Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-02-19, 06:58
Medlem
zorzes avatar
Just nu på radio 1,diskuterar Gert Fylking palmemordet.Folk får ringa in.Gert hävdar att CP erkänt för honom.

En Ann-Katrin ringde in och sa att hon jobbade på en pub/restaurang i Sollentuna dit CP gick varje dag,då han kom in lämnade folk stället.A-Katrin påstår att hon frågade CP och att han sa,ja det var jag ,jag kan erkänna för dig,det gör inget eftersom det inte går att bevisa.

Som sagt,allt med gert Fylking.

Nu på onsdag med Hasse Aro,tar de upp det i programmet.

Just nu om Tingström.
Citera
2013-02-19, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boboslacke
Du är inte smart du. Du upprepar just det jag påpekat genom att slänga tomma invektiv som tragisk, mentalstörd, projicerande och stört intellekt. Du är inte första nic:et i tråden som kör dessa" argument" dessutom med samma felstavningar. Lätthittat.

Ge en idiot rep så hänger han sig... och det gjorde du igen.

Att polemisera med en idiot leder alltid till förlust, du (idioten) förpassas nu till Ignore.
Senast redigerad av Bridgeback 2013-02-19 kl. 07:56.
Citera
2013-02-19, 08:09
Medlem
Gattoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Nämen visste du inte att Baresic dödade jugoslaviske ministern här i Stockholm? Googla får du se. Den figuren finns mycket mer att berätta om som gjort mig fullkomligt övertygad om att Holmér var på rätt spår då han avskedades.

Jodå, visste att han dödat ambassadören. Gör det honom till proffs, ett terroristangrepp mot en ambassad?

EDIT: Dessutom åkte de fast och fick livstid, proffs på lönnmord? Nej. terrorister? Ja.
Senast redigerad av Gattoo 2013-02-19 kl. 08:26.
Citera
2013-02-19, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonavera
Du frågar mycket experter,inte fel. Jag litar mycket på min egen kunskap !!!

Har svårt att förstå vilken expert som kan mer ifrågan.

Nä det är naturligtvis lättare att få ihop saker om man kan fabulera utifrån egna referensramar och drar långtgående slutsatser från det men farligt.
Citera
2013-02-19, 08:32
Medlem
Gattoos avatar
Citat:
Trodde att du va seriös .

Seriöst? Finns det inte ens en bild på detta extremt tunga bevis som ovedersägligt bortom allt rimligt tvivel bevisar att OP sköts i bröstet?
Senast redigerad av Gattoo 2013-02-19 kl. 09:09.
Citera
2013-02-19, 08:37
Medlem
Citat:
Trodde att du va seriös .

Ja men uppenbarligen inte du som trots din påstådda kunskap inte kan visa bildbevis på att det är en avskjuten gren. Tomma burkar skramlar mest!

Att avgöra sådant är naturligtvis en kvalificerad uppgift som bara experter kan göra med vetenskapliga metoder. 99,999% av sveriges sportskyttar saknar kriminaltekniska kunskaper och kan inte ens skilja expansion från uppsvampning. En landbrukare med jaktintresse är troligen lika kompetent att avgöra sådant här. För mig med djupare men ändå begränsade kunskaper kan man inte på de bilder som finns från mordplatsen avgöra om det är så eller ej och troligen hade det varit svåt även om man påsat grenen som bevis.
Citera
2013-02-19, 08:42
Medlem
Gattoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durgedurg
Jag håller med.. det är många oförklarliga dödsfall i samband med palmemordet. och det är något som inte stämmer.
kan kort nämna några dödsfall som inte riktigt stämmer..

- Victor Gunnarsson
- Anders Larsson
- Bo Ståhl
- Bror Perä
- Möjligtvis Hans Holmér

Sen finns det fler.. Mycket mycker mer.. men jag ids inte nämna dom på rak arm. Men mycket fuffens sker utan att nån ens rycker på axlarna.
Nu är allt försent för att bevisas att nåt hände dom. Men dödsfallen är mystiska. Helt klart.

Nån som har fler förslag på mystiska "dödsfall" kring Palmemordet?

För ett tag sedan la jag upp den här listan:

https://www.flashback.org/sp41321368
Citera
2013-02-19, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeback
Att polemisera med en idiot leder alltid till förlust, du (idioten) förpassas nu till Ignore.

Idioten var du som avslöjade dig med att upprepa samma mantran som ett annat troll. Håll dig till topic och foruments regelverk annars blir du inte långvarig som förra gången.

Men visst så är det. Du har bara en kanal och det är att förolämpa folk med dina omdömen.
Citera
2013-02-19, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorze
Just nu på radio 1,diskuterar Gert Fylking palmemordet.Folk får ringa in.Gert hävdar att CP erkänt för honom.

En Ann-Katrin ringde in och sa att hon jobbade på en pub/restaurang i Sollentuna dit CP gick varje dag,då han kom in lämnade folk stället.A-Katrin påstår att hon frågade CP och att han sa,ja det var jag ,jag kan erkänna för dig,det gör inget eftersom det inte går att bevisa.

Som sagt,allt med gert Fylking.

Nu på onsdag med Hasse Aro,tar de upp det i programmet.

Just nu om Tingström.

När Uri Geller var på TV ringde hundratals människor in och rapporterade böjda skedar och stannade klockor.

Det är djälvigt ointelligent och kanske lite desperat att driva sådana argumentationer särskilt som det är tekniskt fastslaget att CP ej kan vara skyldig sedan Mockfjärdsrevolvern fiskades upp.

Förresten har den först misstänkte. Viktor Gunnarsson också berättat att han var skyldig... ja till och med skrutit om det samt påstått att han var en del av något större. Han hade dessutom krutrester på rocken, var klädd som GM och kidnappades och avrättades på ett sätt som markerade att det inte var ett hatbrott eller ett rån.

När det gällde VG fick han dessutom inte betalt för att säga saker! CP fick stora summor pengar för att göra sådana intressanta antydningar utan att inför kamerorna säga det "journalisterna" ville..
Citera
2013-02-19, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gattoo
För ett tag sedan la jag upp den här listan:

https://www.flashback.org/sp41321368

Blir trött när man läser sånt här som är skrivit utan faktakoll. "obotlig vattenskräck" på Colby som har stuga vid vattnet och ger sig ut med kanoten dagligen. Däremot finns det många andra frågetecken och hans familj är delad med sonen som tror på självmord till de som säger olycka eller mord. Men kontentan är att skriver man en sån felaktighet som "obotlig vattenskräck" så diskvalificerar man hela listan av namn. Sen är det lätt att se det som konstigheter när man ser så många namn. Men om vi skulle granskat "Bajen fans eller "Leksands hockey" de senast 20 åren så skulle vi hitta många dödsfall av blödande magsår till plötsliga hjärtattacker , cancersjukdom som ingen visste om. Folk kommer tala ut "Konstigt han är död jag visste inte ens han var sjuk". Alltså folk dör hela tiden och ofta är dödsfallen ganska oväntade. Jag menar inte att man kan utesluta att något dödsfall är skumt men bara för att man gör en lång lista så blir inte varje individuellt namn mer sannolikt som "skumt" dödsfall.
Holmer dör av om jag förstått det rätt nån immunbristsjukdom. Enl. Jallais kontakter HIV. Oavsett vad är det för skumt med det ? Och var finns nån källa på självmord ?
Anders Larsson blödande magsår är väl inte skumt om man har pekat ut både SÄPO och högerextremister som mördare. Snarare konstigt om man inte får magsår.
Citera
2013-02-19, 09:28
Medlem
ieshos avatar
Raderat
Senast redigerad av iesho 2013-02-19 kl. 09:54.
Citera
2013-02-19, 10:55
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sulfint
......
Anders Larsson blödande magsår är väl inte skumt om man har pekat ut både SÄPO och högerextremister som mördare. Snarare konstigt om man inte får magsår.
Anders Larsson precis som Holmér, Säpo och säkert också Victor Gunnarsson bland alla högerextremister råkade på olika sätt ha konkreta besked om att CIA hade en ledande roll i den omtalade kuppövningen. Vilka som skulle spela vilken roll och kunde tänkas ta denna på allvar i eget syfte hade möjligen gått att reda ut om det mest uppenbara villospåren kring PKK drivits till att avslöja nätverket bakom Bertil Wedin osv. När CIA i den efterföljande mörklägningen tvingas tysta ner sina egna mest lojala anhängare så måste Holmér ha förstått att sammansvärjningen var ännu större och att högsta ansvaret måste ligga hos kuppens faktiska vinnare Svenska psykförsvaret som nu med totalitär makt över rättstat, media och nyckelpersoner inom politik och näringsliv fortsätter att bryta ner hela nationen medan världsmonopolet hejar på. Den som vet kan få magsår för mindre men avlider inte normalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in