2017-03-10, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Har alltid velat se en Science Vessel från det första Starcraft-spelet. Skulle vara kul med en till Support i stil med Tassadar.

Aa, eller en support till överhuvudtaget. Tass och morales är väl dom enda 2 ur sc2?
Citera
2017-03-10, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danielwerner
Hörni... Tror ni att det finns nåt intresse för en svensk HoTS-sida/blogg/community?

Tror jag verkligen. Även hjälpa spelare att starta up klaner för mer seriöst spelande, utan någon languge barriage
Citera
2017-03-10, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffhaj
Någon annan som har buggen att oavsett vilken hjälte man spelar så får man ändå progress på quests? Exempelvis spelade jag Sylvanas nyss och fick progress på Diablo hero. Hittar inget i buggforumet på Blizzards officiella forum.

Tror det är om du kör HL eller TL och vem som helst i laget väljer en karaktär som passar ditt quest.
Citera
2017-03-10, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Äntligen får vi ett troll i spelet, nästa hero blir zul jin!

Underappreciated as F imo
Citera
2017-03-10, 22:38
Medlem
AxelvonFarsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottkrig
Underappreciated as F imo

Tror det beror på att hans kit är ganska lackluster, finns bättre ranged DPS:es överlag såsom Valla och Tychus och Zul'Jins trait är svårt att bemästra.
Citera
2017-03-11, 10:59
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelvonFarsen
Tror det beror på att hans kit är ganska lackluster, finns bättre ranged DPS:es överlag såsom Valla och Tychus och Zul'Jins trait är svårt att bemästra.

Vet inte om Tychus är bättre nu efter sin nerf, ser allt fler zul'jins än tycus nu både i QM och TL, men visst fungerar tychus fortfarande för det var ju inte en allt för stor nerf han fick...

Patchen till veckan verkar ganska rolig, nytt interface, rework på chogall, gaz, arthas och anub tex. Den nya hjälten verkar si så där. Hoppas jag hinner gå upp till Master (gått från plat 5 till diamond 2) men tror inte jag kommer komma längre, högt diamond 1.
Citera
2017-03-12, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxelvonFarsen

håller inte med. Zuljin i rätt händer är oslagbar
Citera
2017-03-12, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Vet inte om Tychus är bättre nu efter sin nerf, ser allt fler zul'jins än tycus nu både i QM och TL, men visst fungerar tychus fortfarande för det var ju inte en allt för stor nerf han fick...

Patchen till veckan verkar ganska rolig, nytt interface, rework på chogall, gaz, arthas och anub tex. Den nya hjälten verkar si så där. Hoppas jag hinner gå upp till Master (gått från plat 5 till diamond 2) men tror inte jag kommer komma längre, högt diamond 1.

Tychus funkar alltid. Särskilr mot 2 tanks
Citera
2017-03-12, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fezk
Ville bara påpeka att Blizzards matchmaking är nog det sämsta jag skådat på ett tag, förvisso har det varit såhär sedan spelet släpptes, men det blir bara värre och värre.

Blir förmodligen till att sluta lira då det händer absolut noll på säsongs/matchmaking fronten, spelet är kul i sig, men det blir inte kul att lira med folk som är ett "par" nivåer under en själv. Framför allt med dom som vägrar lyssna på tips/pings osv.

Det jag kan tänka mig är väl att börja att köra i ett lag igen möjligtvis. Competetive är åtminstone kul fortfarande.

Nog whinat från mig, ville bara som sagt påpeka att matchmakingen är urusel.

indeed
Citera
2017-03-12, 01:25
Avstängd
Halloween2s avatar
Finns det något spel där man lirar med fyra som är exakt lika bra som en själv, och möter andra som är exakt lika bra? Nee.. Kör man QM (som i alla andra spel också) så kan man få med någon scrub, kör man i detta fall HL så får du spela med liknande ranker, och sen TL, det är absolut inte svårt att hitta trevligt och bra folk till det.
Citera
2017-03-13, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kottkrig
Tychus funkar alltid. Särskilr mot 2 tanks

Klassisk fallasi att tro att Tychus är bättre mot två tanks än mot en.
Citera
2017-03-13, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Klassisk fallasi att tro att Tychus är bättre mot två tanks än mot en.
Då kör man Tychus + Leoric
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in