Flashback bygger pepparkakshus!
2004-07-02, 08:59
Medlem
Mazeppas avatar
Vilken äcklig j*vel. Bra att ni har hittat ett foto....
Citera
2004-07-02, 09:16
Medlem
runars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Nej där tar du fel..Du kan inte avskräcka en pedofil hur mycket du än försöker.
Det är ett annat fel i skallen på dem annat än att de är kåta.
Jag såg ett inslag på Aktuellt för nåt år sedan, där konstaterades att 100% (ja 100%)av de som då var dömda för pedofili en gång själva varit utsatta för övergrepp. Det är inget försvar men möjligen en anledning. Därför torde det vara omöjligt att avskräcka någon från att begå ett brott.
Titta bara på USA som har stenhårda straff, hur många avskräcks där??? noll och ingen.

Det finns INGA som helst vetenskapliga belägg för att 100% av pedofilerna skulle varit utsatta för övergrepp som små.

Den där debatten började i slutet av 80-talet när bla Alice Millers psykodynamiska "flum"teorier var populära. Då hette det att var tredje flicka blev våldtagen av sin far osv osv. Många blev dömda på falskagrunder! (Max Scharnberg mfl)Tack och lov så har man övergett och genomskådat de där teorierna!

Pedofili är en psykiskstörning som sitter i sexualdriften, en sådan är OMÖJLIG att samtala bort. Försök själv samtala bort er hetrosexualitet Då förstår du hur svårt det är. Det ENDA som hjälper är kemisk kastrering samt stödterapi!!
(Thomas Eriksson)
Allt annat är nonsens!

Det är viktigt att ICKE förgripande pedofiler behandlas med respekt i vården så de inte skräms att söka vård(dvs kastrering) för sin störning. Annars kommer de falla i skymmundan och börja leva ut sina perverterade lustar.(Thomas Eriksson mfl)
Citera
2004-07-02, 10:48
Bannlyst
Skönt att fotot på han är ute nu, om han skulle slippa undan den vidriga skiten.
Citera
2004-07-02, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
No shit José!

Viktoria vill alltid vara duktig, och ta allt i nån s.k psykoanalys. Total meningslöst.
Citera
2004-07-02, 11:45
Medlem
Nästan alla jag talat med som blivit slagna som barn brukar säga att de aldrig skulle göra nåt dylikt mot sina egna barn, och det brukar ju stämma. Så borde inte samma princip gälla för de som blivit sexuellt utnyttjade? Om det nu var så hemskt dvs...?

Tja varför inte, varför skulle man tycka det var fel att ha sex med barn om man själv haft sex som barn och tyckt om det? Det är kanske inte svårare än så. Den enklaste förklaringen brukar oftast vara den mest korrekta eller?

Jag hade massor med sex som barn, fast aldrig med vuxna så jag vet inte vad jag skulle tyckt om det, men jag kan inte tänka mig att det vore nåt hemskt, om det skett med någon attraktiv kvinna som dessutom gjorde nåt jag tyckte var skönt. Har svårt att förstå varför det skulle vara ett brott eller nåt fel sålänge hon inte tvingade mig. Jag minns ju väl hur jag var som liten och försökte nån tvinga mig att göra nåt jag inte ville hade det blivit ett jävla liv. Hade hon dessutom straffats för det så skulle jag nog känna mig skyldig och tycka det var mitt fel.

Sorry om jag drev iväg OT.

Ang. uthängning så tror jag det avskräcker många, men de som inte avskräcks blir istället farligare för barnen.
Citera
2004-07-02, 11:46
Medlem
LadyTieras avatar
jag vill förtydliga, innan vi får in fler report posts att länka till fotografier är helt ok så länge de inte är på naket folk under 18-års ålder.
Citera
2004-07-02, 12:05
Medlem
Airheads avatar
52 åringen

han har tydligen fått sina personuppgifer skyddade... tur att vi han med ett foto
Citera
2004-07-02, 12:56
Medlem
James Fjongs avatar
Citat:
No shit José!

Btw, jag sprang på detta på nätet;
http://groups.msn.com/vimmerbymannen/shoebox.msnw

Bra jobbat, vilket jävla AS!!!!! fy fffaaaaannn!
Citera
2004-07-02, 13:52
Medlem
Citat:
No shit José!

Btw, jag sprang på detta på nätet;
http://groups.msn.com/vimmerbymannen/shoebox.msnw

Varför heter ena bilden Jan?
Citera
2004-07-02, 18:47
Medlem
Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lustmord
Nästan alla jag talat med som blivit slagna som barn brukar säga att de aldrig skulle göra nåt dylikt mot sina egna barn, och det brukar ju stämma. Så borde inte samma princip gälla för de som blivit sexuellt utnyttjade? Om det nu var så hemskt dvs...?

Tja varför inte, varför skulle man tycka det var fel att ha sex med barn om man själv haft sex som barn och tyckt om det? Det är kanske inte svårare än så. Den enklaste förklaringen brukar oftast vara den mest korrekta eller?

Jag hade massor med sex som barn, fast aldrig med vuxna så jag vet inte vad jag skulle tyckt om det, men jag kan inte tänka mig att det vore nåt hemskt, om det skett med någon attraktiv kvinna som dessutom gjorde nåt jag tyckte var skönt. Har svårt att förstå varför det skulle vara ett brott eller nåt fel sålänge hon inte tvingade mig. Jag minns ju väl hur jag var som liten och försökte nån tvinga mig att göra nåt jag inte ville hade det blivit ett jävla liv. Hade hon dessutom straffats för det så skulle jag nog känna mig skyldig och tycka det var mitt fel.

Vad försöker du säga med det i denna tråd? Menar du att du tror att 10-åriga Helén Nilsson njöt av sex med denne man? +o(

För övrigt stämmer inte din förklaring överens med verkligheten, men det kan vi ta i någon mer passande tråd.
Citera
2004-07-02, 20:01
Medlem
Linkolns avatar
Undrar hur lång tid det tar innan innan någon tar det ansiktet och gör till avatar.
Citera
2004-07-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lustmord

Sorry om jag drev iväg OT.

Ang. uthängning så tror jag det avskräcker många, men de som inte avskräcks blir istället farligare för barnen.

Oj, oj... det låter ungefär som pedofilerna säger... Barnen tycker det är skönt och därför är de med på det!!?? Gardener en sann pedofilvän brukade säga att det är alla andra som talar om för barnet att det som skett är fel som skadar barnet. Som tur är Gardener nu död men en hel del falanger här i Sverige brukar använda honom som källa, bl a Guillou.

Men som någon annan sa så här nog inte detta hemma i denna tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in