2010-11-21, 01:08
  #2761
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liksombara
Så rättfärdigas Osamas märkliga förföljningar återigen, suck!


Du är uppenbart förvirrad, du menar att jag rättfärdigar något? hur då?
Jag skriver vad jag tänker, om vad jag tror - håll dig till det du tror, försök inte analysera det jag skriver om, det klarar du uppenbarligen inte av.
Citera
2010-11-21, 01:15
  #2762
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negnat
Jag kan bara inte låta bli, varför svarar du överhuvudtaget?
Du har ju inget att säga?

Citat:
Ursprungligen postat av Negnat
Du är uppenbart förvirrad, du menar att jag rättfärdigar något? hur då?
Jag skriver vad jag tänker, om vad jag tror - håll dig till det du tror, försök inte analysera det jag skriver om, det klarar du uppenbarligen inte av.

Exakt Negnat. DU skriver vad DU tänker och tror. JAG skriver angående IA och HE bevis att det får vi se med tiden. Det är VAD JAG TROR OCH TÄNKER. Jag tror verkligen att det är sanningen det som IA och HE säger och jag tror verkligen att bevisen får vi se tidsnog.
Citera
2010-11-21, 01:52
  #2763
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negnat
Du är uppenbart förvirrad, du menar att jag rättfärdigar något? hur då?
Jag skriver vad jag tänker, om vad jag tror - håll dig till det du tror, försök inte analysera det jag skriver om, det klarar du uppenbarligen inte av.
Det är just det jag gör, jag tror och det kan man själv se då du skriver att du försöker rättfärdiga hans stalkerbeteende! Normalt att anmäla sig till en kurs hos en person man uppenbart hatar så mycket, bara för att håna lite, nädu det tror nog ingen på förutom du. Kursen var dessutom avsedd advokater och jurister, när började Osama tillhöra dessa...Det ser inte bra ut med detta beteende det bör man ju inse speciellt då han även ringer runt till många i de kartlagdas omgivning och kommun!
Citera
2010-11-21, 07:33
  #2764
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikJ
Så du menar att Anna inte konverterade till Islam?
Då har ju Osama farit fram med osanning även där.
Var det bara av respekt som hon klädde sig enligt islamisk sed eller?

http://vararaminaochali.blogspot.com/2010/07/bilder-pa-anna-som-muslim.html

Fast tvång vet jag ju inte... det var nog frivilligt det där
Citera
2010-11-21, 09:43
  #2765
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
http://vararaminaochali.blogspot.com...om-muslim.html

Fast tvång vet jag ju inte... det var nog frivilligt det där
Beror på hur du definierar frivilligt.

Man kan klä sig på ett visst sätt av respekt för att omgivningen kräver det, att allt annat skulle vara anses som opassande. Är det då helt frivilligt?
Nja, i de fall omgivningen skulle reagera negativt på kvinnan och mannen skulle skämmas så är inte de frivilliga alternativen så många att välja bland om man vill ha en någorlunda behaglig, konfliktfri tillvaro i den gruppen.

Ett annat exempel är alla omskurna bebispojkar i Sverige med svenska mödrar. Långt ifrån alla vill könsstympa sina gossebarn, men det faktum att pappan skulle skämmas om så inte skedde och grupptrycket från släkten gör att en del mammor går med på det för husfridens skull. Frivilligt?

Jag anser det aldrig vara frivilligt om ett val innebär att man inte respekteras i den grupp/familj man vill tillhöra.
Det är inte ett fritt val i en grupp om konsekvensen är att antingen digga läget eller dra.

Undrar förresten om Osamas son fått behålla sin förhud?
Osama påstår sig ju vara icke praktiserande muslim.....
__________________
Senast redigerad av HenrikJ 2010-11-21 kl. 09:48.
Citera
2010-11-21, 09:46
  #2766
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WOM
Exakt Negnat. DU skriver vad DU tänker och tror. JAG skriver angående IA och HE bevis att det får vi se med tiden. Det är VAD JAG TROR OCH TÄNKER. Jag tror verkligen att det är sanningen det som IA och HE säger och jag tror verkligen att bevisen får vi se tidsnog.


Förlåt, men va fan håller du på med?

Citerar du saker som jag svarat på till andra - för att få det att se ut som om jag citerat dig?

Du är pinsam…
Citera
2010-11-21, 10:24
  #2767
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negnat
Förlåt, men va fan håller du på med?

Citerar du saker som jag svarat på till andra - för att få det att se ut som om jag citerat dig?

Du är pinsam…

Negnat tänk om och tänk rätt eller somna om, jag har inte påstått att du citerade mig i det citatet, men alla människor har rätt att skriva vad de tror och tänker. Det gäller inte bara de som har "uppdrag" av Osama om jag ska skriva så att ni förstår (använder mig bara av Osama uttryck så att din lilla boll kanske trillar ner).

Kommer vara väldigt tyst från er efter den 16e december så ni kan ju hålla på att leka allan ballan nu.

Ha en fortsatt bra dag.
Citera
2010-11-21, 11:08
  #2768
Medlem
Vad patetisk Osama är, nu tar han bort alla kommentarer på sin blogg samt tar bort dokumenten han la fram igår angående IA´s brev med mordhoten via mail. Osama kan ju inte ens stå för allt han lägger fram på sin blogg, hur ska det då gå i TR?

http://vararaminaochali.blogspot.com/
Citera
2010-11-21, 13:18
  #2769
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WOM
Vad patetisk Osama är, nu tar han bort alla kommentarer på sin blogg samt tar bort dokumenten han la fram igår angående IA´s brev med mordhoten via mail. Osama kan ju inte ens stå för allt han lägger fram på sin blogg, hur ska det då gå i TR?

http://vararaminaochali.blogspot.com/

NU har jag "roat" mig med att gå igenom hela denna tråd + Osamas blogg och jag är numera 100% säker på att han inte har en chans i helvete att få någon vårdnad eller ens umgänge i fortsättningen... Ja, kanske viss form av umgänge men då övervakat i övervakade lokaler.

Jag kan inte för mitt liv förstå varför han startade bloggen eller att han agerar så hatiskt mot allt och alla som inte tycker som honom. Om han har någon verklig vän som han litar på och som har följt honom här och på bloggen så skulle jag starkt rekommendera denne att försöka prata vett i skallen på honom. Hans nuvarande rådgivare och advokat gör verkligen ingen nytta!!

Osama, jag vet att du läser detta och jag kan bara be dig lägga av nu. Tysta ner offentligheten och försök komma överens med Anna istället. Det kommer förmodligen att dröja innan hon får förtroende för dig igen men det är nödvändigt om du någonsin skall kunna få tillbaka ett normalt förhållande till dina barn.
Citera
2010-11-21, 13:41
  #2770
Medlem
Actividentitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
NU har jag "roat" mig med att gå igenom hela denna tråd + Osamas blogg och jag är numera 100% säker på att han inte har en chans i helvete att få någon vårdnad eller ens umgänge i fortsättningen... Ja, kanske viss form av umgänge men då övervakat i övervakade lokaler.

Jag kan inte för mitt liv förstå varför han startade bloggen eller att han agerar så hatiskt mot allt och alla som inte tycker som honom. Om han har någon verklig vän som han litar på och som har följt honom här och på bloggen så skulle jag starkt rekommendera denne att försöka prata vett i skallen på honom. Hans nuvarande rådgivare och advokat gör verkligen ingen nytta!!

Osama, jag vet att du läser detta och jag kan bara be dig lägga av nu. Tysta ner offentligheten och försök komma överens med Anna istället. Det kommer förmodligen att dröja innan hon får förtroende för dig igen men det är nödvändigt om du någonsin skall kunna få tillbaka ett normalt förhållande till dina barn.

Jag tycker att du ska tillbaka under din sten igen... du har ingen trovärdighet , du är en lögnspridrea
på uppdrag!
Citera
2010-11-21, 13:50
  #2771
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Actividentity
Jag tycker att du ska tillbaka under din sten igen... du har ingen trovärdighet , du är en lögnspridrea
på uppdrag!

Nu är du där och skriker "Uppdrag" igen men du har aldrig lyckats specificera ifrån vem jag skulle ha något uppdrag. Kan du svara på det?

Tycker faktiskt det är du som står för den största spridningen av lögner här. När kommer bevisen för allt du tjatar om vad gäller kvinnohus och nazister t ex?

När du inte har vettiga svar så kommer det bara en massa anklagelser om uppdrag, lögner och rasism. Har du inget vettigt att komma med så kanske du skulle försöka med att vara tyst....
Citera
2010-11-21, 14:11
  #2772
Medlem
Actividentitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Nu är du där och skriker "Uppdrag" igen men du har aldrig lyckats specificera ifrån vem jag skulle ha något uppdrag. Kan du svara på det?

Tycker faktiskt det är du som står för den största spridningen av lögner här. När kommer bevisen för allt du tjatar om vad gäller kvinnohus och nazister t ex?

När du inte har vettiga svar så kommer det bara en massa anklagelser om uppdrag, lögner och rasism. Har du inget vettigt att komma med så kanske du skulle försöka med att vara tyst....

Lögnare , eftersom du kan inte ge bevis eller dokument på dina påstående om att Osama har hotat HE så jag måste tyvärr fotsätta kalla dig lögnare och du sprida rykte på uppdrag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in