Citat:
Ursprungligen postat av Bajslock
Visst, den är inte felfri, men jag kan inte säga att den är så jävla dålig som du säger att den är.
Och du behöver knappast lägga in en dyr inläggssula! Själv tog jag antingen sulan från vinterkängan eller så hade jag en sulor från gamla joggingskor, och det funkade jävligt bra.
Man får ju försöka hitta på lösningar för att göra dom bättre än att bara lägga sig ner och grina över att man inte får dom där 5000kr kängorna.
Kan dock hålla med om att dom kanske inte passar för atomjägarprickskyttesoldater som bär lastbilar på ryggen, men för dom som inte har någon sådan tjänst så funkar dom.
Jag utgår från atomjägarprickskyttesoldater eftersom det är ett sådant förband jag tillhör. Och jag vet att det kanske funkar några månader, men efter ett par år så är man ganska förstörd i trampdynor, benhinnor, m.m.
Och disskussionen började ju med att någon hävdade att de var bra, och nej det är inga BRA kängor, men för att hålla sig on topic, jag ni kommer alla överleva en GMU i dem såvida ni inte är helt snea.