Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
helt OK. bättre än 90% av allt som sänds på de kommersiella kanalerna, bortsett sport. hade velat se mer rita-på-kartor och sånt. GW är kanske inne på rätt spår vad gäller gm i dubbelmordet, men det kan också vara en galning med lasermannen-motiv som fått syn på invandrarpojken. det besinningslösa våldet talar för störning tycker jag. att det används en sån kniv tyder på att gm är fjortis
mm han har väl varit inne på piller med har jag för mig. han har en rättsläkare som bensokran
men jag skulle tro att det är i nyktra perioder, många suputer gör så
Han berättade i Skavlan att han super delar av året, för att köra helt nykter resten. Om jag inte minns fel börjar han sin nykterhetsperiod på nyårsafton för att ta fram spritflaskan igen första maj/midsommar, årligen.
Kunde inte hålla med mer om det du skrev i första stycket f. ö. Dock tror jag, utan att vara speciellt insatt i dådet, precis som GW att han hade motiv för mordet på ungen.
edit:
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Karln har väl ett blixtrande intellekt?
Det är ju bara att lyssna på vad han säger..vad som verkligen kommer ut ur hans mun.
Alla behöver inte prata som "Robin Williams på speed" för att annars diverse ADD/ADHD-kids ska tappa tråden och intresset...
//Crimson
Kunde inte hålla med mer. Visserligen klagar även jag på hans tal emellanåt, men i förlängningen är han precis som du säger ett geni. Statistiken han drog i programmet, som jag citerade lite längre upp, är väl ett bevis på det.
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Antagligen en "trailer"...
Du kallar SVT-play skojare efter 24 min?
Avsnittet kommer upp var så säker...svt-play slår väl de flesta andra kanalers liknande tjänst med hästlängder?
//Crimson
Precis, bör vara uppe om max någon timme, vilket är väldigt snabbt i sammanhanget.
ps. Gillar din "signatur" (//Crimson), det är en trevlig detalj

.
//ktsch