Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Mmm, djävligt märkligt att han har kunnat väcka så starka känslor.
Darkmore m.fl har väl inget eget liv så de projicerar på honom.
//Reimer
Detta pastende är generellt eller?
Du har iom din inblandning inget eget liv eller?
Skitsnack som vanligt, inte ens den som jag ställer frågor om har något emot det.
Är bara intressant att aktiva bloggare som hänger ut kreti och pleti skulle göra detta utan stå emotsagda.
Är besatthet av bloggandet mera liv? Osv.
I osamas fall vore det en valgarning om bloggandet och den övriga besattheten förbyttes till konstruktivt agerande. Onödig energi.
Och det är väl liv att utvecklas inte fastna och vara bitter och hitta fiender överallt.