Citat:
.
I samma ögonblick som du presenterar starka incitament för en höger om högerinblandning i mordet kommer jag omedelbart att omvärdera mina slutsatser. Eller för den delen utländsk inblandning. Till dess kommer jag att hävda att mina slutsatser och ståndpunkter är korrekta utifrån studier av mordets genomförande. Och att det bevisligen fanns flera grupper på plats i City. Där bevisligen en grupp/mördare slog till när tillfället uppenbarade sig.
I samma ögonblick som du presenterar starka incitament för en höger om högerinblandning i mordet kommer jag omedelbart att omvärdera mina slutsatser. Eller för den delen utländsk inblandning. Till dess kommer jag att hävda att mina slutsatser och ståndpunkter är korrekta utifrån studier av mordets genomförande. Och att det bevisligen fanns flera grupper på plats i City. Där bevisligen en grupp/mördare slog till när tillfället uppenbarade sig.
Åke J Ek? Nazist. Aktiv i den internationella antikommunistiska organisationen WACL och i nazistgruppen på Wallingatan 34. Vän med CIA-agenten Carl Armfelt som försökte avsätta Palme redan på 70-talet.
CGÖ? Nazistpolis. Vapenhandlare.
IG? Nazistmajor. Affärskollega till CGÖ. Avlyssningsexpert. AXE-växlarna i bergrummet.
KAK? Nazistpolis. Wallingatan 34.
Contra-Stig på Säpo som övervakade Palme?
Per Rudberg? Starkt Palmekritisk. Aktiv i höger om höger-kretsar. God vän med CIA-mannen Bobby R Inman.
Birger Hagård? Moderat riksdagsman och ordförande i WACL. Starkt Palmekritisk.
Alf Enerström? Palmehatande EAP-vän som sade sig ha fått besök av fem personer, varav två poliser, som ville likvidera Palme. Varnade Alf Karlsson på Säpo men utan resultat.
DK? Palmehatande polis som försökte värva "Johan" som skytt.
CGH? Contra. Starkt Palmekritisk.
EAP? Internationell höger om höger-organisation. Starkt Palmekritisk. Hätska personangrepp i flera år.
Incitament som tyder på höger om höger-inblandning?