• 1
  • 2
2010-10-12, 14:46
Bannlyst
Hur skall SD hantera sin egen kriminalitet i partiet ????
Idag dömdes riksdagsledamoten Carina Herrstedt (SD) att betala skadestånd för att hon på sin blogg har förtalat en annan politiker
http://rapport24.info/?p=1425
Citera
2010-10-12, 14:55
Medlem
Nu är det nog dags för henne att kasta in handduken. SD måste rensa ut all amatörism ur partiet och det finns inget bättre ställe att börja än med den här kvinnan.
Senast redigerad av Andraandningen 2010-10-12 kl. 14:58.
Citera
2010-10-12, 14:58
Medlem
AlphaXrays avatar
Om SD vill vara kvar och växa som parti gör de bäst i att göra av med allt folk som slänger ur sig grodor hela tiden.
Citera
2010-10-12, 15:03
Medlem
BigOrangeBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakrissonp
Hur skall SD hantera sin egen kriminalitet i partiet ????

Man kan ju även fråga sig hur sossarna kan hantera sin kriminalitet, med en partiledare som har ett lite mindre smickrande CV Men ja det hör inte till det här ämnet

Citat:
Ursprungligen postat av AlphaXray
Om SD vill vara kvar och växa som parti gör de bäst i att göra av med allt folk som slänger ur sig grodor hela tiden.

Vilka grodor har Carina slängt ur sig? Hennes artikel om romer?
Citera
2010-10-12, 15:04
Bannlyst
Sveriges kommunistiska parti? Hmm. Det kan väl aldrig vara okynnesanmälaren och Flashbackfavoriten Fredrik Finken Jönsson som är i farten igen?

Lider artikelförfattaren Downs syndrom förresten, eller är det Danho Acar själv som har varit framme och briljerat? Allvarligt talat kan det nog vara den sämsta jävla text jag någonsin har läst i hela mitt liv.

Här kan ni se en stenhård duell mellan Fredrik Jönsson och SD:s Björn Söder:
http://www.youtube.com/watch?v=VRO69UHTpkM
Senast redigerad av Straybullet 2010-10-12 kl. 15:47.
Citera
2010-10-12, 15:06
Bannlyst
5 000 kr är ingenting. Det är inte konstigt att offer vänder sig till OG och andra grupper för upprättelse.
Citera
2010-10-12, 15:34
Medlem
ZhongNanHais avatar
nu har jag förvisso nyligen börjat titta, men jag tycker inte skalin är så jävla dålig som påstås i tråden. han har av naturliga skäl inte mycket erfarenhet, hela sverige och media bedriver konsekvent häxjakt och hatkampanj mot hans parti och det är första gången de ska debattera i riksdagen - vem fan hade INTE varit nervös. ge grabben lite tid, han har argumenten på sin sida och han kommer bli bättre med tiden
Citera
2010-10-12, 15:37
Medlem
S.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZhongNanHai
nu har jag förvisso nyligen börjat titta, men jag tycker inte skalin är så jävla dålig som påstås i tråden. han har av naturliga skäl inte mycket erfarenhet, hela sverige och media bedriver konsekvent häxjakt och hatkampanj mot hans parti och det är första gången de ska debattera i riksdagen - vem fan hade INTE varit nervös. ge grabben lite tid, han har argumenten på sin sida och han kommer bli bättre med tiden
Nu handlar tråden om Carina Herrstedt och inte Johnny Skalin.
Citera
2010-10-12, 15:41
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Här kan ni se en stenhård duell mellan Fredrik Jönsson och SD:s Björn Söder:
http://www.youtube.com/watch?v=VRO69UHTpkM
Klassiker.
Citera
2010-10-12, 16:08
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Man kan ju även fråga sig hur sossarna kan hantera sin kriminalitet, med en partiledare som har ett lite mindre smickrande CV Men ja det hör inte till det här ämnet

Vilka grodor har Carina slängt ur sig? Hennes artikel om romer?

Nej det gör det inte men berätta ändå, vilka brott är Mona Sahlin dömd för?
Citera
2010-10-12, 16:15
Medlem
Klosss avatar
Alltså, Carina Herrstedt döms alltså för att hon har skrivit på sin blogg att kommunisten Finken bland annat ska ha sagt att "förståndshandikappade inte har existensberättigande". Om Sverigedemokrater skulle stämma alla som påstår saker om dem skulle landets domstolar översvämmas av dylika ärenden. För övrigt är jag övertygad om att Finken har sagt precis så som Herrstedt uppger.
Citera
2010-10-12, 16:22
Medlem
Rodolfuss avatar
Hur kan Herrstedt ha kommit så långt upp i partiet? Hon verkar rätt så dum, jag hoppas att hon och några till är borta från SD nästa val.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in