Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, det var inte korkat att ppeka att brottet begicks en onsdag, drfr att de flesta gubbar slr ihjl sina krringar p fredag- och lrdagkvllar.
Mm, d r du, jag och Leif GW helt ense nr det gller den punkten. Att framfra det - plus det enligt honom annorlunda tillvgagngssttet (!?) - som ett skl fr att i det dvarande lget som utredningen befann sig i skingra misstanken mot Tommie Karim var snudd p idiotiskt. Leif GW r ingen som erknner att han haft fel i frsta taget direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Sjlv r jag stor fan av GW, men jag delar inte hans uppfattning om allt. Vilket innebr att jag r kritisk och gillande p samma gng.
Jag skulle vilja pst att jag r ett lika stort fan av honom (har alla hans bcker tror jag (i olika format), flertalet rapporter han skrivit, gamla tidningsartiklar, intervjuer frn gamla svt.se memorerade, sparad epostkonversation etc) som ngon annan p forat, men jag lter det inte hindra mig frn att pongtera mindre klyftiga saker han sagt och sger.
Nr du r kritisk till honom, lter du det mynna ut i ngot inlgg p Flashback eller hller du inne med kritiken? Eftersom man verkar stiga som skribent i dina gon ju fler glorifierande inlgg om GW man skriver.