Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Jag är mer fascinerad av hur ni i kärngänget här orkar hålla på att älta i samma turer som om ni hade betalt för att hålla nya idéer på avstånd. Ingen har någonsin vederlagt någon av de teorier jag på olika sätt framfört efter bästa förmåga och med bästa avsikt. Mina funderingar gäller mest varför ingen bryr sig om de mest självklara och grundläggande frågorna innan spekulationerna skenar iväg.
Det avgörande för mig sen sist kom efter samtalet med Gellert Tamas angående Ausonius. Ingen verkar tycka det är anmärkningsvärt hur denne stackare på den tiden vi möttes fick ett stort pådrag efter sig för att göras misstänkt för Palmemordet istället för Baresic som Ausonius avvisat i fängelset. Svenska psykstyret driver på detta sätt fram totala galenskapen hos lämpliga offer för att kunna motivera övervakningen av oss alla och särskilt undersåtar som inte kan förstå det som ingen vill säga.
Ok! då vet vi varför du börjat här igen.
Men för sjufemtioelfte gången: Om man framför sådana hisnande teorier som du gör, och det är gammal skåpmat-inga nya idéer som du påstår ,är det upp till
dig att visa att det åtminstone inte kan uteslutas att de är riktiga. Det har du inte gjort. Tvärtom visar dina svar på andras invändningar att du med 99,9% sannolikhet har fel.
Och tyvärr-det är nog meningslöst att deklarera sin goda avsikt i denna tråden. Jag tror att många med mig ,som vart med ett tag,inser att vi befinner oss i ett desinformationsträsk.