Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-11-09, 22:15
  #13
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Han har förnekat mycket bestämt att han skulle vara bög. Med hans utseende och image skulle det ju knappast skada honom att komma ut (alla förutsätter ju att han är bög menar jag ).



"Club Goa" .
BTW
Dokusåpa heter det.

Glöm inte Nalles Show
Citera
2010-11-09, 22:45
  #14
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
undrar hur dom kom på henne

enligt Metro hade hon fått eltandborste som varuprov på en leverantörskurs
den hade hennes kompis lämnat tillbaka på Åhlens utan kvitto
men om dom säljer samma modell är det ju inte konstigt att kunna få lämna tillbaka utan kvitto

Hon hann tydligen bara jobba där i tre månader, gissar att arbetskamrater har lite extrakoll på den som är nyanställd (inte först och främst pga misstänksamhet, utan bara allmänt för att hjälpa den som är ny tillrätta).

Och om det var hennes kompis Nalle Knutsson som lämnade tillbaka varor i just hennes kassa varje gång - så förstår jag kollegorna reagerade.
Citera
2010-11-09, 22:51
  #15
Medlem
Callass avatar
"Enligt polisrapporten delges Nalle Knutsson misstanke när det gäller förskingring, trolöshet mot huvudman, stöld och medhjälp. I samförstånd med Frida Lundell har han vid nio tillfällen utfört felaktiga återköp på Åhléns, som är Frida Lundells arbetsplats."

http://www.newzglobe.com/sv/artikel/...nutsson-glomde
Citera
2010-11-09, 22:54
  #16
Avstängd
"kändis kupp mot Åhlens"

"dockhussåpa"

Vad är det för retard som startat den här tråden?
Citera
2010-11-13, 17:05
  #17
Medlem
vilzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sant
"kändis kupp mot Åhlens"

"dockhussåpa"

Vad är det för retard som startat den här tråden?


Idiot!!! Jag citerar bara Metros tidnings rubrik... Att vara kass på att stava, vad är det för fel på det.. Hört talas om dyslexi?? Det hade till & med Albert Einstein.. Så passar inte ämnet, stick.. Vi andra nyfikna på vad dom skrev om kan hänga här istället.. Hatar fjortis med sin ruttna attityd!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback