2012-08-12, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krita88
Jo men snälla. Vad är det som egentligen fastställer till 100% att ingen såg hans ansikte? Han hade ingen rånarluva eller dylikt.. Det är väl klart som fan det är möjligt att någon såg hans ansikte?

Som du säger, han hade ingen rånarluva eller dylikt så är klart att det är möjligt.

Men sen om någon faktiskt gjorde det är ju en annan sak.
Citera
2012-08-12, 21:27
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Och HUR vet du det? Snacka inte som att du vet någonting till 100%.. Det finns så mycket som pekar på CP lika som att det finns grejer som pekar på att han inte är GM. Vad ska man lita på?

Börja med att lita på att GM och CP inte är identiska personer.
Citera
2012-08-12, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine

GM=Gärningsman eller finns det någon misstänk med initialerna GM som jag inte känner till kanske?
Citera
2012-08-12, 21:33
Medlem
Citat:
Sista ordet i landsförrädarspåret borde vara sagt för länge sedan, och detsamma gäller sista ordet i Jallais pojkboksromanet i ämnet också. Sluta skriva en massa svammel och börja leverera i stället, boboslacke.

Tja vem som svamlar med hutlösa totalt obestyrkta påståenden och i brist på det "tro" är väl uppenbart för alla.

Rykten och förtal om "grekiska söner" etc sat skitsnack om hennes skada där hon hade en otrolig tur att klara sig. Du måste hata även LP lika mycket som de som förtalade OP och kanske mördade honom i kölvattnet av det hatet?

Om du nu hatar dem så fruktansvärt att du kan sprida förtalande skrönor. Varför engagerar du dig då över huvud taget i en tråd som söker en lösning på mordet med vilda utfall mot gud och hela världen. Mycket bisarrt!
Citera
2012-08-12, 21:37
Medlem
Citat:
Sista ordet i landsförrädarspåret borde vara sagt för länge sedan, och detsamma gäller sista ordet i Jallais pojkboksromanet i ämnet också. Sluta skriva en massa svammel och börja leverera i stället, boboslacke.

Vid det här laget är ganska mycket levererat tycker jag. Från klarlägganden av det vapentekniska till identifiering av aliasfigurer och interiörer från den för flertalet okända verkliga underrättelsevärldens olika annaler. Det är annat det än debil, obestyrkt skitkastning.

Och var så säker att det kommer mer när tiden är mogen....
Citera
2012-08-12, 21:38
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
GM=Gärningsman eller finns det någon misstänk med initialerna GM som jag inte känner till kanske?

Vedertaget i tråden är att GM=gärningsman. Däremot verkar det råda oklarhet om huruvida Leif GW Persson ska skrivas GW eller, vilket jag menar är mest lämpligt, LGWP. Tror GW avser en annan figur i sammanhanget ..
Citera
2012-08-12, 21:38
Bannlyst
Citat:

Gärningsman
Citera
2012-08-12, 21:39
Medlem
Citat:
Ju hätskare utfall, desto mer stärks jag i uppfattningen att tråden är nerlusad av desinformatörer ..

Men det är ju en fantastisk logik. På så sätt har du alltid rätt och stärks i din uppfattning trots att det är taget ur fablernas värld. Åter ett sk cirkelbevis.
Citera
2012-08-12, 21:43
Medlem
Citat:
Vedertaget i tråden är att GM=gärningsman. Däremot verkar det råda oklarhet om huruvida Leif GW Persson ska skrivas GW eller, vilket jag menar är mest lämpligt, LGWP. Tror GW avser en annan figur i sammanhanget ..

Förstår inte var du fick Leif GW ifrån? Skitsamma.

På vilka grunder fastställer du att ingen kan ha sett gärningsmannens ansikte?
Citera
2012-08-12, 21:47
Bannlyst
Citat:
Förstår inte var du fick Leif GW ifrån? Skitsamma.

På vilka grunder fastställer du att ingen kan ha sett gärningsmannens ansikte?

Läs ordentligt...

Jag har aldrig påstått att ingen kan ha sett gärningsmannens ansikte utan att ingen uppenbarligen verkar ha gjort det. Bara ett vittne försökte sig på att beskriva någon form utav ansiktsdrag och det är Lisbet som beskriver Anders Björkman innan hon byter till fantombilden och inte gärningsmannen.

Ingen annan såg några anletsdrag, endast hudfärg.

Läs bara vittnesmålen så är det inte så svårt att lista ut.
Senast redigerad av jakeclawson 2012-08-12 kl. 21:50.
Citera
2012-08-12, 22:00
Medlem
nattekniks avatar

Hej Boboslacke !

I början av året skrev du att Charles Morgan skulle finnas uppskriven i VG:s anteckningsbok.
Vet du om du har några säkra uppgifter på det ?
Citera
2012-08-12, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jakeclawson
Läs ordentligt...

Jag har aldrig påstått att ingen kan ha sett gärningsmannens ansikte utan att ingen uppenbarligen verkar ha gjort det. Bara ett vittne försökte sig på att beskriva någon form utav ansiktsdrag och det är Lisbet som beskriver Anders Björkman innan hon byter till fantombilden och inte gärningsmannen.

Ingen annan såg några anletsdrag, endast hudfärg.

Läs bara vittnesmålen så är det inte så svårt att lista ut.

Även Chevamannen har pekat ut Christer Pettersson. Visserligen 12 år efter mordet. Men hans utpekande är isåfall lika trovärdig som finskornas berättelse om Dekorimamannen (Anti Avsan). 7 år efter mordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in