2010-10-19, 22:21
Medlem
irrblosss avatar
Har GW skaffat kpp ocks? Det lg en p bordet dr han satt i studion iaf. Lite slarvigt uppslngd, s jag antar att det var hans... Sedan kunde man ven skymta en GW-bobblehead i bakgrunden, han r nog lite egenkr eftersom han placerar ut sdana i alla studios han befinner sig.
Citera
2010-10-19, 22:22
Bannlyst
Sg frsta avsnittet och mste sga att programmet str och faller med vilket kriminalfall som tas upp. Sknt att slippa reklamen men samtidigt knns Efterlyst lite mer spnnande, d deras fall r rykande frska. Jag kommer givetvis flja bde Lindstrm & GW.
Citera
2010-10-19, 22:23
Medlem
LaktosMonstrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Har GW skaffat kpp ocks? Det lg en p bordet dr han satt i studion iaf. Lite slarvigt uppslngd, s jag antar att det var hans... Sedan kunde man ven skymta en GW-bobblehead i bakgrunden, han r nog lite egenkr eftersom han placerar ut sdana i alla studios han befinner sig.
Ja men hade ngon av oss haft en egen bobblehead hade vi tagit med den verallt
Citera
2010-10-19, 22:24
Medlem
SERUM10s avatar
Var programmet bara 10mins eller vad i helvete sysslar skojarna p SVT Play med?

http://svtplay.se/t/143571/veckans_brott
Citera
2010-10-19, 22:26
Medlem
CrimsonIdols avatar
Karln har vl ett blixtrande intellekt?
Det r ju bara att lyssna p vad han sger..vad som verkligen kommer ut ur hans mun.
Alla behver inte prata som "Robin Williams p speed" fr att annars diverse ADD/ADHD-kids ska tappa trden och intresset...

//Crimson
Citera
2010-10-19, 22:31
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SERUM10
Var programmet bara 10mins eller vad i helvete sysslar skojarna p SVT Play med?

http://svtplay.se/t/143571/veckans_brott

Antagligen en "trailer"...
Du kallar SVT-play skojare efter 24 min?
Avsnittet kommer upp var s sker...svt-play slr vl de flesta andra kanalers liknande tjnst med hstlngder?

//Crimson
Citera
2010-10-19, 22:32
Medlem
Helt ok frsta avsnitt men nog hade jag hoppats att GW skulle ges utrymme att hrja lite mer fritt s det var vl lite av en besvikelse att han terigen styrs utav ngon annan och avbryts gng p gng.
Citera
2010-10-19, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Helt ok frsta avsnitt men nog hade jag hoppats att GW skulle ges utrymme att hrja lite mer fritt s det var vl lite av en besvikelse att han terigen styrs utav ngon annan och avbryts gng p gng.
Du missade vl inte Skavlan? Dr hll han ju nyligen hov.
Citera
2010-10-19, 22:38
Bannlyst
GW regerar . Gillar honom verkligen .
Citera
2010-10-19, 22:40
Medlem
karykhs avatar
Och varfr r programmet inte uppe p SVT Play... Har ju gtt 40min...

Kolla sjlva p: http://svtplay.se/t/143571/veckans_brott
Citera
2010-10-19, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kursk76
Du missade vl inte Skavlan? Dr hll han ju nyligen hov.
Ja det gjorde han sannerligen
Citera
2010-10-19, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
helt OK. bttre n 90% av allt som snds p de kommersiella kanalerna, bortsett sport. hade velat se mer rita-p-kartor och snt. GW r kanske inne p rtt spr vad gller gm i dubbelmordet, men det kan ocks vara en galning med lasermannen-motiv som ftt syn p invandrarpojken. det besinningslsa vldet talar fr strning tycker jag. att det anvnds en sn kniv tyder p att gm r fjortis

mm han har vl varit inne p piller med har jag fr mig. han har en rttslkare som bensokran
men jag skulle tro att det r i nyktra perioder, mnga suputer gr s

Han berttade i Skavlan att han super delar av ret, fr att kra helt nykter resten. Om jag inte minns fel brjar han sin nykterhetsperiod p nyrsafton fr att ta fram spritflaskan igen frsta maj/midsommar, rligen.

Kunde inte hlla med mer om det du skrev i frsta stycket f. . Dock tror jag, utan att vara speciellt insatt i ddet, precis som GW att han hade motiv fr mordet p ungen.

edit:
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Karln har vl ett blixtrande intellekt?
Det r ju bara att lyssna p vad han sger..vad som verkligen kommer ut ur hans mun.
Alla behver inte prata som "Robin Williams p speed" fr att annars diverse ADD/ADHD-kids ska tappa trden och intresset...

//Crimson

Kunde inte hlla med mer. Visserligen klagar ven jag p hans tal emellant, men i frlngningen r han precis som du sger ett geni. Statistiken han drog i programmet, som jag citerade lite lngre upp, r vl ett bevis p det.

Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Antagligen en "trailer"...
Du kallar SVT-play skojare efter 24 min?
Avsnittet kommer upp var s sker...svt-play slr vl de flesta andra kanalers liknande tjnst med hstlngder?

//Crimson

Precis, br vara uppe om max ngon timme, vilket r vldigt snabbt i sammanhanget.

ps. Gillar din "signatur" (//Crimson), det r en trevlig detalj .

//ktsch
Senast redigerad av ktsch 2010-10-19 kl. 22:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in