2010-10-31, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RebeL9
Du är bra korkad.
Det står ju i artikeln att de besöker moskén i Gårdsten.

Hurru einstein. Skrev jag inte att jag inte orkat läsa igenom hela artikeln? O jag e lika jävla trött på alla dessa bönestugor över allt o hucklor. Va e problemet med att sätta på sig ett par jeans o smälta in i mängden. Om jag e av annan religös åskådning så varför nödvändigtvis visa det dygnet runt. Kan man ju göra i hemmet.

Danmark gör så rätt .. vi borde göra lite till och bli lite värre. Det tjänar vi på i framtiden !
Citera
2010-10-31, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casiomannen
Hurru einstein. Skrev jag inte att jag inte orkat läsa igenom hela artikeln? O jag e lika jävla trött på alla dessa bönestugor över allt o hucklor. Va e problemet med att sätta på sig ett par jeans o smälta in i mängden. Om jag e av annan religös åskådning så varför nödvändigtvis visa det dygnet runt. Kan man ju göra i hemmet.

Danmark gör så rätt .. vi borde göra lite till och bli lite värre. Det tjänar vi på i framtiden !

Hörru älgjägaren! Kanske bra att läsa lite innan man spyr ur sig massa grundlösa påståenden?
Ditt inlägg osar dårskap. Var det tufft att gå klart grundskolan?
Citera
2010-10-31, 12:29
Medlem
trilles avatar
Citat:
Mitt i all din gyttja av inlägg skulle jag vilja att du utvecklar varför muslimer inte skulle kunna tänka självständigt.
Det självständiga tänkandet, som i Väst av och till uppmuntrats, har i de flesta muslimska länder ersatts av religiöst vansinne.
Behöver jag utveckla det mer?Att enskilda individer framför åsikter som inte alltid gillas av andra är ett tecken på ett samhälle i utveckling.
Se t.ex på din reaktion på min text.Du anser att jag har " en gyttja av inlägg", varvid jag svarar att "din mamma är prostituerad".

Gäsp.

Ska vi starta ett upplopp nu?

I valfritt muslimskt land skulle det här inte kunna ske.Muslimer tänker inte. De är robotar.Men dåliga robotar,med dålig "robotics".Andra sortering.Waste.

Tänker inte-reagerar, ad inf.
Citera
2010-10-31, 12:29
Medlem
herredjvlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
hmm, tydligen ligger danska konsulatet mitt emot nordstan på östra hamngatan 13, vägg i vägg med Den Danske bank, för de som tycker att man måste bomba danskar om man inte gillar Muhammedkarikatyrerna

Var är "like dis"-knappen på FB när man behöver den

Edit: Nej jag tycker inte man ska spränga banker ifall någon tog det som så, jag försöker bara ha lite humor - även om vissa säkert finner min humor konstig
Senast redigerad av herredjvlar 2010-10-31 kl. 12:33.
Citera
2010-10-31, 12:31
Medlem
Så The.other.side identifierade 28-åringen och 33-åringen, någon som vet vilka 48-åringen och 39-åringen är? Det sägs ju att de är släkt alla fyra men sökningar på Ratsit på samma efternamn som de nedan ger inga utslag som verkar matcha?

Ursprungligen postat av The.other.side
M****** K******* 28 år 1982-10-31 Salviagatan 45 Angered

M****** K******* 33 år 1977-09-25 Salviagatan 47 1tr Angered
Citera
2010-10-31, 12:35
Medlem
Cradleoffilths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trille
Det självständiga tänkandet, som i Väst av och till uppmuntrats, har i de flesta muslimska länder ersatts av religiöst vansinne.
Behöver jag utveckla det mer?Att enskilda individer framför åsikter som inte alltid gillas av andra är ett tecken på ett samhälle i utveckling.
Se t.ex på din reaktion på min text.Du anser att jag har " en gyttja av inlägg", varvid jag svarar att "din mamma är prostituerad".

Gäsp.

I valfritt muslimskt land skulle det här inte kunna ske.Muslimer tänker inte. De är robotar.Men dåliga robotar,med dålig "robotics".Andra sortering.Waste.

Har du varit i ett muslimskt land?? För att ta ett exempel, i afganistan etablerades en tv-kanal efter amerikanernas invasion. Den vart 100% afghansk så vitt jag förstått. Där töjde man på gränserna vad som var ok i det samhället med kvinnlig programledare, popmusik mm. Dvs samma mekanismer att utmana den rådande ordningen finns även i ett så våldsamt och krigshärjat land. Som är muslimskt.

Robotar? Knappast.
Citera
2010-10-31, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trille

Gäsp.

Sluta bete dig som en tölp. Jag känner många muslimer och många av dem är mer förnuftiga och rationellt tänkande än många svenskar som jag känner. Ditt påstående att de inte tänker passar bättre in på alla de svenskar som inte tänker utan köper medias bild av saker och ting.
Citera
2010-10-31, 12:41
Medlem
trilles avatar
Citat:
Sluta bete dig som en tölp. Jag känner många muslimer och många av dem är mer förnuftiga och rationellt tänkande än många svenskar som jag känner. Ditt påstående att de inte tänker passar bättre in på alla de svenskar som inte tänker utan köper medias bild av saker och ting.
Öm tå det där med att tycka olika. Jag ska "sluta bete mig som en tölp"?Nein meine schatze, jag har aldrig betett mig som en tölp, och har inte för avsikt att göra det.Jag fortsätter dock med mina små inlägg.

Gör det ont?

Att jag tänker själv?

Boohoo
Citera
2010-10-31, 12:42
Medlem
AntonioCassanos avatar
Citat:
Mitt i all din gyttja av inlägg skulle jag vilja att du utvecklar varför muslimer inte skulle kunna tänka självständigt.
För att de måste följa en bok som de tror att gud har skrivit?!
Citera
2010-10-31, 12:42
Medlem
Citat:
Hörru älgjägaren! Kanske bra att läsa lite innan man spyr ur sig massa grundlösa påståenden?
Ditt inlägg osar dårskap. Var det tufft att gå klart grundskolan?

vad skall jag läsa finns ju inget konkret .. eller ? AAA det var tufft att gå ur grundskolan. Känns det surt att jag e så smart fast jag bara gått ur grundskolan ?
Citera
2010-10-31, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntonioCassano
För att de måste följa en bok som de tror att gud har skrivit?!

Du kanske inte känner till det men Islam är en av få stora religioner där det klart är definierat att människan har en fri vilja. Koranen styr inte över den fria viljan.
Citera
2010-10-31, 12:45
Medlem
Kan det inte vara så att det är en gäng uppgörelse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in