2012-02-03, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjUD
Jag har sökt logistik med snarlika resultat (5 på allt förutom styrka (7)), vore kul med ett svar på din fråga från någon då det för tillfället känns helt hopplöst. Vart har du sökt och vilken period?

Hur ska någon kunna ge er ett bra svar? Det spelar ingen roll om ni sökt logisitik eller jägare. Det är konkurrensen som spelar roll. Alltså, antalet sökande samt deras resultat. Det vet vi inget om och det ändras fram till sista prövodagen. Så, gör som alla andra: vänta och hoppas på det bästa.
2012-02-03, 17:40
Medlem
Holisistics avatar
Jag sa till psykologen att jag kunde tänka mig att pröva droger i framtiden, men att jag självklart aldrig skulle tänka tanken medan jag var i militären.

Kan detta ha påverkat mycket måntro?

Fick en 5:a.
2012-02-03, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holisistic
Jag sa till psykologen att jag kunde tänka mig att pröva droger i framtiden, men att jag självklart aldrig skulle tänka tanken medan jag var i militären.

.. Ville du få ett dåligt betyg eller? Ja, jag tror att det påverkade ditt resultat.
2012-02-03, 18:04
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qendrim
.. Ville du få ett dåligt betyg eller? Ja, jag tror att det påverkade ditt resultat.
Ville vara ärlig, men skit är väl var man får för det antar jag...
2012-02-03, 18:15
Medlem
Citat:
Ville vara ärlig, men skit är väl var man får för det antar jag...

Skit och skit. Ingen arbetsgivare vill ha en anställd som är "vänligt" inställd till droger. Tror du skulle dra ner dina chanser vart du än sökte med en sådan mening. Möjligtvis inte om du söker jobb som langare på hörnet.
2012-02-03, 18:22
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sajked
Skit och skit. Ingen arbetsgivare vill ha en anställd som är "vänligt" inställd till droger. Tror du skulle dra ner dina chanser vart du än sökte med en sådan mening. Möjligtvis inte om du söker jobb som langare på hörnet.
Men ni tror båda att det dragit ner mitt betyg mycket eller?

Jag sa att jag absolut inte hade några planer på att ta droger men att min inställning var att jag skulle kunna tänka mig att testa någon i framtiden, och som sagt att jag aldrig ens skulle komma på tanken att göra det medan jag jobbar i det militära.
2012-02-03, 18:25
Medlem
KungensKistas avatar
Citat:

Varför säger man något sådant på en frivillig mönstring?

Ja det är helt jävla efterblivet om du nu vill in i armén.
2012-02-03, 18:39
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungensKista
Varför säger man något sådant på en frivillig mönstring?

Ja det är helt jävla efterblivet om du nu vill in i armén.
Men hur jävla mycket kan det påverka? Så tänker väl fan de flesta även om de inte säger det.

Nu när jag tänker på saken så har jag dock fan inte ens den inställningen, fan vad jag är dum i huvudet.
2012-02-03, 18:55
Medlem
Holisistics avatar
Alla i tråden kan ju önska grattis till mig för att jag förstört mitt liv då.
2012-02-03, 18:59
Medlem
kiwi22s avatar
Citat:
Men hur jävla mycket kan det påverka? Så tänker väl fan de flesta även om de inte säger det.

Nu när jag tänker på saken så har jag dock fan inte ens den inställningen, fan vad jag är dum i huvudet.

Hur tror du världen hade sett ut om folk sagt allt de tänkte? Herregud vad naivt.

Klart som fan det påverkar, i Lumpen fick vi lära oss "tänk - trycka - tala", den skulle du behövt innan helt enkelt!
2012-02-03, 19:01
Medlem
Citat:

Det har förmodligen påverkat till stor del, beroende på hur du känner att övriga intervjun gått. Man kan inte säga allt man tänker, särskilt inte till psykolog vars uppgift är att försöka sålla bort de olämpliga med endast ett kort samtal att gå på - för att göra det så enkelt för sig som möjligt så hugger psykologen förmodligen på första bästa olämpliga och avvikande uttalande, och att vara öppen för droger är ju verkligen ett sådant. Du ska vara glad att du inte fick sämre.
2012-02-03, 19:02
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiwi22
Hur tror du världen hade sett ut om folk sagt allt de tänkte? Herregud vad naivt.

Klart som fan det påverkar, i Lumpen fick vi lära oss "tänk - trycka - tala", den skulle du behövt innan helt enkelt!
Hur stor chans tror du att jag har att komma in med mina poäng:

Styrka: 8
Cykel: 9
Begåvning: 7
Befäl: 5
Psykolog: 5

Tjänstbarhet: B (pga pollenallergi tydligen)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in