Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Jag menar bara det jag säger - att jag inte förstår hur iesho har stått ut att läsa tråden utan vissa (i mitt tycke nödvändiga) ignore. Det betyder inte att jag prenumererar och skriver under på alla ieshos åsikter eller teorier. Indianen har jag kanske missat/glömt.
Iesho är lite ojämn - pålästa inlägg med som det verkar rationella resonemang blandas huller om buller med rent flum. Men, han för i alla fall en argumentation och försöker underbygga sina påståenden - där finns intelligent liv (till skillnad från vissa andra).
Steganografin lämnar mig dock kall.
Du hör definitivt till de läsvärda, trots att du är lite grinig ibland.

Och att man skulle önska mer klartext och mindre hänvisningar till hemligheter. Men du har blivit bättre på den punkten! Hoppas på mer konkret framöver!
Men låt oss nu lämna persondiskussionerna och återgå till topic! (även om jag mest lyssnar .)
MBoudine har sagt sig vara Navajo-indian och schaman. Boboslacke tyckte att det var en stor lögn, medan jag undrade om det var en möjlig vinkel för att se något bakom automaten. Men jag hittade inget.
Att du inte delar mina intressen för koder är överkomligt. Men jag förstår inte hur någon kan känna sig hotad av att jag delger tråden anagram och steganografier? Sedan jag har skrivit om vad jag vet, så vet läsaren lika mycket som jag och kan lika bra som jag avgöra om det är tillfälligheter eller inte.
Tyvärr är jag inte så påläst, men jag är intresserad av sanningen och gör så gott jag kan.