Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-19, 22:21
Medlem
irrblosss avatar
Har GW skaffat käpp också? Det låg en på bordet där han satt i studion iaf. Lite slarvigt uppslängd, så jag antar att det var hans... Sedan kunde man även skymta en GW-bobblehead i bakgrunden, han är nog lite egenkär eftersom han placerar ut sådana i alla studios han befinner sig.
Citera
2010-10-19, 22:22
Bannlyst
Såg första avsnittet och måste säga att programmet står och faller med vilket kriminalfall som tas upp. Skönt att slippa reklamen men samtidigt känns Efterlyst lite mer spännande, då deras fall är rykande färska. Jag kommer givetvis följa både Lindström & GW.
Citera
2010-10-19, 22:23
Medlem
LaktosMonstrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Har GW skaffat käpp också? Det låg en på bordet där han satt i studion iaf. Lite slarvigt uppslängd, så jag antar att det var hans... Sedan kunde man även skymta en GW-bobblehead i bakgrunden, han är nog lite egenkär eftersom han placerar ut sådana i alla studios han befinner sig.
Ja men hade någon av oss haft en egen bobblehead hade vi tagit med den överallt
Citera
2010-10-19, 22:24
Medlem
SERUM10s avatar
Var programmet bara 10mins eller vad i helvete sysslar skojarna på SVT Play med?

http://svtplay.se/t/143571/veckans_brott
Citera
2010-10-19, 22:26
Medlem
CrimsonIdols avatar
Karln har väl ett blixtrande intellekt?
Det är ju bara att lyssna på vad han säger..vad som verkligen kommer ut ur hans mun.
Alla behöver inte prata som "Robin Williams på speed" för att annars diverse ADD/ADHD-kids ska tappa tråden och intresset...

//Crimson
Citera
2010-10-19, 22:31
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SERUM10
Var programmet bara 10mins eller vad i helvete sysslar skojarna på SVT Play med?

http://svtplay.se/t/143571/veckans_brott

Antagligen en "trailer"...
Du kallar SVT-play skojare efter 24 min?
Avsnittet kommer upp var så säker...svt-play slår väl de flesta andra kanalers liknande tjänst med hästlängder?

//Crimson
Citera
2010-10-19, 22:32
Medlem
Helt ok första avsnitt men nog hade jag hoppats att GW skulle ges utrymme att härja lite mer fritt så det var väl lite av en besvikelse att han återigen styrs utav någon annan och avbryts gång på gång.
Citera
2010-10-19, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Helt ok första avsnitt men nog hade jag hoppats att GW skulle ges utrymme att härja lite mer fritt så det var väl lite av en besvikelse att han återigen styrs utav någon annan och avbryts gång på gång.
Du missade väl inte Skavlan? Där höll han ju nyligen hov.
Citera
2010-10-19, 22:38
Bannlyst
GW regerar . Gillar honom verkligen .
Citera
2010-10-19, 22:40
Medlem
karykhs avatar
Och varför är programmet inte uppe på SVT Play... Har ju gått 40min...

Kolla själva på: http://svtplay.se/t/143571/veckans_brott
Citera
2010-10-19, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kursk76
Du missade väl inte Skavlan? Där höll han ju nyligen hov.
Ja det gjorde han sannerligen
Citera
2010-10-19, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
helt OK. bättre än 90% av allt som sänds på de kommersiella kanalerna, bortsett sport. hade velat se mer rita-på-kartor och sånt. GW är kanske inne på rätt spår vad gäller gm i dubbelmordet, men det kan också vara en galning med lasermannen-motiv som fått syn på invandrarpojken. det besinningslösa våldet talar för störning tycker jag. att det används en sån kniv tyder på att gm är fjortis

mm han har väl varit inne på piller med har jag för mig. han har en rättsläkare som bensokran
men jag skulle tro att det är i nyktra perioder, många suputer gör så

Han berättade i Skavlan att han super delar av året, för att köra helt nykter resten. Om jag inte minns fel börjar han sin nykterhetsperiod på nyårsafton för att ta fram spritflaskan igen första maj/midsommar, årligen.

Kunde inte hålla med mer om det du skrev i första stycket f. ö. Dock tror jag, utan att vara speciellt insatt i dådet, precis som GW att han hade motiv för mordet på ungen.

edit:
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Karln har väl ett blixtrande intellekt?
Det är ju bara att lyssna på vad han säger..vad som verkligen kommer ut ur hans mun.
Alla behöver inte prata som "Robin Williams på speed" för att annars diverse ADD/ADHD-kids ska tappa tråden och intresset...

//Crimson

Kunde inte hålla med mer. Visserligen klagar även jag på hans tal emellanåt, men i förlängningen är han precis som du säger ett geni. Statistiken han drog i programmet, som jag citerade lite längre upp, är väl ett bevis på det.

Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Antagligen en "trailer"...
Du kallar SVT-play skojare efter 24 min?
Avsnittet kommer upp var så säker...svt-play slår väl de flesta andra kanalers liknande tjänst med hästlängder?

//Crimson

Precis, bör vara uppe om max någon timme, vilket är väldigt snabbt i sammanhanget.

ps. Gillar din "signatur" (//Crimson), det är en trevlig detalj .

//ktsch
Senast redigerad av ktsch 2010-10-19 kl. 22:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in