Det senaste blogginlägget glömde jag, det om kontaktpersoner. Upplagd dokument från Ia där Anna inte vill ha samma kontaktperson som vi det senaste övervakade besöket:
Citat:
Umgänge med barnen
Jag hoppas nu att de spekulationer om att jag inte godtagit någon kontaktperson kan få ett slut
Antar att Osama här menar att han blivit anklagad för att krångla när det gäller att godkänna kontaktpersoner och nu lägger han upp "bevis" för Anna också krånglar?
Det är inte särskilt anmärkningsvärt att Anna inte litar på den som var med då barnen försvann, det skulle garanterat
inte Osama gjort heller om det varit omvänd situation.
NÄR ska fokus komma på barnens väl och ve, inte vem som varit dummast, Anna, Osama, respektive advokater osv osv???