2011-08-16, 23:42
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durgedurg
Jag blir tokig på allt väntande.... jag väntar svar från Paul Smith! Hasse Aro! Tommy Lindström och Stig Edqvist! och ingen av dom har svarat hittils

Har du provat med Lars Borgnäs? Han vet kanske besked. Och är beredd att dela med sig.
Han har väl bra koll på det mesta som har rört sig i det här fallet.
Senast redigerad av Grandioso 2011-08-16 kl. 23:45.
Citera
2011-08-17, 00:00
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shabrak
Tidigare inlägg av Klippo:

"Göran Sund är förhörd två gånger i PU på grund av vittnesuppgifter om walkie-talkie-män. Sitt uppdykande på mordplatsen förklarar han själv på följande vis: Jag har haft ett livvaktsuppdrag. Min kollega och jag har lämnat av ett objekt (brittisk ambassadör, vår anm.) och är på väg till basen (polishuset, vår anm.) då vi av en händelse passerar korsningen Sveavägen/Tunnelgatan

Ja, då kan han avskrivas från alla misstankar om direkt inblandning.
Han har inte haft tid med sånt, han har vaktat ambassadören hela kvällen och detta
kan ju lätt kontrolleras.

Spekulera inte för vilt nu... Tänk om. Tänk rätt. Det vill säga i linje med Jallai och Uddis...
Citera
2011-08-17, 00:25
Medlem
bartrams avatar
- Som delvis har hämtat sina uppgifter från O Frånstedt- En person som aldrig ljuger!
Nu vet vi att det finns både en- Barbro och en- Leongrupp
Citera
2011-08-17, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bartram
- Som delvis har hämtat sina uppgifter från O Frånstedt- En person som aldrig ljuger!
Nu vet vi att det finns både en- Barbro och en- Leongrupp

Medlemmar i Klubb Barbro?

Tell
Piltz
Avsan
Östling
G

+ yttre ring med Djurfeldt, H och Helin...
Citera
2011-08-17, 00:36
Medlem
hweyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heheho
När SA fick "anita svan"-breven hade han precis börjat fokusera på AA. Att en yngre släkting är upprörd hindrar ju inte brevskrivaren har kopplingar till konspirationen.

Det finns en ej längre aktiv debattör här på FB som har samma språkprofil som i Anérs brev. Ägnar sig mest åt att försvara AA.

Vem är denne RDY?
Citera
2011-08-17, 00:49
Medlem
bartrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acech
Medlemmar i Klubb Barbro?

Tell
Piltz
Avsan
Östling
G

+ yttre ring med Djurfeldt, H och Helin...

nja, Enligt AJ var det en "black operation" där GM har manipulerats inför MOP . Skulle tro att denne i detta scenario har relativt lite kännedom om stödjande logistik/sambands funktioner. Alltså torde de inte ingå i samma krets. Vi får svaret i den tredje boken. Jag kan knappt bärga mig!
Citera
2011-08-17, 08:55
Medlem
hweyl se tex sid. 949. Utan att vidare ha nån åsikt om heheho har nån substans i sitt påstående.
Citera
2011-08-17, 10:25
Medlem
BrickTamlands avatar
Citat:
http://cache.hostmyjpg.com/6e46216aad_kkkkkk.png

Ledsen att göra nån besviken, men det där är poliser som kryper under avspärrningsband..
EDIT: Det är nog inte ens poliser. Inte uniformerade iallafall.
Senast redigerad av BrickTamland 2011-08-17 kl. 10:27. Anledning: Tilläggsinformation
Citera
2011-08-17, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bartram
nja, Enligt AJ var det en "black operation" där GM har manipulerats inför MOP . Skulle tro att denne i detta scenario har relativt lite kännedom om stödjande logistik/sambands funktioner. Alltså torde de inte ingå i samma krets. Vi får svaret i den tredje boken. Jag kan knappt bärga mig!

Hoppas inte att folk blir förblindade av Palmemords-elitens spekulationer.

Tänk efter, är det inte fullständigt orealistiskt att Stig Engström skjuter, rundar kvarteret och sen går tillbaka till mordplatsen?
Senast redigerad av Acech 2011-08-17 kl. 11:45.
Citera
2011-08-17, 11:56
Medlem
KimNeilJungs avatar
Såtillvida inte Palme sköts av en svensk motsvarighet till Mordet på Orientexpressen där en grupp människor med samma namn alla höll i revolvern är det inte OK att lägga ut personuppgifter och efterfråga information enbart för att någon heter likadant som en misstänkt GM.

//Mod
Senast redigerad av KimNeilJung 2011-08-17 kl. 18:00.
Citera
2011-08-17, 12:14
Bannlyst
kuriosa:

radio-intervju med Leif Tell

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4504467

Man får lite perspektiv när man tänker att mördaren kanske är en "vanlig" människa...
Citera
2011-08-17, 13:38
Medlem
bartrams avatar
Citat:
Hoppas inte att folk blir förblindade av Palmemords-elitens spekulationer.

Tänk efter, är det inte fullständigt orealistiskt att Stig Engström skjuter, rundar kvarteret och sen går tillbaka till mordplatsen?

Vad gör man inte för att rikta uppmärksamheten åt annat håll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in