera
2012-11-10, 15:38
Medlem
urvalsfelets avatar
... du ger din 5-åriga dotter hål i öronen i födelsedagspresent, fotar det med mobilen och publicerar det på instagram med titeln "*stolt mamma*".
Senast redigerad av urvalsfelet 2012-11-10 kl. 15:40. Anledning: typo
Citera
2012-11-11, 21:53
Medlem
kattenfritzs avatar
När du har Livets hårda skola som utbildning på facebook.
Jag skäms varje gång jag ser det.
Det allra värsta är att de inte skäms själv.
Citera
2012-11-11, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenfritz
När du har Livets hårda skola som utbildning på facebook.
Jag skäms varje gång jag ser det.
Det allra värsta är att de inte skäms själv.
Håller med sjukt töntigt !!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in