2010-12-16, 16:45
Medlem
erikbes avatar
Ja Nicklas sg inte helt tillfreds ut med att vara med i TV. Riktigt spattig av naturliga skl
Citera
2010-12-16, 18:03
Medlem
Det kommer att g t helvete fr Niklas om han inte skrper till sig.
Hans fladdrande blick tyder p ngot oroande, den berodde nog inte
bara p stundens allvar. Jag tycker tminstone Camilla kunde ha frgat,
"vad du ser trtt ut"?. Hon mste ju sjlv ha undrat hur han mdde
Citera
2010-12-16, 18:29
Medlem
Breasts avatar
Men herregud, kan vi sluta attackera denne "Niklas". Alla kan ha en dlig dag, framfr allt om han tjackat dan innan, och sen mste ha TV-frmmande med en fnleende MILF som rotar i ens kylskp
Citera
2010-12-16, 20:16
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Jag fick intrycket att handen kapats efter dden, jag kan ha fel men det kndes s i reportaget. Om det nu var fler borde ju deras vgar ha gtt isr under 16 rs tid i alla fall gngtillhrigheten och drmed deras knsla fr rtt och fel.

Det stmmer, handen kapades efter det att Anders dog.
Citera
2010-12-16, 23:09
Medlem
cochrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breast
Men herregud, kan vi sluta attackera denne "Niklas". Alla kan ha en dlig dag, framfr allt om han tjackat dan innan, och sen mste ha TV-frmmande med en fnleende MILF som rotar i ens kylskp

Sjlvklart kan alla ha en dlig dag.

Jag antar att det tex. kan finnas en hel del, som inte lngtar efter att det varje vecka finns en mndagmorgon, men ndock punkligt infinner sig p sitt jobb.

Som ngra skrivit tidigare, s hade X-coms (troligtvis med hjlp frn "samhllet" bekostat av vra skattepengar) fixat bde lgenhet och arbete till denne snubbe. Han verkar inte ens klara av att komma i tid till jobbet. Som en vntjnst till ngon inom X-coms. sa arbetsledaren att Niklas skulle f en chans till p sitt nya jobb.

Jag tycker inte Niklas r vrd det, pga att han terigen med stor sannolikhet missbrukar droger. Till och med jag, som aldrig varit i kontakt med narkotika, insg hur enkelt som helst att han inte var "ren".

De finns 1.000-tals ungdomar i Sverige, som skulle ha frvaltat gvan: egen lgenhet och jobb , betydligt bttre n denna nolla, eller vad tror du?
Citera
2010-12-17, 09:54
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Han brjade vl kanske i 15-16 rs ldern s ja, p 7-8 r blir man vldigt sliten i pundarsvngen. Hade jag trffat honom p stan hade jag gissat att han var runt 35.

Fyshusmordet r ett av de dr fallen som gr att man undrar vad i h-e polisen sysslar med. Som GW ppekade borde det finnas gott om folk bland de 60-80 personer som deltog p nyrsfesten som vet vad som hnt.
Jag rkar veta med skerhet att bara en brkdel av de 60-80 personerna har varit inne p frhr. vriga fick bara ett infobrev frn polisen om att hra av sig om de visste ngot, dvs de som polisen kunde identifiera och hitta adresser till. Man har allts inte ens brytt sig om att pressa alla som var dr p information.

Reagerade ocks ver detta. Fr mig r 60-80 personer inte srskilt mnga, ta in alla fr dna-prov. Det r inte att "slsa resurser" enligt mig. Jag hade frsttt hur de resonerat om det varit 60-80.000 personer p festen. Men detta lilla gng borde man enkelt kunna g igenom.

Ang. Niklas...Tro fan att han inte har ngra pengar, verkar som han lgger det mesta p knark. Vldigt uppenbart.
Trist attityd han hade. Han har ftt s mkt hjlp av olika mnniskor, chanser...som vi hederliga mnniskor inte ens fr alla gnger, och hans attityd var allmnt slapp och otacksam. Han r snart av med jobbet och inne p kken igen.
Citera
2010-12-17, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Reagerade ocks ver detta. Fr mig r 60-80 personer inte srskilt mnga, ta in alla fr dna-prov. Det r inte att "slsa resurser" enligt mig. Jag hade frsttt hur de resonerat om det varit 60-80.000 personer p festen. Men detta lilla gng borde man enkelt kunna g igenom.

Men det kanske var skillnad att f fram DNA-profiler fr 16r sen, kostade skert mycket mer n nu, tog lngre tid och var vldigt nytt. Idag r det ju vardagsmat.

Citat:
Ang. Niklas...Tro fan att han inte har ngra pengar, verkar som han lgger det mesta p knark. Vldigt uppenbart.
Trist attityd han hade. Han har ftt s mkt hjlp av olika mnniskor, chanser...som vi hederliga mnniskor inte ens fr alla gnger, och hans attityd var allmnt slapp och otacksam. Han r snart av med jobbet och inne p kken igen.

Alltid nr man hr brottslingar som kommit ut ur fngelset, s r det s jvla synd om dom, man vill f det att framst som att dom r vrsta offret och nu kan dom inte f en lgenhet, jobb osv.

D kanske dom skulle tnka p det innan dom gjorde det som ledde till fngelset. Fan inget synd om dom, jvla snken och GW har s rtt att folk som sitter p kken r mer korkade n vanligt folk, inte frdomar nr det r fakta liksom.
Citera
2010-12-17, 11:40
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Men det kanske var skillnad att f fram DNA-profiler fr 16r sen, kostade skert mycket mer n nu, tog lngre tid och var vldigt nytt. Idag r det ju vardagsmat.

Visst var det s, fr 16 r sedan. Men de senaste ren hade de kunnat ta dna p dessa personer, jag antar att de har namn p de som befann sig p festen. S jag frstr inte vad som hindrar dem nu? ven om det kostar en slant s r det vrt det fr att f fast de som gjorde detta. Som skattebetalare s har jag inga problem med att mina pengar gr till sdana saker, tvrtom!
Citera
2010-12-17, 13:46
Medlem
Citat:
Visst var det s, fr 16 r sedan. Men de senaste ren hade de kunnat ta dna p dessa personer, jag antar att de har namn p de som befann sig p festen. S jag frstr inte vad som hindrar dem nu? ven om det kostar en slant s r det vrt det fr att f fast de som gjorde detta. Som skattebetalare s har jag inga problem med att mina pengar gr till sdana saker, tvrtom!

Intresset svalnade nog frn Polisens sida efter ett par r och fll sen skert i glmska, nu 16r senare bildas Cold Case gruppen och man tar tag i det hr igen och jag tror det kommer ledda till ngot.
Citera
2010-12-17, 18:09
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1-2-3-4-5
Slnger in lite humor i trden med. Hoppas ingen tar illa upp.

1.Hemma hos GW: http://www.youtube.com/watch?v=tymzdnq0mYI
2.Ett brottml: http://www.youtube.com/watch?v=UlSBQaE32Ek
3.Grna fingeravtryck: http://www.youtube.com/watch?v=LpQ9G...eature=related
4.Ute i naturen med GW: http://www.youtube.com/watch?v=tvqvTePErHs

Ganska bra imiterat

Bonus med kta GW nr han frklarar hur man styckar en mnniska: http://www.youtube.com/watch?v=0JqCI...eature=related
Notera att Kvartoft praktiskt taget spyr nr han berttar detaljer och ber han sluta , men han fortstter hahahha

Haha...oerhrt bra och roliga klipp. Tack fr att du delade med dig
Citera
2010-12-20, 09:53
Medlem
Next i Veckans brott

Ngon som knner till mer om mordet p Anders Hagberg I Tby fr tre r sedan ?
Citera
2010-12-20, 20:52
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Next i Veckans brott

Ngon som knner till mer om mordet p Anders Hagberg I Tby fr tre r sedan ?
http://prod.tv3.se/content/inga-spar...bergs-moerdare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in