Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Du är en verklig hejare på att projicera.
Eller Säpo, möjligen? FRA?
Ingen behöver dina tolkningsföreträden!
Boudin betyder blodkorv, medan Boudine betyder Bullseye. Han är en shaman och Navajosvensk om jag inte misstar mig.
Jaghar aldrig skrivit ett ont ord om Lambertz. Men hans trovärdighet dalar ju i massmedia.
Projecera. Den var riktigt dålig. Det framgår allt väldigt tydligt vem av oss som använder sig av rättshaveristernas argumentation där magiska saker vävs in i avsaknad av konkreta saker.
Säpo FRA... Ja du är rolig du. Pekar planlöst ut i luften bland dina spöken.
Tolkningsföreträde? Så nu är alltså fakta när det avslöjar lögnen reducerat till tolkningsföreträde. Mycket svag argumentation för att du skall kunna stå fast vid en verklighetsfrånvänd "tolkning".som inte är konstruktiv så som sanningsrörelsens gudar ofta gör. Att avslöja lögner och fantasi är inte förbjudet och inte repressivt men argumentet används ofta av sådana som dig inom alla troende sekter.
Boudine? Tja där avslöjade du dig allt att just denne bearbetar dig bakom kulisserna för att stötta och dränka den konstruktiva debatten? Ha Ha... så du tror då att han är en Navahoshaman... Då har han kanske sett grekiska söner i sin trolltrumma då
Och du är tydligen för trög för att förstå att vi kallar honom blodkorven som en liten motvikt till att han inte alls är mitt i prick utan serverar sönderfallande blodkorv... en liten ordlek.
Bilden jag får för ögonen är från filmen Jonas som fyller 25 år 2000 om jag minns titeln rätt.
Historieläraren där använder blodkorv för att illustrera historien. Orörd ser man att det är blodkorv men försöker man lyfta och dra i den så faller korven sönder i obegripliga små bitar och fragment som kan tolkas på de mest befängda sätt eller bara förvilla den stora bilden.