2016-09-26, 18:49
Medlem
Epicediums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Ställer en fråga till; vad är XP Contribution? Försökte googla mig lite till det, men det enda jag hittade var att det är hur mycket XP man fått i en match. Varför heter det i så fall "Contribution"? Jag tolkar ordet som att laget delar på XP:n och att siffrorna visar hur mycket varje medlem har bidragit. Hittade dock inget som säger att det är så, som sagt.

Om du stannar i en lane och soakar exp hela matchen så bidrar ju du med en himla massa exp, till skillnad från någon som springer runt och yrar överallt. Det är tack vare den med hög exp contribution som resten av laget får mycket exp, just eftersom det delas. Så ja din teori stämmer!
Citera
2016-09-26, 22:13
Medlem
Hörni... Tror ni att det finns nåt intresse för en svensk HoTS-sida/blogg/community?
Citera
2016-09-26, 23:52
Medlem
diamantfebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danielwerner
Hörni... Tror ni att det finns nåt intresse för en svensk HoTS-sida/blogg/community?

JA
Citera
2016-09-28, 08:30
Medlem
Overminds avatar
Fantastisk uppdatering! Nya banan är skit rolig! Kan nog bli en favorit! Buffsen på Alarak och Gul'dan är välkomna! De är mina mains just nu.
Citera
2016-10-06, 20:27
Medlem
PUSClFERs avatar
Nästa hjälte ser ut att bli Samuro.
http://us.battle.net/heroes/en/heroes/samuro/
Citera
2016-10-07, 07:16
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Nästa hjälte ser ut att bli Samuro.
http://us.battle.net/heroes/en/heroes/samuro/

Riktigt sweet, en blademaster har varit efterlängtad.
Citera
2016-11-22, 21:47
Avslutad
Någon annan som har buggen att oavsett vilken hjälte man spelar så får man ändå progress på quests? Exempelvis spelade jag Sylvanas nyss och fick progress på Diablo hero. Hittar inget i buggforumet på Blizzards officiella forum.
Citera
2016-11-22, 21:48
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffhaj
Någon annan som har buggen att oavsett vilken hjälte man spelar så får man ändå progress på quests? Exempelvis spelade jag Sylvanas nyss och fick progress på Diablo hero. Hittar inget i buggforumet på Blizzards officiella forum.

Har aldrig varit med om det själv men har en kompis som brukar få exakt samma sak, med sylvanas också.

Men dumt att klaga eller?
Citera
2016-11-22, 22:09
Medlem
Spelade du HL eller TL? De har ändrat så att du får alla quests oavsett vad du spelar när du kör HL/TL.
Citera
2016-11-22, 22:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Har aldrig varit med om det själv men har en kompis som brukar få exakt samma sak, med sylvanas också.

Men dumt att klaga eller?

Citat:
Ursprungligen postat av danielwerner
Spelade du HL eller TL? De har ändrat så att du får alla quests oavsett vad du spelar när du kör HL/TL.
Så pass.. Nej jag klagar inte direkt. Blir ju så konstiga lineups när man tvingas spela specifika hjältar hela tiden
Citera
2016-12-21, 01:46
Avstängd
Halloween2s avatar
god damn försöker få hammer till lvl 10 men på de senaste 7 gamsen får jag av någon anledning möta li ming eller chromie. Känns lagom kul att 4 andra skriker sönder på en för man inte lyckas fixa den xpn man bör göra som hammer då..
Citera
2016-12-21, 18:15
Avstängd
Halloween2s avatar
Äntligen får vi ett troll i spelet, nästa hero blir zul jin!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in