2011-02-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Ja, han verkade verkligen ordentligt generad.. S jvla bra kan ju inte gubben spela.

Han svarar p det, sjlvfallet var det inte hans rka men redaktionen hade skojat lite med honom:

Citat:
Jag tror inte att narkotikan tillhrde dig, men redaktionen br be dig om urskt fr sin klumpighet.
LEIF SVARAR: Du syftar p nr vi hade narkotikahunden Bea p besk i studion. Vi ville visa hur en narkotikahund arbetar och som alla sg s var Bea vldigt duktig. Jag har verseende med att redaktionsmedarbetarna var p bushumr och frresten s hade de lagt narkotikan under min stol - inte i min ficka som jag frst trodde.

- frgan inskickad av Kjell Falk

Citera
2011-02-10, 20:58
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeganJan
Krnfullt! I rest my case.

GW har skert svar p frgan.

I min vrld betyder dubbelmord att tv personer avlider samtidigt/eller i anslutning till varandra - tagna av daga av samma grningsman.

Annars r det seriemord.

Eller rknas seriemord frn 3 och uppt?

Man sger ju inte "alla tv"
Citera
2011-02-10, 22:01
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
GW har skert svar p frgan.

I min vrld betyder dubbelmord att tv personer avlider samtidigt/eller i anslutning till varandra - tagna av daga av samma grningsman.

Annars r det seriemord.

Eller rknas seriemord frn 3 och uppt?

Man sger ju inte "alla tv"
Min pappa r starkare n din pappa...
Jag lgger ocks ned diskussionen.
Citera
2011-02-10, 22:25
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Min pappa r starkare n din pappa...
Jag lgger ocks ned diskussionen.

Whatever.. Har iaf frgat GW nu vilket dubbelmord han refererade till. Om det r "ditt" case Quarrel s blir ju diskussionen episkt avslutad.
Citera
2011-02-15, 22:13
Medlem
Bra avsnitt i kvll.

Jag gillar GWs okonventionella och lite roliga uttryck, ssom "stolle-pelle", "tomta runt" osv .
Citera
2011-02-15, 22:47
Medlem
Mulas avatar
Han var rtt njd ver att f se sig sjlv i inslaget om mselemorden sg det ut som!
Citera
2011-02-16, 00:49
Medlem
Ngon mer n jag som reagerade p Lottie's (p Sdersjukhuset) puckade kommentar om att tjejer egentligen inte borde anmla vldtkter fr det kommer bli s jobbigt fr dom med frhr osv?
Citera
2011-02-16, 10:31
Medlem
bigneonglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GossipGirl
Ngon mer n jag som reagerade p Lottie's (p Sdersjukhuset) puckade kommentar om att tjejer egentligen inte borde anmla vldtkter fr det kommer bli s jobbigt fr dom med frhr osv?

Ja, det r nog inte s konstigt att bara ca hlften som varit p ss anmler nr ver(?)lkarens instllning r sdan. Fast jag kan frst om man blir bitter. Fr henne r det kanske sjlvklart att kvinnan utsatts fr en vldtkt/sexuellt ofredande och nr det inte ens leder till tal, ja, "you get my point". Det blir helt enkelt ondigt att utstta sig fr polisens frgor osv.
Citera
2011-02-16, 11:12
Bannlyst
GW r min idol . Bra program . Blir alltid lika frbannad nr jag hr om mselemorden . Bde Juha och Marita skulle ha halshuggits direkt .
Citera
2011-02-16, 11:24
Medlem
Vem r den lnnfeta sknskan som titulerar sig priavtdetektiv?
Citera
2011-02-16, 14:36
Medlem
Tycks g bra fr Dalapolisen.
Citera
2011-02-16, 14:40
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GossipGirl
r ju fr i helvete jobbigt att snacka med polisen om man utsatts fr vilket brott som helst. ven mnga brottslingar tycker att det r jobbigt.

Gillar nr de snackade om mordet i Gnarp. Fick en knsla av amerikanska sdern. Bor sjlv inte lngt ifrn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in