Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-12-22, 20:40
Felpost.
Citera
2023-12-22, 23:32
Citat:
Ursprungligen postat av -Robert-Ynglingen-
Exakt vad du håller på med. Och några till här på flashback.

Allt ditt surr om det här har inte åstadkommit någonting annat än irritation, vilket verkar vara det enda syftet med alla dina kommentarer. Det vore fint om du kunde ägna dig åt något vettigt istället för att sitta och tära på folks tid och tålamod till ingen nytta alls.

Börja om från början gör rätt och det gäller er alla.

https://youtu.be/Ztroal73scM?si=1gIw4nVIZpSTJohO

Hmm jag satt eldvakt i ett 14 manna tält i lumpen när nyheten nådde mig. Det första VI tänkte nu kommer ryssen.

Gm kommer nog aldrig fram det har redan gått 40 år. Jag har alltid trott på CP han var nära och hade ett vapen och var tokig nog för att mörda utan motiv. Om det inte var CP så kan det varit vem som helst.

Vad det gäller Palme, han var hatad nästan lika hatad som Reinfeldt 2010 och han lever än i dag.
Citera
2023-12-23, 00:00
Medlem
OPK123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Jag minns att innan 10 juni 2020 var det en användare med bara siffror i namnet som envist hävdade att det var Fauzzi som mördat OP.
Efter 10 juni 2020 tror jag att han slutade skriva i tråden.

Knappast en 22-årig skytt. Däremot en 36-årig.
Citera
2023-12-23, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikofsweden
Han bekräftar Lennart i fönstret.

Jobbade inte Lennart där t.e.x. 5 minuter tidigare också?
Citera
2023-12-23, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sulfint
Jobbade inte Lennart där t.e.x. 5 minuter tidigare också?
Dom var där hela kvällen.
Citera
2023-12-23, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Hmm jag satt eldvakt i ett 14 manna tält i lumpen när nyheten nådde mig. Det första VI tänkte nu kommer ryssen.

Gm kommer nog aldrig fram det har redan gått 40 år. Jag har alltid trott på CP han var nära och hade ett vapen och var tokig nog för att mörda utan motiv. Om det inte var CP så kan det varit vem som helst.

Vad det gäller Palme, han var hatad nästan lika hatad som Reinfeldt 2010 och han lever än i dag.

Jo så var det nog att folk hatade palme. Men vad har det med diskutionen I gruppen att göra ??
Citera
2023-12-23, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikofsweden
Dom var där hela kvällen.
Precis min poäng, NF kan ha passerat tidigare och sett han i skyltfönstret.
Citera
2023-12-23, 01:18
Medlem
CharlotteSomewheres avatar
Mötesscenario, vad är det som får folk att fastna i att platsen för mötet skulle vara bestämt till detsamma som mordplatsen? Att avfärda mötesscenariot med detta som argument är infantilt.
Citera
2023-12-23, 01:28
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clandeztino
Har ju varit snack om en man som var på plats innan Hage. Några av passagerarna i samma bil som Hage ser en man springa till platsen när de fortfarande sitter i bilen. Tolkar deras vittnesmål som att mannen springer över Sveavägen, alltså från västra sidan till den östra. Har varit snack om att det var SG, men hittar förhöret med Per W, och enligt det han uppger så är det bara Lisbet vid Olofs kropp när han kommer dit.

Varför är inte det bekräftat? Varför spekuleras det fortfarande om en yngling när det redan finns en Per W?

https://wpu.nu/wiki/Per_Wallin

Det var SG i det första och det tredje förhöret. Således var det SG även i det andra, även om det står "mörkhårig" i protokollet. Det händer att folk skriver fel och missuppfattar saker. AH var inte helt nöjd med alla detaljer i förhören, men polisen orkade inte ändra, om jag minns rätt.

IM ser folk eller någon kasta sig ur taxin, sen kommer en tjej (AH) springande.

När PV (som var mörkhårig) kommer över vägen är det en kille och en tjej där, AH och SG, antar jag.

(Mest intressant är att det inte är någon SE där när PV kommer fram.

Hur hinner SE då uppfatta LJ från Sveavägen? Klockan tickar, och tiden börjar bli knapp ...)
Citera
2023-12-23, 01:37
Bannlyst
Den ende som tycks missupfatta det mesta som man skriver till dig är du. Kanske dax att du egnar dig åt någon annan hobby som senila pensionärer klarar av?
Citera
2023-12-23, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sulfint
Precis min poäng, NF kan ha passerat tidigare och sett han i skyltfönstret.
LOP och Tensonmannen kliver in i det starka ljuset från LE Carterie, NF lägger detta på minnet.

Men oavsett, vad skulle alternativet vara enligt dig ?

Kan du måla upp en alternativ hypotes?
Citera
2023-12-23, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CharlotteSomewhere
Mötesscenario, vad är det som får folk att fastna i att platsen för mötet skulle vara bestämt till detsamma som mordplatsen? Att avfärda mötesscenariot med detta som argument är infantilt.

Ja de skulle mötas för att få gräs att röka på.
Men det blev inte så. Hon fick ett varningsskott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in