2017-01-14, 22:36
Medlem
xaniixs avatar
Ouf vad jag hatar alla dessa ''All heros are free'' dagar... Man kommer bara med folk som inte har en aning om vad dom håller på med. Springer in 2 vs 4, team fight när motståndarna är lvl 10 och man själv inte har ulti och massor av sånt skit håller dom på med. Sen när man försöker skriva i chatt och ge dom lite tips så antigen svara/lyssna dom inte eller så säger dom bara något liknande med '' shut up N00b dont tell me how to play''. Hoppas det är över snart så man kan spela igen.
Senast redigerad av xaniix 2017-01-14 kl. 23:02.
Citera
2017-01-25, 13:31
Medlem
Fenjal888s avatar
Inte så mycket liv i denna tråden nu för tiden. Valeera är ute nu, verkar riktigt kul. tre ordinarie abilitys, samt tre extra i stealth. Samt två ultis då.

Har för mig att de fem senare släppen varit warcraft assassins, så något annat får vi nog se snart. Om tre veckor eller så.
Citera
2017-01-25, 16:45
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Inte så mycket liv i denna tråden nu för tiden. Valeera är ute nu, verkar riktigt kul. tre ordinarie abilitys, samt tre extra i stealth. Samt två ultis då.

Har för mig att de fem senare släppen varit warcraft assassins, så något annat får vi nog se snart. Om tre veckor eller så.
Ja, det börjar bli lite tjatigt vad gäller Warcraft-hjältar nu. Personligen skulle jag gärna se Kyle Blackthorne från Blackthorne-spelet som hjälte. Det känns lite ensamt i Classic-kategorin med bara The Lost Vikings.
Citera
2017-01-27, 09:25
Medlem
leathur_ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Ja, det börjar bli lite tjatigt vad gäller Warcraft-hjältar nu. Personligen skulle jag gärna se Kyle Blackthorne från Blackthorne-spelet som hjälte. Det känns lite ensamt i Classic-kategorin med bara The Lost Vikings.

Av principiella skäl vägrar jag börja spela igen förrän Rock n Roll racing är representerat. Hehe.

- Shred lights him up!
Citera
2017-03-10, 15:37
Medlem
Undrar ifall barn kan spela HoTS? Då menar jag ungar mellan 10-12år. Har själv inte spelat den (är en lol-spelare) och skulle jättegärna börja spela med ungarna om den är "barnvänlig" dvs.

LoL har, som alla vet, en jobbig community och därför frågar jag här ifall ungar är mer välkomna här.
Sen undrar jag ifall de kvinnliga karaktärerna är för lättklädda som i LoL.
(vet det låter gammalmodigt, men det är något jag inte vill påverka ungar med. Min åsikt, inga påhopp pls )
Citera
2017-03-10, 21:45
Medlem
Älskar hots och lucio
Citera
2017-03-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BersekPotato
Undrar ifall barn kan spela HoTS? Då menar jag ungar mellan 10-12år. Har själv inte spelat den (är en lol-spelare) och skulle jättegärna börja spela med ungarna om den är "barnvänlig" dvs.

LoL har, som alla vet, en jobbig community och därför frågar jag här ifall ungar är mer välkomna här.
Sen undrar jag ifall de kvinnliga karaktärerna är för lättklädda som i LoL.
(vet det låter gammalmodigt, men det är något jag inte vill påverka ungar med. Min åsikt, inga påhopp pls )

Skulle inte föreslå
HotS för en 12åring.
Citera
2017-03-10, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER

Vad som verkligen skulle behövas nu är en ny SC-healer
Citera
2017-03-10, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888

Sen kom Lucio och ändrade supporting 4-ever
Citera
2017-03-10, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epicedium
Om du stannar i en lane och soakar exp hela matchen så bidrar ju du med en himla massa exp, till skillnad från någon som springer runt och yrar överallt. Det är tack vare den med hög exp contribution som resten av laget får mycket exp, just eftersom det delas. Så ja din teori stämmer!

Ageeed
Citera
2017-03-10, 21:54
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottkrig
Vad som verkligen skulle behövas nu är en ny SC-healer
Har alltid velat se en Science Vessel från det första Starcraft-spelet. Skulle vara kul med en till Support i stil med Tassadar.
Citera
2017-03-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ornitologen
Dom har ju bara gjort en custom map till SC2?

Har snarare använt sc2-motorn och gjort ett nytt spel 😏 Skapa en ny motor och HOTS skulle vara bästa moban, ever, imo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in