2010-10-11, 11:28
Medlem
carrooouws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anneh
Över brösten/magen är bäst tycker jag

OT: Länkade dig i storbystade svenska bloggbrudar II-tråden ;P Hope you don't mind. Du lär få sisådär 500 extra besökare i alla fall...

OnT: Håller med dig, brösten/magen är "smidigast".
Citera
2010-10-11, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carrooouw
Det är ett önsketänk från killars sida att tjejer älskar att leka med deras sperma osv (jävla porrfilmer!).
Nej, men klart min kille får komma på brösten om han vill det, det har jag inget emot. Överallt utom i mitt hår och ansiktet (för att undvika ögonen) skulle jag väl säga är okej. Självklart är det inte heller okej att komma i tvåan heller eftersom att det ska komma ut korvar därifrån, inte stoppas in några, så att säga.

Så jävla sant. Porrfilmerna förstör verkligen killars (och tjejers) syn på sperma.. jag tror att få tjejer egentligen gillar kletet. Det är ett nödvändigt ont, och du får gärna komma på mina bröst - men ansiktet kan du fetglömma.
Citera
2010-10-11, 11:54
Medlem
SummerWines avatar
Va...?

Sperma i munnen kan jag förstå om ni undrar om vi gillar... Sagge i fittan likväl. Men satsen på brösten...? För mig är det lika naturligt som att ha lakan på sängen när man knullar. Dock kan jag bli besviken om han träffar brösten ist för min tunga... Men shit happens when you party naked.

//TalkToThePussy
Citera
2010-10-11, 11:59
Medlem
ja det går väl bra. Det ska då va en kk eller en pojkvän som gör det.. Inte ett ONS. Eller kanske om det passar för just det tillfället, men helst inte.

Fråga först!!!
Citera
2010-10-11, 15:33
Medlem
fenceteeths avatar
Tar den ju hellre på brösten än någon annanstans åtminstone. Men det är väl inte riktigt så att jag tänder på själva handlingen och blir helt till mig typ "Åh, han är så sexig när han sprutar på mina bröst". I rätt läge kan det däremot vara tändande för att det är en makhandling.
Citera
2010-10-11, 15:36
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
På FB kan man straffa alla för allt! "Sitt nu inte hemma och var bitter med din spermaallergi, ut och få kuk. Läs The Game och titta på videoklipp med Peter North!"
Äh, det är jävligt bra egentligen, en bra anledning att slippa kladdet
Citera
2010-10-11, 16:05
Medlem
NKBs avatar
Helt ok på pattarna, hellre i fettan.
Citera
2010-10-11, 16:40
Medlem
not_reallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellblau
Hon menade helt säkert makthandling. Antingen tycker du inte om att tänka efter speciellt mycket eller så är du den värsta formen av dumdryg ordmärkare.

Sorry, jag blir inte speciellt provocerad either way, men jag ville väldigt gärna använda ordet dumdryg.

Vad hårt du vill dra en person genom att läsa en mening.
Jag undrade inte ifall det var ett riktigt ord, utan ifall hon menade någonting annat.
Tänkte inte på att man kan säga makt-handling.
Citera
2010-10-11, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talismannen
Jag träffade t o m en tjej en gång som fick egen orgasm av suga. Och om hon inte fick svälja hela satsen blev hon lite sur. Hon t o m slickade kuken totalt rent efteråt. Inget man kräver men det var lite häftigt och "dirty".

Att bli kåt av att suga är ju en helt annan sak än att bli kåt av att slicka i sig massa tapetklister...
Citera
2010-10-11, 20:55
Medlem
carrooouws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Det där är ju bara trams. Jag känner flera tjejer som gillar att bli sprutade i ansiktet och de är inte porrskadade eller nåt. Tjejer är olika och var och en gör som de vill helt enkelt.

Är du kille eller tjej?
Citera
2010-10-11, 21:02
Medlem
carrooouws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Det där är ju bara trams. Jag känner flera tjejer som gillar att bli sprutade i ansiktet och de är inte porrskadade eller nåt. Tjejer är olika och var och en gör som de vill helt enkelt.

Fast det var ju inte sprut i ansiktet som något handlade om.

Är du kille eller tjej btw?

Är du kille så får jag väl gratta, för troligtvis är du så pass snygg att tjejerna du snackat med gärna ligger med dig. Vissa tjejer har en tendens att ändra sina åsikter utefter vad som passar killen de är intresserade av...
Citera
2010-10-11, 21:13
Medlem
Dilkevirs avatar
Vid rätt tillfälle och med rätt person funkar det mesta. Dock har jag aldrig känt något behov av sperma i ansiktet eller håret, de gånger de har hänt (långskott av misstag) har jag mest skrattat åt det. Men vad vet jag;-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in