2011-01-24, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thund
vet ej, ända personen på SJ jag pratade med sa att det skulle bytas en växel, så alla nattåg från norrbotten var inställda. vet inte om det berör några andra delar.
får man fråga vart du ringde? försökte vänlig SJ kundservice och dom hade ingen aning, alternativt blånekade. försökte också trafikverket utan större framgång. hade varit mkt olyckligt ifall 19 timmar tåg ersätts med buss.
2011-01-24, 15:43
Medlem
Foggans avatar
Tja är det någon som har problem med nageltrång? hoppas man får bra kängor
2011-01-24, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mhackqz
får man fråga vart du ringde? försökte vänlig SJ kundservice och dom hade ingen aning, alternativt blånekade. försökte också trafikverket utan större framgång. hade varit mkt olyckligt ifall 19 timmar tåg ersätts med buss.

ringde nummret på pappret, så gick inget tåg att boka, först så var hon runt och pratade med folk på kontoret, kollade deras system, sen ringde hon någonstans och frågade. och då fick jag svaret att en växelskulle bytas ut så alla natttåg på lördag är inställda. iaf de som går söderut, vet inte med norrgående.
2011-01-24, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foggan

Om det inte redan är för sent så ska du ju klippa nageln ordentligt och på rätt sätt regelbundet så den inte växer ännu mer åt sidorna!

Jag hade också problem 2009 med nageltrång, tyvärr så gjorde jag ingenting åt det i tid så jag blev tvungen till att operera bort stora delar, så numera håller jag de små jävlarna i trim!
2011-01-24, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thund
ringde nummret på pappret, så gick inget tåg att boka, först så var hon runt och pratade med folk på kontoret, kollade deras system, sen ringde hon någonstans och frågade. och då fick jag svaret att en växelskulle bytas ut så alla natttåg på lördag är inställda. iaf de som går söderut, vet inte med norrgående.

Hoppas nattåget som jag ska åka med på söndag går då
2011-01-24, 16:28
Medlem
http://www.trafikverket.se/Privat/Resan-och-trafiken/Din-resa/Laget-i-tagtrafiken/

bara checka tåg/station där
2011-01-24, 17:06
Medlem
CarrieBradshaws avatar
Kanske lite ot, men blir man hemskickad om man har astma? Jag har ''mild'' ansträngsningsastma (visste inte det när jag mönstrade, fick veta det för några dagar sen), jag klarar mig utan medicin men presterar ju bättre med så om jag skulle bli utan i skogen gör det inget, är mer att om jag typ vet att jag ska springa långt och länge så ska jag ta.
2011-01-24, 17:08
Medlem
Pinnen_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foggan

Bra kängor? BRA KÄNGOR!? Mwuahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!
2011-01-24, 17:10
Medlem
Pinnen_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieBradshaw
Kanske lite ot, men blir man hemskickad om man har astma? Jag har ''mild'' ansträngsningsastma (visste inte det när jag mönstrade, fick veta det för några dagar sen), jag klarar mig utan medicin men presterar ju bättre med så om jag skulle bli utan i skogen gör det inget, är mer att om jag typ vet att jag ska springa långt och länge så ska jag ta.

Se till att berätta för befälen ditt uppkomna besvär, det borde inte vara några problem om du inte behöver medecin.
2011-01-24, 17:27
Medlem
Kipdrordys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinnen_
Bra kängor? BRA KÄNGOR!? Mwuahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!

tackar för ditt bidrag i tråden,hjälpt mig jättemycket
utveckla innan du säger något
2011-01-24, 17:33
Medlem
Jag utvecklar, tilldelade Marschkänga 90 är piss, men det räcker gott och väl om du bara ska överleva en GMU, såvida dina fötter inte är totalt sneknullade.
2011-01-24, 17:34
Medlem
CarrieBradshaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinnen_
Se till att berätta för befälen ditt uppkomna besvär, det borde inte vara några problem om du inte behöver medecin.

Behöver och behöver, ska vi tex springa milen behöver jag medicinen för att orka springa på hyfsat bra tid (runt 45 min, utan medicin tar det kanske 10 min mer) men det är inte hela världen. Får hoppas att det inte blir ett problem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in