Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Det finns de som är för abort, homoäktenskap, samkönade omkäldningsrum, könsbyte på barn, förbjuda vapen, inskränka yttrandefriheten - de kallar sig demokrater. Jag kallar de för moraliskt förtappade.
Vad är han anklagad för? Vilken kakburk? Vem anklagar honom?
Vilken kritik är det han inte klarat av? Vad är det du stör dig på när det gäller hans sätt att hantera kritik? Har du några exempel?
Vilken kritik är det han misslyckats med att hantera? Vilke speciell behov har Trump?
Så du använder en liten grupp som det vore alla, ett vanligt fel en del gör när de försöker ha en poäng.
Anklagad?
Bryr mig inte om det, även om det är nått som de har hållhake på, så är det mycket uppenbart jag aldrig komerm få reda på detta.
Utan det är hans beteende som signalerar för att han är skyldig, har inte en susning varför han beter sig så.
Om du inte vet vad kakburkliknelsen är, så orkar jag inte förklara för dig, för så rolig är du inte.
Finns det någon kritik han klarar av?
Oftast beter han som en barnunge och börjar twittra kl3-4 på natten, och svingar vilt.
Jag vet inte vad det är för speciella behov han behöver, men Samhall har kunskaper i området.
Men nått är det som inte stämmer när man gör utfall så fort någon kritiserar.