2010-11-03, 13:16
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c014
Varfr fick man aldrig reda p varfr svartsjukemorden var ett exempel p vldigt bra polisirt utredningsarbete.

Jag sg verkligen fram emot det.

Tycker det r rtt mycket programledarens uppgifter att dra sdant ur GW d han ofta sysslar med antydningar och halva resonemang.
Citera
2010-11-03, 13:18
Medlem
jenna20s avatar
Undrar om vi kommer f se Leif Gw falla ned dd i studion snart? Tycker han ser sjukare, trttare och fetare ut fr varje program.

Ett bra program fr vrigt, informativt och intressant.
Jag tycker dock fortfarande att de kunde ha valt en annan programledare. Hon lyckas inte engagera mig alls. Hon knns helt intetsgande. Men kanske r jag ensam om den uppfattningen. Uppenbarligen fanns det en anledning till att man valde henne bland alla man annars kunde ha valt.
Citera
2010-11-03, 13:20
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Undrar om vi kommer f se Leif Gw falla ned dd i studion snart? Tycker han ser sjukare, trttare och fetare ut fr varje program.

Tnkte ocks p det i grdagens avsnitt. Han sg riktigt sliten ut.
Citera
2010-11-03, 15:10
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20

Ett bra program fr vrigt, informativt och intressant.
Jag tycker dock fortfarande att de kunde ha valt en annan programledare. Hon lyckas inte engagera mig alls. Hon knns helt intetsgande. Men kanske r jag ensam om den uppfattningen. Uppenbarligen fanns det en anledning till att man valde henne bland alla man annars kunde ha valt.
Han andas fruktansvrt tungt, men humorn har han i behll. Han levererade ett par roliga one-liners igr:

[]...tomta runt p brottsplatser.

[]..ja det ligger i farans riktning.

[]...vad som rr sig i hans lilla huvud.

Kvartoft r blek. Han hade behvt en bttre sparringpartner i Hasse Aros klass. Programmet igr var det bsta hittills, frutom inslaget om X-cons (eller vad de nu hette).
Citera
2010-11-03, 18:08
Medlem
Bratts morden var intressant, konstigt att det inte gtt att lsa. GW kung som vanligt.
Citera
2010-11-03, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BTrader
Bratts morden var intressant, konstigt att det inte gtt att lsa. GW kung som vanligt.

Sa han inte att dom hade massa misstnkta och visste iprincip vem det var men dom saknar vapnet bla.
Citera
2010-11-03, 20:55
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Han kr p det politiskt korrekta stuket som vi alla vet r falskt. "Det handlar inte om etnicitet utan bara om lgre levnadsstandard" osv.

Har du kllor p att Efterlyst har samma tittarsiffror? Jag tror knappast det...

mms.se, de listor jag kollat p ser mer eller mindre ofrndrat ut i jmfrelse med frra ssongen
Citera
2010-11-05, 00:51
Medlem
Boglas avatar
Hahaha, jag tror den dr killen gjorde mer hos sin mamma n att kramas. Snacka om speedad.

EDIT: Blir dock lite lack p att killen fr en spass schyst lgenhet. Bara fr att han knarkat och begtt brott har han allts rtt till sdant som vi som gr rtt fr oss i princip bara kan drmma om.
Citera
2010-11-07, 15:42
Medlem
Citat:
VECKANS BROTT P TISDAG: Den 14 november 2002 ptrffas 77-rige pensionren Nils Bergman dd p en dslig gngvg i Skrholmen. Mordet r osedvanligt brutalt. Halspulsdern r avskuren och mannen r illa tilltygad. Polisen arbetade till en brjan med teorin att det hela handlade om ett rn som gtt fel, men ett anonymt brev berttar en helt annan historia.

Ngon som knner till det hr. trd?

Ett tips ls frga Leif sidan p deras hemsida bde informativ och kul.

http://svt.se/veckansbrott
Senast redigerad av ascheberg 2010-11-07 kl. 16:00.
Citera
2010-11-07, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
Ja vad sger ni d? Vem r skytten i Malm? Vem mrdade Bjrn?

Malmskytten: andragenerationens invandrare frn Finland? Ensamstende med ett frhllande i slutet av 2009, jobbar mndag till fredag, tillgng till vapen p "legal" vg, lser siter frn extremhgern?

Bjrn: homosexuell, suparkompis frn forna Jugoslavien som de p hrbrgena har knnedom om? I vilken container hittade kvinnan plnboken? Dr bodde troligen mrdaren. Om de kan f henne att fatta att hon har viktig information att komma med kan de nog ringa in bostaden dr mordet skedde.
Tja, kanske man r duktig p att sp!!
Citera
2010-11-09, 22:20
Medlem
Det bsta GW-citatet i dagens avsnitt var enligt mig:

-"man ger dom va dom vill ha och tackar fr titten" om hur han skulle upptrda om ngon ville rna honom.

Sknt och se att han var mer "p G" och vaken i dagens avsnitt, rakat sig hade han ocks gjort. Fan vad jag skulle vilja vara hans assistent eller sidekick.
Citera
2010-11-09, 22:57
Bannlyst
Hur tnkte man nr serien dptes till "veckans brott" , vad jag kommer ihg s hette en herrtidning precis samma sak tidigare jag tror att den lagts ner nu.
Jag skrev in veckans brott p tradera och fick upp ett knippe herrtidningar, haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in