Citat:
Ursprungligen postat av erico21
Nej, han frågade om det var ett pisstest = han undrade om han kan knarka på tills dagen innan mönstring. Stor skillnad. Du får det att låta som att vi pratar om Lars, 35år som körde trimmad moppe när han var 15 bast men inte gjort något kriminellt sedan dess..
Sen du tycker alltså att det är fel att inte låta kriminella in i försvarmakten? Vad tror du att försvarmakten står för egentligen?
Nu orkar inte jag inte ödsla mer tid åt att argumentera mot massa WT-folk som tycker att droger är okej i försvaret.
När jag ändå är i farten. Roblin92 jag har läst mycket av dina inlägg på slutet och jag måste säga att mycket av det du svarar på är fel och du verkar inte veta vad du pratar om så.. mitt råd till dig är att inte svara om du inte vet. Att sprida information som är fel är inget som gynnar någon.
Jag uppmuntrade ingen att fortsätta knarka eller knarka inom FM, jag va väldigt tydlig med att han
INTE skulle göra det inom FM, och det kan du läsa om eftersom du nu spenderat tid med att läsa mina gamla inlägg.
Sen om du drar upp någon dålig jämförelse med att någon åkte trimmad moppe är bara löjligt, jag tycker man ska ge alla en chans, du behöver inte hålla med mig men du kan sluta försöka låta bättre än mig.
Du ska göra GMU med folket som söker inte åka till Afghanistan, alltså, visar det sig att de är inkompetenta idioter som inte klarar av ansar så skicka hem dom då, men innan det är bevisat så tycker jag ni ska ge fan i att döma folk.
Sen att jag sprider fel fakta och att jag inte vet vad jag pratar om, vad får du detta ifrån och när har jag inte erkänt att jag skrivit fel/kommit ihåg fel? Jag är människa och jag är inte perfekt, jag skriver fel ibland.
Sen att du kan hitta meningar, och skriva dom i fetstil å sedan ändå inte förstå vad meningen betyder verkar lite underligt...
Det är inte erat beslut om någon får göra GMU eller inte, det är FM/RM;s beslut och därför säger jag sök, de opassande åker ut efter ett tag ändå och detta kan likaväl vara jag som du.
Sen kan inte jag hjälpa att du får för dig en massa saker som inte jag sagt eller antytt utan du bara tror att jag gjort det,
För att sammanfatta mina tidigare inlägg:
-Jag tycker alla har rätt att söka för att sedan försvarsmakten ska bestämma om de får gå vidare eller inte.
-Jag tycker inte man ska ha fördomar om folk som testat/gjort vissa saker
-Jag tycker INTE knark är okej i försvarsmakten, (Det är något du hittat på)
-Jag eller mina kompisar har inte gjort något olagligt, vart står det någonstans att detta händer i Sverige? Jo i dina förutfattade meningar.
-Jag är inget white trash, eftersom white-trash inte kan argumentera utan är trångsynta och tänker; såhär är det. jag har rätt. punkt slut. (Vem kan jag tänka på som gör detta just nu...?)
Och erico, du kan gärna visa mig mina felaktiga inlägg så jag kan redigera det så att det blir rätt, det är inte min mening att sprida falsk info och det är svårt att veta att man gör det om ingen säger till, så hjälp gärna till med att vara lite konstruktiv.