Undrar om vi kommer f se Leif Gw falla ned dd i studion snart? Tycker han ser sjukare, trttare och fetare ut fr varje program.
Ett bra program fr vrigt, informativt och intressant.
Jag tycker dock fortfarande att de kunde ha valt en annan programledare. Hon lyckas inte engagera mig alls. Hon knns helt intetsgande. Men kanske r jag ensam om den uppfattningen. Uppenbarligen fanns det en anledning till att man valde henne bland alla man annars kunde ha valt.
Undrar om vi kommer f se Leif Gw falla ned dd i studion snart? Tycker han ser sjukare, trttare och fetare ut fr varje program.
Ett bra program fr vrigt, informativt och intressant.
Jag tycker dock fortfarande att de kunde ha valt en annan programledare. Hon lyckas inte engagera mig alls. Hon knns helt intetsgande. Men kanske r jag ensam om den uppfattningen. Uppenbarligen fanns det en anledning till att man valde henne bland alla man annars kunde ha valt.
Han andas fruktansvrt tungt, men humorn har han i behll. Han levererade ett par roliga one-liners igr:
[]...tomta runt p brottsplatser.
[]..ja det ligger i farans riktning.
[]...vad som rr sig i hans lilla huvud.
Kvartoft r blek. Han hade behvt en bttre sparringpartner i Hasse Aros klass. Programmet igr var det bsta hittills, frutom inslaget om X-cons (eller vad de nu hette).
Hahaha, jag tror den dr killen gjorde mer hos sin mamma n att kramas. Snacka om speedad.
EDIT: Blir dock lite lack p att killen fr en spass schyst lgenhet. Bara fr att han knarkat och begtt brott har han allts rtt till sdant som vi som gr rtt fr oss i princip bara kan drmma om.
VECKANS BROTT P TISDAG: Den 14 november 2002 ptrffas 77-rige pensionren Nils Bergman dd p en dslig gngvg i Skrholmen. Mordet r osedvanligt brutalt. Halspulsdern r avskuren och mannen r illa tilltygad. Polisen arbetade till en brjan med teorin att det hela handlade om ett rn som gtt fel, men ett anonymt brev berttar en helt annan historia.
Ngon som knner till det hr. trd?
Ett tips ls frga Leif sidan p deras hemsida bde informativ och kul.
Ja vad sger ni d? Vem r skytten i Malm? Vem mrdade Bjrn?
Malmskytten: andragenerationens invandrare frn Finland? Ensamstende med ett frhllande i slutet av 2009, jobbar mndag till fredag, tillgng till vapen p "legal" vg, lser siter frn extremhgern?
Bjrn: homosexuell, suparkompis frn forna Jugoslavien som de p hrbrgena har knnedom om? I vilken container hittade kvinnan plnboken? Dr bodde troligen mrdaren. Om de kan f henne att fatta att hon har viktig information att komma med kan de nog ringa in bostaden dr mordet skedde.
Det bsta GW-citatet i dagens avsnitt var enligt mig:
-"man ger dom va dom vill ha och tackar fr titten" om hur han skulle upptrda om ngon ville rna honom.
Sknt och se att han var mer "p G" och vaken i dagens avsnitt, rakat sig hade han ocks gjort. Fan vad jag skulle vilja vara hans assistent eller sidekick.
Hur tnkte man nr serien dptes till "veckans brott" , vad jag kommer ihg s hette en herrtidning precis samma sak tidigare jag tror att den lagts ner nu.
Jag skrev in veckans brott p tradera och fick upp ett knippe herrtidningar, haha.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!