2016-04-18, 01:11
Medlem
Levi1s avatar
Hur har spelet förändrats sedan 4 månader tillbaka?
Citera
2016-04-18, 14:32
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levi1
Hur har spelet förändrats sedan 4 månader tillbaka?

Inte så mycket. Lite ny heroes, uppdaterade ikoner och en ny bana. Samt balance patch då och då.
Citera
2016-04-18, 19:56
Medlem
alexdahls avatar
Någon som har bra tips på dunder bra två manna roamers?
Citera
2016-04-19, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jaha mina herrar, vad tycker ni om detta kortet?

Shifter Zerus
http://www.hearthpwn.com/cards/35190-shifter-zerus

Är lite kluven hur kortet fungerar. Shiftar den till en annan minion så finns ju inte originalfunktionen hos Zerus kvar, och då blir det bara en shift. Men det står ju each turn... Och när det står each turn så borde det också faktiskt vara på både sin egen och motståndarens turn.

Sen har jag tanken på också om man slänger upp den shiftade minionen på hand igen med Pandaren Brewmaster, fortsätter den shifta då?
Du bör nog ta detta i Hearthstone tråden, misstänker att du la frågan fel av misstag
Citera
2016-04-19, 11:54
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Douchebag
Du bör nog ta detta i Hearthstone tråden, misstänker att du la frågan fel av misstag

Hoppsan, stämmer bra! Mod får gärna ta bort mitt förra inlägg.
Citera
2016-04-19, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexdahl
Någon som har bra tips på dunder bra två manna roamers?

Nu vet inte jag riktigt vad "roamers" syftar på, men heroes som är snabba på att röra sig runt mapsen är bland annat Falstad och Dehaka om det var någorlunda vad du frågade efter?

Skoj att Tracer släpptes idag, tänkte köra några matcher med henne ikväll. Sägs att hon är väldigt OP nu i början, är det någon som har hunnit lira något med henne?
Citera
2016-04-19, 12:56
Medlem
Epicediums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToBrazil
Skoj att Tracer släpptes idag, tänkte köra några matcher med henne ikväll. Sägs att hon är väldigt OP nu i början, är det någon som har hunnit lira något med henne?

Hon är inte släppt än, åtminstone inte i EU. Möjligtvis släpps hon inatt/imorgon. Dessutom är hon i början exklusiv för de som har förköpt Overwatch.
Citera
2016-04-19, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epicedium
Hon är inte släppt än, åtminstone inte i EU. Möjligtvis släpps hon inatt/imorgon. Dessutom är hon i början exklusiv för de som har förköpt Overwatch.

Hmm det står 19e april på hemsidan, fast det kan ju vara så att dem går på amerikansk tid.
Att hon är exklusiv vet jag om, jag har förbeställt Overwatch sen ett bra tag tillbaka
Citera
2016-04-19, 17:15
Medlem
Epicediums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToBrazil
Hmm det står 19e april på hemsidan, fast det kan ju vara så att dem går på amerikansk tid.
Att hon är exklusiv vet jag om, jag har förbeställt Overwatch sen ett bra tag tillbaka

Brukar nästan vara en hel dag mellan Amerika och Europa sett till patches, så det är alltid vad jag är beredd på. Undantag kan förstås alltid finnas dock!

Är lite avis på att du får spela Tracer snart, har inte själv förbeställt Overwatch. Återkom gärna med vad du tycker om henne!

Edit: Hon finns tydligen in-game nu, men jag vet inte om det går att spela henne.
Senast redigerad av Epicedium 2016-04-19 kl. 17:17.
Citera
2016-04-19, 19:38
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epicedium
Edit: Hon finns tydligen in-game nu, men jag vet inte om det går att spela henne.

Jag ser henne också i listan, men jag kan inte välja henne. Jag har köpt Overwatch: Origins.
Citera
2016-04-19, 23:10
Medlem
Fenjal888s avatar
Nu finns Tracer tillgänglig, riktigt kul hero. Potential till att få till riktigt otippade out-comes ibland.
Senast redigerad av Fenjal888 2016-04-19 kl. 23:15.
Citera
2016-04-20, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Nu finns Tracer tillgänglig, riktigt kul hero. Potential till att få till riktigt otippade out-comes ibland.

Hann du spela några games? Kändes det OP som "vanligt" med nya heroes i början?

Såg imorse att den fanns tillgänglig men hann inte spela något, får testa själv ikväll istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in