LoL jag nådde nyss nirvana. Eller jag var ett med nirvana ska man kanske säga.. Jag tror i alla fall det var nirvana, har ju inget att jämföra med hahaha... Kom också till insikt att ett barn gråter för livet är en börda.. Eller ja, vad fan vet jag egentligen.
Jag har aldrig garvat så kopiöst i hela mitt liv.. Jag garvar än när jag skriver det här inlägget. Vad fan är det så är simpelt? Hahaha.
Det känns som att jag ska skriva lite mer här, haha. Men har inget mer att skriva. Eller jo det jag nyss skrev. Mycket informativt. Svammelsvammelsvammel. Känner mig som ett barn. <3
Nu till lite allvar. Ni som har nått nirvana, är det något man bör tänka på hahahaha?!?! Allvar hahaha.. Menar för att inte tappa det här... Bör jag kanske undvika situationer som kan vara speciellt påfrestande och ta det i min egen takt? Ja det ska jag. Tack för svaret. Hahaha
Edit: märkte nu när jag lugnat ner mig lite, eller vad man ska säga, landat lite, att det är ändå rätt viktigt med strategi, eller jag vet inte.. Jag vet så lite har jag märkt. Så det är ändå så att jag vill att ni svarar på mina frågor. Jag må ha skrivit ett inlägg som ser oseriöst ut men jag menar faktiskt allvar samtidigt.