Citat:
Ursprungligen postat av
Moffin
Så ditt slutgiltiga svar är att jag är en noob som ljuger eftersom jag inte har samma erfarenheter som dig?
Tänkte ge dig en chans men det är uppenbart nu att du som någon tidigare nämnde, är ett troll.
Ehrm tror inte du riktade det till mig.. i vilket fall som helst så försökte jag inte få dig att framstå som en "noob", och även om så är fallet så är väll det skitsamma? Alla har vi ju varit dåliga någon gång i vårat liv, and then there's me who just sucks either way :P
Citat:
Ursprungligen postat av
Prixm
Ja, jag är trollet här. Du vägrar ju inse att du inte kan klaga på andra hela tiden, att felet ligger hos dig i säkerligen minst 50% av gamesen. Men eftersom du inte verkar ta in någon som helst konstruktiv kritik överhuvudtaget och anklagar den som försöker hjälpa dig för att vara ett troll, ja då gör du det rätt klart för mig att du inte har några som helst intentions att ens försöka bli bättre på spelet, men det gör mig inget.
Jag ligger i rank 1 medans du ligger i rank 50. Jag undrar vad det beror på.
Edit: Jag bara antar att inlägget var riktat mot mig även om du citerade fel snubbe för att även han svarade på dina frågor.
Tror också att inlägget var riktat mot dig :P
Citat:
Ursprungligen postat av
OlgaOlga
Jag köpte illidan igår!
Jag spelade dota 1 använde illidan.
Sen spelade jag HoN där heron Magebane är kopia av Illidan.
Så nu ville jag testa honom i Hots. Och fyfan vad jag mördade folk!!
Om man har med sig
1 positioning
2 modet att duellera 1 v1 utan att backa som en tönt
3 förståelsen att jag inte är en initiator
... Så är man bra på detta spelet direkt!
Jag kommer från HoN efter 4 k games spelade så man kommer in i spelet extremt fort då!
Fyfan va kul spel!
8/10 än blir nog mer med tiden!
Kul att se att det finns fler än jag som kommer från HoN
Och ja, Illidan är riktigt rolig, prova teama upp med en Abathur och en Uther, Aba för attack spead/surival och damage, Uther för heals, stun och sköld ultin. Unkillable deluxe.
Kan kanske även passa på att fråga vilken ulti du gillar mest som Illidan? För mig är det The Hunt!