Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-11-08, 17:04
  #1
Medlem
vilzens avatar
34 åriga Stjärnmodellen & dokhussåpadeltagaren ska ha lurat varuhuset på pengar genom falska återköp..

Står om detta på sidan 9
http://www.metro.se/se/misc/pdf/2010...2010-11-08.pdf

..Är nyfiken så jag försökte googla fram mer om saken, men det står ingenstans..

Nån som vet nått? Dockhusåpa folk många av dom brukar ju vara rätt konstiga för att utrycka det lite milt..
Citera
2010-11-08, 17:58
  #2
Medlem
Här är svaret
http://www.newzglobe.com/sv/artikel/...tt-lura-ahlens
Citera
2010-11-08, 19:51
  #3
Medlem
Harry_s avatar
undrar hur dom kom på henne

enligt Metro hade hon fått eltandborste som varuprov på en leverantörskurs
den hade hennes kompis lämnat tillbaka på Åhlens utan kvitto
men om dom säljer samma modell är det ju inte konstigt att kunna få lämna tillbaka utan kvitto
Citera
2010-11-08, 20:07
  #4
Medlem
Min brors kusins avatar
Inga dåliga summor det rörde sej om. Väl värt att riskera jobbet för
Citera
2010-11-08, 21:44
  #5
Medlem
OskarLingons avatar
Precis! Har man väl bestämt sig för sno lite stålar kan man väl ta i ordentligt
Citera
2010-11-08, 22:49
  #6
Medlem
LOL!!s avatar
Undrar om Nalle fick knulla henne som tack för hjälpen?
Och jag sitter fortfarande och väntar på att jag ska förstå vart ordet kupp kommer in i bilden. Tolkar kupp som något större mer fantastiskt än 2000kr.
Citera
2010-11-09, 06:44
  #7
Medlem
adoptivnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOL!!
Undrar om Nalle fick knulla henne som tack för hjälpen?
Och jag sitter fortfarande och väntar på att jag ska förstå vart ordet kupp kommer in i bilden. Tolkar kupp som något större mer fantastiskt än 2000kr.

Nalle är ju ärkebög, minns ni inte när han köpte en indier och gjorde rubriker för att han ville adoptera en vuxen men spädstjärtad karl?
Citera
2010-11-09, 16:11
  #8
Medlem
vilzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adoptivneger
Nalle är ju ärkebög, minns ni inte när han köpte en indier och gjorde rubriker för att han ville adoptera en vuxen men spädstjärtad karl?


..vilket äckel... Var det den där typen som var med i nån dockhus såpa.. typ, dom var i nått varmt land nånstans.. Fanns nått slemmigt miffo med usel klädsmak som kallades "Nalle"
Citera
2010-11-09, 16:25
  #9
Medlem
Disco Moskvas avatar
Dockhussåpa? Wtf!
Citera
2010-11-09, 16:30
  #10
Medlem
vilzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waistboy
Här är svaret
http://www.newzglobe.com/sv/artikel/...tt-lura-ahlens


aha... Frida Lundell... har aldriga hört talas om henne! Eller typ, kommer inte ihåg henne alls..

.. Hon måste vart bra desperat om hon nu gjorde en bluff för att suga in lite stålar, 2papp är ju inte så mycket precis. :/ ..Om hon nu är skyldig, får väl visa sig.. Vakt idioterna på Åhlens kanske är som många andra vakt-idioter, jävlas med oskyldig extremt ofta..
Citera
2010-11-09, 20:15
  #11
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adoptivneger
Nalle är ju ärkebög, minns ni inte när han köpte en indier och gjorde rubriker för att han ville adoptera en vuxen men spädstjärtad karl?


Han har förnekat mycket bestämt att han skulle vara bög. Med hans utseende och image skulle det ju knappast skada honom att komma ut (alla förutsätter ju att han är bög menar jag ).

Citat:
Ursprungligen postat av vilzen
..vilket äckel... Var det den där typen som var med i nån dockhus såpa.. typ, dom var i nått varmt land nånstans.. Fanns nått slemmigt miffo med usel klädsmak som kallades "Nalle"

"Club Goa" .
BTW
Dokusåpa heter det.
Citera
2010-11-09, 20:20
  #12
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vilzen
34 åriga Stjärnmodellen & dokhussåpadeltagaren ska ha lurat varuhuset på pengar genom falska återköp..

Står om detta på sidan 9
http://www.metro.se/se/misc/pdf/2010...2010-11-08.pdf

..Är nyfiken så jag försökte googla fram mer om saken, men det står ingenstans..

Nån som vet nått? Dockhusåpa folk många av dom brukar ju vara rätt konstiga för att utrycka det lite milt..

Men vad i helvete? Stjärnmodell??? Världens enda stjärnmodell som jobbar i kassan på Åhléns.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback