• 1
  • 2
2017-02-10, 21:06
Bannlyst
Källa: http://www.friatider.se/peter-spring...och-st-r-p-sig

Vi kan göra en snabb procent uträkning här hur många det är som begår brott i Sverige idag.

22 av 24 är givetvis förskönade siffror

EFTERSOM.

1. Det är endast vilka som är misstänkta för mordbrott.
2. Det finns ca 2.5miljoner invandrare i Sverige idag och ca 7.5 miljoner svenskar.

(Det är en självklarhet att invandrare begår en mer småbrott självfallet, men dom siffrorna har vi inte fått.)

SÅ.

Jag orkar inte räkna, kan någon ta fram miniräknaren och räkna ut, utefter dom här siffrorna. Hur många misstänkta.

22/24 misstänkta för mord idag är invandrare.

Överslagsräknar man är det ca 98% invandrare jämfört med 2% svenskar som är misstänkta för mord.

Hur skulle det se ut om det var 50% invandrare och 50% svenskar?

Diskussion: Hur får vi stopp på invandrares kriminalitet eftersom att dom är det svarta fåret i statistiken? Vilken grupp av invandrare sett till religionstillhörighet och nationalitet och etnisitet är det som begår flest brott? Vilka ska bort för ett tryggt Sverige enligt principen "Se alla vapen som skarpa".
Senast redigerad av Superkraft 2017-02-10 kl. 22:04.
Citera
2017-02-10, 22:09
Bannlyst
Själv är jag utbildad inom rättsväsendet och jag menar att jag misstänker 100% av alla invandrare jag ser på stan att dom kommer begå brott mot mig och andra eftersom att det är rimligt med tanke på min erfarenhet att det är så. Medans jag endast misstänker påverkade svenskar att göra dumheter i stort sätt.
Senast redigerad av Superkraft 2017-02-10 kl. 22:11.
Citera
2017-02-10, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superkraft
Källa: http://www.friatider.se/peter-spring...och-st-r-p-sig

Vi kan göra en snabb procent uträkning här hur många det är som begår brott i Sverige idag.

22 av 24 är givetvis förskönade siffror

EFTERSOM.

1. Det är endast vilka som är misstänkta för mordbrott.
2. Det finns ca 2.5miljoner invandrare i Sverige idag och ca 7.5 miljoner svenskar.

(Det är en självklarhet att invandrare begår en mer småbrott självfallet, men dom siffrorna har vi inte fått.)

SÅ.

Jag orkar inte räkna, kan någon ta fram miniräknaren och räkna ut, utefter dom här siffrorna. Hur många misstänkta.

22/24 misstänkta för mord idag är invandrare.

Överslagsräknar man är det ca 98% invandrare jämfört med 2% svenskar som är misstänkta för mord.

Hur skulle det se ut om det var 50% invandrare och 50% svenskar?

Diskussion: Hur får vi stopp på invandrares kriminalitet eftersom att dom är det svarta fåret i statistiken? Vilken grupp av invandrare sett till religionstillhörighet och nationalitet och etnisitet är det som begår flest brott? Vilka ska bort för ett tryggt Sverige enligt principen "Se alla vapen som skarpa".
22 av 24 är inte 98% invandrare utan 92%.
Och om 30% invandrare står för 92% av de grova brotten skulle det innebära att de är 25 gånger överrepresenterade.

Dock är siffrorna på tok för osäkra för att dra denna typ av slutsats - borde kunna svänga en hel del från månad till månad och vi kan inte veta om ovanstående var en besvärlig månad.
Citera
2017-02-10, 23:23
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cellplast
Dock är siffrorna på tok för osäkra för att dra denna typ av slutsats - borde kunna svänga en hel del från månad till månad och vi kan inte veta om ovanstående var en besvärlig månad.

Det var under loppet av två hela år.
Citera
2017-02-11, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Det var under loppet av två hela år.

Oavsett så bekräftar det att överrepresentationen är enorm och det är egentligen allt vi behöver veta för att ett upphörande av utomeuropeisk invandring inte bara ska vara ett krav, utan det enda alternativet som inte är total jävla vansinne.
Citera
2017-02-11, 02:09
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superkraft
Själv är jag utbildad inom rättsväsendet och jag menar att jag misstänker 100% av alla invandrare jag ser på stan att dom kommer begå brott mot mig och andra eftersom att det är rimligt med tanke på min erfarenhet att det är så. Medans jag endast misstänker påverkade svenskar att göra dumheter i stort sätt.
Ok. Fin utbildning o ändå klarar inte ditt huvud att räkna ut att 2 av 24 är ca:8% o inte 2
Vill du ha decimaler eller rätt % som felar max 1 upp eller ner så får du ta fram miniräknaren.

För övrigt undrar jag hur många trådar du anser att vi ska behöva ha i ämnet?
Citera
2017-02-11, 06:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Ok. Fin utbildning o ändå klarar inte ditt huvud att räkna ut att 2 av 24 är ca:8% o inte 2
Vill du ha decimaler eller rätt % som felar max 1 upp eller ner så får du ta fram miniräknaren.

Skaffa dig ett liv pleb.

Matematik är bullshit.

Det VIKTIGA är att invandrare nu som någon sa är överrepresenterade i en extrem grad med 92%,

invandrare är alltså 12 gånger mer kriminella än svenskar.

invandrare är alltså till 1200% mer kriminella än svenskar.

(Tjusig matematik va?) det är alltså nästan bara invandrare som begår grova brott i Sverige idag.

Är någon förvånad?

Men frågan som vi bör ställa oss är VILKEN invandrargrupp är mest kriminell? *HOST* Araber och Afrikaner *HOST*
Senast redigerad av Superkraft 2017-02-11 kl. 06:56.
Citera
2017-02-11, 08:05
Medlem
Knivur-273s avatar
Jag har vetat detta sedan 1980 ungefär. Jag skulle vilja springa eller fiska tillsammans med Peter Springare, eller gå i skogen eller vad som helst med en till synes person som jag skulle gilla.

Jag slår vad om att han kan göra eld i en spis eller i skogen. Och att han kan orientera sig, att han hjälpligen kan stå på ett par skidor,

att han är som folk.
Citera
2017-02-11, 08:27
Medlem
it-takes-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cellplast
22 av 24 är inte 98% invandrare utan 92%.
Och om 30% invandrare står för 92% av de grova brotten skulle det innebära att de är 25 gånger överrepresenterade.

Hur kommer du fram till "30% invandrare"?
Citera
2017-02-11, 08:37
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av it-takes-2
Hur kommer du fram till "30% invandrare"?
Beroende av vilken definition man använder så anses 20-30% ha utländsk bakgrund.
Den gamla definitionen ormskrevs 2002 när procentsatsen blev väldigt högt.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Utländsk_bakgrund

Kan tilläggas att Hanna Stjärne använde 30% när hon ville rasifiera public service korridorerna.
https://unvis.it/svd.se/jakten-pa-ma...oren/om/ledare
Citat:
När Hanna Stjärne blev ny VD för SVT i början av 2015 inledde hon många intervjuer med att förklara att mångfald var hennes främsta mål. På sin fjärde arbetsdag, berättade Stjärne[7], hade ledningen ett möte där man bestämde att personalstyrkan bättre måste ”avspegla hur resten av samhället ser ut”. Stjärne konstaterade att 20 procent av de anställda var födda i utlandet, eller har minst en förälder som är det, medan motsvarande siffra för Sverige som helhet var 30 procent. För att bättre Stjärnes första inriktningsbeslut var att öka mångfalden inom personalen. ”SVT har länge arbetat med jämställdhetsfrågorna bland annat i rekryteringen och nu är nästan hälften av de anställda kvinnor. Bland cheferna är flertalet kvinnor. Nu vill vi förbättra mångfalden”, slog Stjärne fast (Journalisten 21/1 2015[8]).
Citera
2017-02-11, 08:58
Medlem
krisus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0

Att killen inte heller kan skillnaden mellan sätt/sett gör det inte bättre
Citera
2017-02-11, 08:58
Medlem
PK-befriads avatar
Polisen i USA för statistik över ras och samma dystra bild visar sig där:

"According to the NYPD report, nonwhites committed 94 percent of all murders, 91 percent of all rapes, 94 percent of all robberies, and 91 percent of felonious assaults."
http://newobserveronline.com/new-yor...violent-crime/
Polisrapporten från 2014: http://www.nyc.gov/html/nypd/downloa...r_end_2014.pdf

Hur länge det håller för PK-etablissemanget att skylla allt det här på "den vita mannens rasism" återstår att se. Förhoppningsvis är deras bedrägliga förklaringsmodeller inom kort allmänt genomskådade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in