2010-10-11, 05:14
Medlem
not_reallys avatar
Tja! Denna fråga har jag länge velat ställa till tjejer men känner att det vore ganska informellt att fråga mina tjejpolare vad de tycker...

Vad tycker ni, flashbacks kvinnor, om det? Jag brukar inte få veta av tjejen att "hon tyckte om det".
Men är det okej i allmänt? Eller borde det genomföras så sällan som möjligt? Var ska man annars satsa tycker ni?
Citera
2010-10-11, 05:29
Medlem
MUFCFelixs avatar
Är inte brud menen del brudar är känsliga för det där med att man kommer på dem, brösten brukar väl gå hem oftare än ansiktet typ
Citera
2010-10-11, 05:51
Medlem
DRD4s avatar
Ögonen är ett NO!NO! och fittamentet om hon inte käkar p-piller, annars brukar det mesta få fram ett leende!
Tuttarna brukar dom gilla att få glaserade.
Citera
2010-10-11, 06:05
Medlem
Kvinnor vet inte själva vad dom vill, dom tror själva att dom vet hur dom fungerar men dom har fel.
Dom styrs helt och hållet av sina primitiva begär och gör precis vad deras ständigt skiftande känslor säger. Allt grundar sig i naturens lagar för överlevnad, deras avkomma måste vara av tuffaste virket för att klara sig och därför dras dom automatisk och omedvetet till dom värsta svinen.

Du kan därför som man lätt manipulera slid-djuren, ju mindre hon har att säga till om desto våtare blir hennes fitta.
Ju mer alpahane du har i dig desto mer kan du styra henne som du vill.

Är du en riktig man så kommer hon att njuta vad du än gör med henne, hennes hjärna är programmerad så.

Dom snälla pojkarna får inte kyssa dom finaste flickorna, inte heller ta dom hårt i röven och spruta dom i ansiktet.
Var en man.
Senast redigerad av AndreGustafsson 2010-10-11 kl. 06:08.
Citera
2010-10-11, 09:03
Medlem
Firewaias avatar
Av de kvinnor jag har haft sex med så har det i 9 fall av 10 vart ok på brösten. Faktiskt överallt förutom ansiktet. Någon har föredragit creampie och någon har föredragit på mig så de får titta, men ingen vad jag kan komma på har haft större bekymmer med brösten.

Citat:
Ursprungligen postat av lillamy75
Lite roligt att det är killar som svarat på detta!
För en tjej kan ju bara svara för sig själv, medans en kille kan svara för alla tjejer han varit med?
Citera
2010-10-11, 09:09
Medlem
lillamy75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Av de kvinnor jag har haft sex med så har det i 9 fall av 10 vart ok på brösten. Faktiskt överallt förutom ansiktet. Någon har föredragit creampie och någon har föredragit på mig så de får titta, men ingen vad jag kan komma på har haft större bekymmer med brösten.

För en tjej kan ju bara svara för sig själv, medans en kille kan svara för alla tjejer han varit med?

Klart en tjej kan svara!! Tyckte bara att det va så kul att det inte va någon tjej som svarat

Jag har inget emot att ta satsen på brösten eller i ansiktet. Sväljer gör jag oxå
Citera
2010-10-11, 09:24
Medlem
Superfluouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreGustafsson
bla bla bla Var en man.
varför är det alltid de osäkraste småpojkarna som skriver saker som "var en man"? Hur kan en liten vante som du veta nåt om det, liksom?
Citat:
Ursprungligen postat av not_really
Men är det okej i allmänt? Eller borde det genomföras så sällan som möjligt? Var ska man annars satsa tycker ni?
Det är absolut okej Annars skulle jag säga att magen funkar bra också.
Senast redigerad av Superfluous 2010-10-11 kl. 09:27.
Citera
2010-10-11, 10:13
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Så sällan som möjligt, sperma är snarare ett nödvändigt ont
Citera
2010-10-11, 10:36
Medlem
carrooouws avatar
Citat:
Tja! Denna fråga har jag länge velat ställa till tjejer men känner att det vore ganska informellt att fråga mina tjejpolare vad de tycker...

Vad tycker ni, flashbacks kvinnor, om det? Jag brukar inte få veta av tjejen att "hon tyckte om det".

Det är ett önsketänk från killars sida att tjejer älskar att leka med deras sperma osv (jävla porrfilmer!).
Nej, men klart min kille får komma på brösten om han vill det, det har jag inget emot. Överallt utom i mitt hår och ansiktet (för att undvika ögonen) skulle jag väl säga är okej. Självklart är det inte heller okej att komma i tvåan heller eftersom att det ska komma ut korvar därifrån, inte stoppas in några, så att säga.
Citera
2010-10-11, 10:59
Medlem
silentstorms avatar
En del har tagit det i ansiktet, ingen har nekat brösten hos mig.
Min förra ville dock inte ansiktet, fick två gånger.
Ena gången såg hon ut som om hon blev våldtagen precis innan så jag tänkte ta brösten istället men landade lite på hakan. Andra gången var det bättre, då runkade hon själv ut det i sitt ansikte och någon gång innan sa hon "spruta mig i ansiktet baby" men då var det försent.

Samt någon gång när hon sög av mig drog jag ut ur munnen och kom över brösten, då blev hon sur och kände sig som en billig hora.

Ja, det är slut nu och det suger och äger på samma sätt, hon är en underbar kvinna men jag var inte sexuellt nöjd.

Tips från en som gått in i förhållanden alldeles för snabbt: Det är inte värt det om det finns något minus.

Blev lite offtopic men va fan.
Citera
2010-10-11, 11:03
Medlem
Citat:

Fråga Anna Ardin
Citera
2010-10-11, 11:09
Bannlyst
Över brösten/magen är bäst tycker jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in