Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
helt OK. bttre n 90% av allt som snds p de kommersiella kanalerna, bortsett sport. hade velat se mer rita-p-kartor och snt. GW r kanske inne p rtt spr vad gller gm i dubbelmordet, men det kan ocks vara en galning med lasermannen-motiv som ftt syn p invandrarpojken. det besinningslsa vldet talar fr strning tycker jag. att det anvnds en sn kniv tyder p att gm r fjortis
mm han har vl varit inne p piller med har jag fr mig. han har en rttslkare som bensokran
men jag skulle tro att det r i nyktra perioder, mnga suputer gr s
Han berttade i Skavlan att han super delar av ret, fr att kra helt nykter resten. Om jag inte minns fel brjar han sin nykterhetsperiod p nyrsafton fr att ta fram spritflaskan igen frsta maj/midsommar, rligen.
Kunde inte hlla med mer om det du skrev i frsta stycket f. . Dock tror jag, utan att vara speciellt insatt i ddet, precis som GW att han hade motiv fr mordet p ungen.
edit:
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Karln har vl ett blixtrande intellekt?
Det r ju bara att lyssna p vad han sger..vad som verkligen kommer ut ur hans mun.
Alla behver inte prata som "Robin Williams p speed" fr att annars diverse ADD/ADHD-kids ska tappa trden och intresset...
//Crimson
Kunde inte hlla med mer. Visserligen klagar ven jag p hans tal emellant, men i frlngningen r han precis som du sger ett geni. Statistiken han drog i programmet, som jag citerade lite lngre upp, r vl ett bevis p det.
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Antagligen en "trailer"...
Du kallar SVT-play skojare efter 24 min?
Avsnittet kommer upp var s sker...svt-play slr vl de flesta andra kanalers liknande tjnst med hstlngder?
//Crimson
Precis, br vara uppe om max ngon timme, vilket r vldigt snabbt i sammanhanget.
ps. Gillar din "signatur" (//Crimson), det r en trevlig detalj

.
//ktsch