2017-02-07, 21:45
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Nä GW fegar ur och väljer den moderata medelvägen

På vilket sätt? Han motiverar tydligt och logiskt varför han resonerar som han gör.
Citera
2017-02-07, 21:46
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
På vilket sätt? Han motiverar tydligt och logiskt varför han resonerar som han gör.
Ja men han har fel, och han är oärlig mot sig själv i sina unkna vänster-värderingar
(men argumenterar som en moderat)
Och jag upprepar, han vill inte prata om överrepresentation, och ingen oskyldig ska få bli lidande av denna överrepresentation
Senast redigerad av Herr Bökberg 2017-02-07 kl. 21:49.
Citera
2017-02-07, 21:46
Medlem
Hade ju varit intressant om de kunde sagt något om själva utredningen mot Springare. Anser GW att han har gjort något olagligt?

Jag tror han överskattar SD-sympatin hos polisen. Klart det finns en överrepresentation, men över 50% bland alla poliser? Knappast.
Citera
2017-02-07, 21:47
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Om jag fattar rätt så tycker han att Springare har lite rätt och ganska mycket fel, typiskt politikersvar
Citera
2017-02-07, 21:48
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Ja men han har fel, och han är oärlig mot sig själv

Vad är det han har fel i? Utveckla, vill inte ha nån jävla one-liner till svar.
Citera
2017-02-07, 21:50
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Jag efterediterar mina inlägga samtidigt som jag skrev den för för första gången så nu har du samlat på dig två editerade inlägg på rad, om du trycker F5 och backar härifrån!

Vad sa han mer, vi går alla under utan asylinvandringen, logiskt...
Senast redigerad av Herr Bökberg 2017-02-07 kl. 21:54.
Citera
2017-02-07, 21:54
Medlem
BerraTraesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.

Han hade t.ex. fel när han talade om hur han inte var imponerad av Springares statistiska förmåga, att de flesta invandrare inte är kriminella; det fattar så klart Springare också och han skrev ingenting som kan tolkas som att han inte gör det. Rent svammel av GW och helt irrelevant, Springare är väl ingen dagisfröken som behöver förklara självklarheter.
Citera
2017-02-07, 21:54
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Först säger han att SD är överrepresenterade i brott, sedan att det inte har någon bäring om invandrare är det.

Hmmmm, luktar hyckleri, vad är eran tolkning?

Citat:
Ursprungligen postat av BerraTraesk
Han hade t.ex. fel när han talade om hur han inte var imponerad av Springares statistiska förmåga, att de flesta invandrare inte är kriminella; det fattar så klart Springare också och han skrev ingenting som kan tolkas som att han inte gör det. Rent svammel av GW och helt irrelevant.

De flesta SDare är inte dömda, men det har ingen bäring i det fallet.
Citera
2017-02-07, 21:55
Medlem
det.sociala.arvets avatar
SD-politikers överrepresentation tyckte GW var roligare än andra gruppers överrepresentation. Som väntat.
Citera
2017-02-07, 21:57
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Först säger han att SD är överrepresenterade i brott, sedan att det inte har någon bäring om invandrare är det.

Hmmmm, luktar hyckleri, vad är eran tolkning?

De flesta SDare är inte dömda, men det har ingen bäring i det fallet.
Han säger att SD inte får vara dom som påtalar problemet så länge dom är lika dåliga, men hans eget fromma gäng tänker inte göra något iställe, jag tror det kallas sandlådan som alltmer breder ut sig i Sverige aka den kristna modellen

Sen så ingår väl inte SD's brott i kategorin våldsbrottslighet, t.om där glömmer han att fälla värderingar i värderingarna
Senast redigerad av Herr Bökberg 2017-02-07 kl. 22:06.
Citera
2017-02-07, 21:59
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Hade ju varit intressant om de kunde sagt något om själva utredningen mot Springare. Anser GW att han har gjort något olagligt?

Jag tror han överskattar SD-sympatin hos polisen. Klart det finns en överrepresentation, men över 50% bland alla poliser? Knappast.

90% kommer att rösta SD. Träffar poliser dagligen och pratar mycket politik med dem.
Citera
2017-02-07, 22:00
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
Stånk & Stön yrar bara massa skit, hans svammel om SD´s "överrepresentation" är betydligt mer statististiskt falskt än att påstå att blattar begår absoluta merparten av den grova brottsligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in