Citat:
Ursprungligen postat av
biupy6ip
Peter Springare kunde vl det polisira men nr han fr frgan om vad man ska gra t detta s vek han ner sig och gick p defensiven. Fr man chansen att vara med i TV som pensionr ska man ju fr f-n g p offensiven och kncka journalistkren.
Springare och GW lter ju precis som alla andra skuldknslosamma PK-Svenssons " hh vi mste ju frska integrera dessa och blanda ut dom, det r vi sjlva som skapat dom hr kriminella invandrare"
Varfr kan ingen komma fram och bara erknna att ett mngkulturellt samhlle r ett sjukt socialt experiment och vi mste deportera dessa tillbaka till deras lnder fr vi har ingen jvla plikt att frsrja dom fr evigt! istllet fr att brja hitta lsningar om hur vi ska integrera och bygga fritidsgrdar eller ge dom jobb som ska konkurrera ut Svenskar?
2017 r hr och Sverige r vrre n ngonsin och den enda som kommer till tals r en jvla Peter Springare som inte ens vgar fra fram en vettig lsning. Fr helvete! vad r detta
Jag hller med dig. "Socioekonomiska faktorer" och "att VI, SVENSKARNA har skapat dessa kriminella" och "att VI; SVENSKARNA mste bli bttre". Fy fan, jag krks. Jag r s satans trtt p de nonsens bortfrklaringarna.
Tre teorier har jag om detta:
1. han r bekymrad ver den enorma spridning och kriminella kanske vet vem han r osv och vljer att vika ner sig.
2. han har ftt svara infr Eliasson, Ygeman, Lfven osv och ftt order om att snygga till det.
3. han r inte smartare n s hr.
Den frsta teorin kan jag frst, resten inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
MyBestEnema
Tack ovan fr kommentarerna om helikopterperspektivet la Kurt Olsson
Det var en snitsig hovrare han fick till...
Men det
r verkligen Kurt Olsson att flyga med helikopter ver ett diagram med statistiksiffrorna 100 och 1 (0,5). Ritat med svart, grnt, rtt. Och en streckgubbe.
Fullstndigt makalst
Ngon som tagit bild?
Ja, jsses vilken tomte.
Det hr verkar mer och mer luta t att det inte kommer lsas med intelligens och parlamentariska metoder.