Citat:
Ursprungligen postat av nmy89
Tydligen så visar det att jag inte skulle klara av gmu. Fick även jävligt mycket skit för mina gymnasiebetyg, saknar 3st för att få högskolekompetens. Killen satt å skrattade åt mig när jag pratade och försökte förklara att jag var omotiveradför 5-10 år sen, men det spelade tydligen ingen roll. Det var väl säkert för att få fram någon slags reaktion, men jag har aldrig känt mig så förödmjukad i hela mitt liv. Dock så höll jag god min. Svarade bra på alla frågor men fick ändå jättelågt omdöme....
du måste ha snackat med en idiot! själv så gick jag ut högstadiet med 185 poäng, i gymnasiet så gick gick skolan jag valde i konkurs när det var någon månad kvar tills sommalov på första året. rektorn tog våra betyg och stack.. så var tvungen att göra om ALLT, det gjorde att jag missade andra ämnen som jag egentligen skulle ha gjort. nu går jag i 3an och kommer tyvärr inte bli klar så jag satsar på det viktigaste. det blev lite ledarskaps och sjukvårskurser. jag orkar och vill inte gå ett till år pga av det här och pga att jag hatar skola ;P.
jag ringde runt i försvarsmakten och frågade om det skulle vara ett problem, alla jag pratade med sa att det inte skulle vara några problem så länge jag uppfyller grundkraven. hos psykologen som jag pratade med så fick jag en 8. jag sa att jag var trött på skolan och vill ha äventyr! mönstrade till GMU2 och blev preliminärt antagen till Armens Jägarbataljon. : )