Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Där här med snöskotrar; skall vi ha ett eget forum för sånt?
Ja för fan!
35,37%
104 röster
Nej, allt var bättre förr
64,63%
190 röster
2010-11-12, 12:36
  #13
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cork
nu uppmanar jag hela flashback att göra varsin skotertråd, såklart om olika grejer rörande skoter. GO!

Nu uppmanar jag dig att gå in på forum.snowmobile.se/forum och sluta käfta emot på Flashback
Citera
2010-11-12, 13:02
  #14
Moderator
^Eazs avatar
Tja, då får du som alla andra som vill ha nya forum lista alla dessa "skotertrådar" som redan finns för att visa att det finns ett underlag för just detta.


Edit: https://www.flashback.org/sok/skoter?f=52

100 trådar, och det är ink. mopeder etc (dvs den typen av skotrar.), det är knappast underlag för ett eget forum.


Men, här ska du få en länk till "Sveriges största skoterforum", http://forum.snowmobile.se/forum.php

Där kan du posta om dina skotrar.
__________________
Senast redigerad av ^Eaz 2010-11-12 kl. 13:05.
Citera
2010-11-12, 13:12
  #15
Medlem
Herr_Oins avatar
Jag vill inte ha ett skoterforum - är jag onormal då?

Det krävs ett visst underlag för att ett nytt forum skall startas, och såvitt jag vet så är herrn den enda som efterfrågat ett forum enbart tillägnat detta inavlade fordon. Visst finns det väl trådar om sådana, använd då dessa.

(60 % my ASS!)
Citera
2010-11-12, 13:15
  #16
Avstängd
ponnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cork
våga inte kalla mig troll! jag vill helt enkelt att ett skoterforum ska dyka upp på flashback. Och jag är helt övertygad att de flesta på FB vill det också

Då kanske du skulle samlat alla skotertrådar till att börja med och bevisa att det behövs ett eget delforum.
Sen skulle du bett en mod om omröstning och sedan gått vidare härifrån.

Men nu när du bevisar hur äckligt dum i huvudet du är så får det bara mig att vilja skapa 10 nya användare endast för att rösta emot.
Citera
2010-11-12, 13:44
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ponni
Då kanske du skulle samlat alla skotertrådar till att börja med och bevisa att det behövs ett eget delforum.
Sen skulle du bett en mod om omröstning och sedan gått vidare härifrån.

Men nu när du bevisar hur äckligt dum i huvudet du är så får det bara mig att vilja skapa 10 nya användare endast för att rösta emot.

jag vet att jag inte är den smartaste precis men jag gillar skoter och jag är övertygad att fler gör det.
Citera
2010-11-12, 13:47
  #18
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Admins krav är ganska så enkla. Presentera minst 30 trådar i ämnet och försök att hitta några som är startade det senaste året. Lyckas ni med det så brukar an ta en titt på det.

Argumentet vad de omsätter är totalt ointressant, vilket man nog kan märka på den totala avsaknaden utav ett underforum för oljeborrplattformar.

Fortsatt tjafsande kommer med stor sannolikhet resultera i tillsägelser.

OT raderat

// Mod
Citera
2010-11-12, 13:50
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Tja, då får du som alla andra som vill ha nya forum lista alla dessa "skotertrådar" som redan finns för att visa att det finns ett underlag för just detta.


Edit: https://www.flashback.org/sok/skoter?f=52

100 trådar, och det är ink. mopeder etc (dvs den typen av skotrar.), det är knappast underlag för ett eget forum.


Men, här ska du få en länk till "Sveriges största skoterforum", http://forum.snowmobile.se/forum.php

Där kan du posta om dina skotrar.

Jag kan hålla med om att det inte kräver ett eget underforum pga den knappa efterfrågan, men är inte lite grejen med flashback att man ska kunna snacka om vad fan man vill?

Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Jag vill inte ha ett skoterforum - är jag onormal då?

Det krävs ett visst underlag för att ett nytt forum skall startas, och såvitt jag vet så är herrn den enda som efterfrågat ett forum enbart tillägnat detta inavlade fordon. Visst finns det väl trådar om sådana, använd då dessa.

(60 % my ASS!)

Ptja, onormal vet jag inte då det är så mycket som 40% (ca 200 000) medlemmar som inte ligger sömnlösa på nätterna pga av brist på skoterforum
Citera
2010-11-12, 13:59
  #20
Medlem
30 trådar var det? Inte för att jag kunde bry mig mindre om det skotrar..

Vilken snöskoter har du?
Rolig snöskoter
Snöskoter, max 30k
Snöskoter, köpråd?
Köp av snöskoter
Ny snöskoter till vinter 2010
Hur importera snöskoter?
Snöskoter - nytta eller nöje?
Hur är det möjligt att snöskotern inte har dött ut totalt än?
hemma gjort trim till skoter?
tips om lite billigare skoterköp?

Ett axplock, kan plocka fram ytterligare 15 trådar om det skulle vara så.
Citera
2010-11-12, 14:03
  #21
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDrugsDontWork
Jag kan hålla med om att det inte kräver ett eget underforum pga den knappa efterfrågan, men är inte lite grejen med flashback att man ska kunna snacka om vad fan man vill?
Och då blir följden av ditt uttalande att du inte anser att man kan snacka om snöskotrar ifall de inte har ett dedikerat underforum?
Citera
2010-11-12, 14:06
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Tja, då får du som alla andra som vill ha nya forum lista alla dessa "skotertrådar" som redan finns för att visa att det finns ett underlag för just detta.


Edit: https://www.flashback.org/sok/skoter?f=52

100 trådar, och det är ink. mopeder etc (dvs den typen av skotrar.), det är knappast underlag för ett eget forum.


Men, här ska du få en länk till "Sveriges största skoterforum", http://forum.snowmobile.se/forum.php

Där kan du posta om dina skotrar.

Är detta ett seriöst svar utav en admin på flashback ? Att du länkar vidare i en frågeställning gällande ett ämne till ett annat forum ? Så otroligt uselt svar från dig som admin (modertator whatever ni fattar) Eaz, näst intill skrattretande!

Tanken är väl att flashback skall vara ett brett forum där yttrandefriheten äger rum där du skall kunna tala om allt eller inget. Och så länkar du vidare ett såpass stort intresse som snöskoter till ett annat forum.

Kan förstå och kan själv förespråka för en egen del om just snökskotrar, finns ett väldigt stort intresse för dessa maskiner. En tanke är att skapa ett underforum som är "terrängfordon" då har ni skapat en forumsdel för just snöskotrar och fyrhjulingar som förövrigt går under samma betäckning då du tar terrängfordons beviset.

Att kunna finna 12 delar i avhandlingen om "droger" och inte kunna ha ett separat för ja just "terrängfordon" känns som en slagkraftig del att bredda erat utbud.

Skulle uppskatta att få in dessa kunniga personer som kan svara på vilken kam matta som är bäst i vilket förhållande eller vilken cc skall jag satsa på som nybörjare. Vilket märke gör de bästa maskinerna vad bör jag undvika som begagnad köpare osv..
__________________
Senast redigerad av Sinclaire 2010-11-12 kl. 14:21.
Citera
2010-11-12, 14:08
  #23
Medlem
Desertwalkers avatar
Saknas även ett subforum för lastbilar,..men då kanske det inte är så många intresserade här
Men jag håller helt med TS!
Citera
2010-11-12, 14:10
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Och då blir följden av ditt uttalande att du inte anser att man kan snacka om snöskotrar ifall de inte har ett dedikerat underforum?

TS vill ha ett underforum för skotrar, du efterfrågade 30 trådar om just skotrar för att admin skulle kolla på det. Jag kunde som sagt inte bry mig mindre om skotrar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback