Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Där här med snöskotrar; skall vi ha ett eget forum för sånt?
Ja för fan!
35,37%
104 röster
Nej, allt var bättre förr
64,63%
190 röster
  • 1
  • 2
2010-11-12, 12:11
  #1
Medlem
Nu när jag letade efter någonstans att prata om skotrar såg jag till min besvikelse att ett sådant forum inte existerade här på flashback, eller så hittade jag det inte, om så är fallet ursäktar jag mig.

Jag och 60 % av alla andra på detta forum har väntat på ett skoterforum nu i flera år. Det ät konstigt att det finns bilforum och motorcykelforum då skoterindustrin omsätter dubbelt så mycket som hela bilindustrin och motorcykelindustrin ihop i hela världen.

Tar man alla de som kör bil av de användare som finns här och tredubblar det som får du hur många som kör snöskoter. SÅ NU!! fixa det!

snälla!!
__________________
Senast redigerad av Cork 2010-11-12 kl. 12:36.
Citera
2010-11-12, 12:15
  #2
Medlem
fattonys avatar
Du har ju "övriga fordon" https://www.flashback.org/f52
Citera
2010-11-12, 12:15
  #3
Medlem
epost72s avatar
Övrigt fordons- och trafikrelaterat
Jag tvivlar starkt på dina uppgifter om att 60% av FB:s medlemmar väntar på ett separat snöskoterforum.

Lista ett 30-tal trådar som specifikt handlar om snöskotrar så kanske.
Citera
2010-11-12, 12:16
  #4
Medlem
jag vet men snöskoter är en så stor grej här på forumet och i världen! den förtjänar en hel forumsdel.
titta bara på vad skoterindustrin omsätter.
Citera
2010-11-12, 12:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Övrigt fordons- och trafikrelaterat
Jag tvivlar starkt på dina uppgifter om att 60% av FB:s medlemmar väntar på ett separat snöskoterforum.

Lista ett 30-tal trådar som specifikt handlar om snöskotrar så kanske.

sluta vara dryg! ni har fan 25 jävla forum om drogskit. vem tror du bryr sig om sådant i världen skoterindustrin omsätter 10 gånger mer än hela drogindustrin! ta bort 1 drogforum och öppna ett skoterforum om ni har lite plats! det är mina krav.
Citera
2010-11-12, 12:22
  #6
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cork
sluta vara dryg! ni har fan 25 jävla forum om drogskit. vem tror du bryr sig om sådant i världen skoterindustrin omsätter 10 gånger mer än hela drogindustrin! ta bort 1 drogforum och öppna ett skoterforum om ni har lite plats! det är mina krav.

Vad synd för dig men det kommer inte att hända, droger är lite större än snöskoter
Kan du nämna 20 st på forumet som vill ha en separat skoter-del i forumet?
Citera
2010-11-12, 12:23
  #7
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cork
sluta vara dryg! ni har fan 25 jävla forum om drogskit. vem tror du bryr sig om sådant i världen skoterindustrin omsätter 10 gånger mer än hela drogindustrin! ta bort 1 drogforum och öppna ett skoterforum om ni har lite plats! det är mina krav.
Men så ta då och presentera ett 30-tal trådar som handlar om skotrar istället för att skrika och ställa krav!
Huruvida branschen omsätter sju miljarder om dagen är totalt ointressant (dessutom lever du i en grotta och är efterbliven om du tror att skoterindustrin omsätter mer än droger ), det är huruvuda Flashbacks medlemmar vill diskutera saken i tillräckligt stor omfattning som ett eget forum bör finnas.
Citera
2010-11-12, 12:26
  #8
Medlem
Yes. Skulle gärna haft ett snöskoter-fora!
Dock är jag lite skeptisk mot ditt statement att snöskoternas industri är större än drogerna
Citera
2010-11-12, 12:26
  #9
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cork
sluta vara dryg! ni har fan 25 jävla forum om drogskit. vem tror du bryr sig om sådant i världen skoterindustrin omsätter 10 gånger mer än hela drogindustrin! ta bort 1 drogforum och öppna ett skoterforum om ni har lite plats! det är mina krav.
Jag är inte dryg, du slänger ur dej en helt befängd siffra om att mer än hälften av FB:s användare vill ha ett skoterforum. Vad väntar du dig för svar?
Ändå finns det knappt trådar ens till en samlingstråd.
Det beror inte på att det inte finns en specifik forumdel, finns behovet så skapas trådarna ändå tex i som föreslagits Övrigt fordons- och trafikrelaterat.
Citera
2010-11-12, 12:29
  #10
Medlem
Tazquas avatar
Som Epost72 sa: https://www.flashback.org/f52

Om jag inte förstått det hela fel kanske det blir ett eget forum för snöskoter om det blir mycket trådar om ämnet och således behövs ett eget forum för det.
Citera
2010-11-12, 12:30
  #11
Medlem
tj.s avatar
På vilket sätt spelar omsättningen någon roll? Handlar om hur pass många användare det finns som är intresserade av ämnet. Som jag uppfattat det finns inget större behov av ett seperat forum.

Citat:
Ursprungligen postat av Cork
du lever i en grotta om du tror drogindustrin omsätter mera!

Är du seriös? Hint: läs på om Mexiko, Afghanistan, Colombia etc...
Citera
2010-11-12, 12:31
  #12
Medlem
nu uppmanar jag hela flashback att göra varsin skotertråd, såklart om olika grejer rörande skoter. GO!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback