2013-03-05, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strode
Den hr jvla krringen som leder programmet med GW... Kan hon ngonsin lta honom prata frdigt? Hon avbryter han i exakt varje mening. Precis nr man tnker att NU kommer han sga ngot riktigt intressant, d avbryter hon det.... gah

Camilla Kvartoft r ju skolad i en "modern" journalistisk inriktning dr ju man ska hlla en viss fart i intervjun fr att den ska vara intressant att lyssna p. Hon kommer ju nrmast frn radions "Studio 1" i P1 dr du kan hra samma metod utvas dagligen. Personligen gillar jag henne och tycker hon r en av de bttre journalisterna idag och Lennart har ju framfrt varma ord om henne ocks s han tycks inte vara missnjd.
Citera
2013-03-05, 21:45
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moki
Camilla Kvartoft r ju skolad i en "modern" journalistisk inriktning dr ju man ska hlla en viss fart i intervjun fr att den ska vara intressant att lyssna p. Hon kommer ju nrmast frn radions "Studio 1" i P1 dr du kan hra samma metod utvas dagligen. Personligen gillar jag henne och tycker hon r en av de bttre journalisterna idag och Lennart har ju framfrt varma ord om henne ocks s han tycks inte vara missnjd.

Hon r inkvoterad enbart pga knet, hon har inte visat prov p ngn intelligens. N camilla gr fett bort.
Citera
2013-03-05, 21:48
Medlem
Quarrels avatar
GW i sitt esse som vanligt: Polisadministratrer r bttre n poliser p polisarbete.
Citera
2013-03-05, 21:53
Medlem
BengtAlinPlatformss avatar
Han blev "ltt" irriterad p Camilla nr hon kallade honom "sur gammal gubbe".
Citera
2013-03-05, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Hon r inkvoterad enbart pga knet, hon har inte visat prov p ngn intelligens. N camilla gr fett bort.

Som att det inte var andra kvinnor som skte.

Kvartoft kan vara vldigt effektiv och hrd i intervjusituationer nr s behvs. Hon fick allt lnspolismstaren att svettas lite, tyckte jag exempelvis.

I interaktionen med GW finns dremot en mrkbart mer avslappnad och godmodig jargon. Programmet bygger p att GW r en auktoritet och han ifrgsatts drfr inte alltfr hrt.

Hursomhelst, det gamla mordet var intressant. Offret tycks ha varit en riktig kuf.
Citera
2013-03-05, 21:57
Medlem
CptKirks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtAlinPlatforms
Han blev "ltt" irriterad p Camilla nr hon kallade honom "sur gammal gubbe".

Han idiotfrklarade krringen mer eller mindre
Citera
2013-03-05, 21:58
Medlem
C.H.Ts avatar
Jvlar va GW levererar idag!

GW om vilka som r p de tv fotona som sitter p studio-vggen.

-"Han r strre n livet sjlv, jag blir bde glad deprimerad nr jag ser bilden p honom"
Citera
2013-03-05, 22:00
Medlem
Haha slutsnacket

Fast jag ville ju hra vad han hade att sga om Siewert holm
Citera
2013-03-05, 22:06
Medlem
ZzekeWargs avatar
GW var go nr han talade om fr Kvarntoft att han inte accepterar kvinnliga hrskartekniker. 999 av 1000 hade svalt frtreten i TV men inte Leif. Vilken frebild!
Citera
2013-03-05, 22:08
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Jag ville ocks hra slutet...

Det verkar som att GW har trttnat p krringen
Citera
2013-03-05, 22:10
Medlem
mishimas avatar
Jag tyckte GW var p dligt humr frn frsta stund, ven innan Kvartoft sa "sur gammal gubbe". Han lt nstan uppgiven.
Citera
2013-03-05, 22:19
Medlem
polisbrickans avatar
Hade mjligtvis polisprofessorn luktat p korken infr dagens tv-framtrdande. En hel del sludder frn farbrorn fljt av ngra trtta gonkast frn programlederskan.

Har GW lagt sin halvrsprincip fr nykter vr och frsommar p hyllan, kr han numera med fyllan ret runt nu nr han blivit pensionr?

http://www.leifgwpersson.se/1feb09.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in