Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-12, 19:27
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XenaSupportGroup
Är det sånt CNN ska syssla med tycker du?

Ja det är väl klart - det är ju sant. Att främmande makt har filmat den blivande Presidenten bli nedpissad av prostituerade är ju en jättenyhet.

Varför skulle CNN inte rapportera om detta?
2017-01-12, 19:32
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Ja det är väl klart - det är ju sant. Att främmande makt har filmat den blivande Presidenten bli nedpissad av prostituerade är ju en jättenyhet.

Hehe, menar du det på allvar eller är du bara överledsen över förlusten igen?

Och du undrar varför inte CNN får förstöra pressträffar för den seriösa pressen?
Senast redigerad av XenaSupportGroup 2017-01-12 kl. 19:34.
2017-01-12, 19:33
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim
Visa mig först var de skrivit om golden showers är du snäll?

Detta skriver din förlorarkompis:

Citat:

2017-01-12, 19:35
Medlem
volvo 240s avatar
Jaha då har det tillkommit ett nytt fånigt medieord, kisssexorgie. Att inte AB har haft det på löpet än. Clinton News Network är tragiska.
2017-01-12, 19:38
Medlem
Det var värst vad svårt det är att fatta att CNN aldrig rapporterade om innehållet i rapporten, det var Buzzfeed. CNN rapporterade bara om att den existerade och att Trump och Obama hade informerats om den.
2017-01-12, 19:40
Medlem
CNNs svar på Trumplägrets kritik:

Citat:
CNN's decision to publish carefully sourced reporting about the operations of our government is vastly different than Buzzfeed's decision to publish unsubstantiated memos. The Trump team knows this. They are using Buzzfeed's decision to deflect from CNN's reporting, which has been matched by the other major news organizations.

We are fully confident in our reporting. It represents the core of what the First Amendment protects, informing the people of the inner workings of their government; in this case, briefing materials prepared for President Obama and President-elect Trump last week.

We made it clear that we were not publishing any of the details of the 35-page document because we have not corroborated the report's allegations. Given that members of the Trump transition team have so vocally criticized our reporting, we encourage them to identify, specifically, what they believe to be inaccurate.

http://edition.cnn.com/2017/01/11/politics/cnn-statement-trump-buzzfeed/index.html
2017-01-12, 19:42
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Det var värst vad svårt det är att fatta att CNN aldrig rapporterade om innehållet i rapporten, det var Buzzfeed. CNN rapporterade bara om att den existerade och att Trump och Obama hade informerats om den.

Så CNN "rapporterade aldrig" om den oseriösa rapporten, "CNN rapporterade bara om att den existerade!".

Ursäkta att jag inte ser skillnaden.
2017-01-12, 19:44
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Visa mig först var de skrivit om golden showers är du snäll?
Jag kallar hela "skandalen" för golden showergate. Jag påstår inte att de skrivit om några golden showers. Låt oss kalla det för "skandalen" så försöker vi igen: Vad har de skrivit om "skandalen" som du upplever som sant?
2017-01-12, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XenaSupportGroup
SÅ CNN "rapporterade aldrig" om den oseriösa rapporten, "CNN rapporterade bara om att den existerade!".

Ursäkta att jag inte ser skillnaden.

Men då kan jag förklara för dig.

De rapporterade om att det fanns en rapport som var totalt overifierad. Att den var totalt overifierad var den förklaring de gav att de inte skrev ett ord om vad den innehöll.

Så gick det slutligen in då?
2017-01-12, 19:45
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Var har de ens skrivit om golden showers?
Varför undrar du det?
2017-01-12, 19:47
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Men då kan jag förklara för dig.

De rapporterade om att det fanns en rapport som var totalt overifierad. Att den var totalt overifierad var den förklaring de gav att de inte skrev ett ord om vad den innehöll.

Så gick det slutligen in då?
Länka gärna till den artikeln där de första gången rapporterade om "skandalen".
2017-01-12, 19:47
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Citat:
Israelisk media rapporterar om att Amerikanska tjänstemän nu varnar Israel för att sprida känslig information till Vita huset efter att Donald Trump tillträtt.

Skälet till varningen ska vara att man fruktar att Donald blir utpressad av Ryssland, och att informationen ska hamna i Kreml och slussas vidare till dödsfienden Iran:

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4906642,00.html

Kom ihåg att Israel inte gillar Trump, dom hade hellre haft blanko checken kaspersockan Clinton.
Trump är inte antisemit, men han är det näst värsta: snål.
Israel vet att buffen är avokad i 4 år, dom stjälper honom gärna om det ger någon gemene hjärndöd Republikan ämbetet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in